فافا دانلود
با ما بروز باشید

یکی از مشکلاتی که معمولاً کاربران گوشی‌های اندروید با آن روبرو می‌شوند کاهش سرعت موبایلشان به‌خاطر کمبود RAM است. معمولاً به‌مرور زمان نرم‌افزارها قسمت‌هایی از فضای RAM را اشغال می‌کنند که باعث می‌شود سرعت موبایل به‌طور محسوسی کاهش پیدا کند. نرم‌افزار Smart RAM Booster Pro به‌شما کمک می‌کند که این فضای خالی RAM را بیشتر کنید تا سرعت گوشی شما به‌حالت عادی بازگردد. قابلیت خوبی که در این برنامه قرار داده شده است این است که می‌توانید در هر برنامه و هر قسمت، با لمس کلید مخصوص این برنامه، فضای RAM را آزاد کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

smart ram booster android مدیریت و آزادسازی فضای RAM با کمک Smart RAM Booster Pro 2.2   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Notification Toggle Premium به‌شما در سوییچ کردن بین حالت‌های مختلف قابلیت‌های موبایلتان کمک می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید برای هر قسمت از گوشی که می‌خواهید سوییچی تعریف کنید تا به‌راحتی و از طریق Status Bar گوشی خود آن را خاموش / روشن کند. چیزهایی مثل WiFi، بلوتوث، سایلنت، چرخش صفحه، حالت پرواز، تنظیم نور صفحه و موارد بسیار زیاد دیگر. مزیت این برنامه این است که می‌توانید در هر قسمت از موبایل که باشید با استفاده از نوار بالایی، به‌این گزینه‌ها دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

notification toggle android2(1) مدیریت عملکرد نرم‌افزارها با Notification Toggle Premium 3.0   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Camera 2 یک ابزار مناسب برای کمک به شما در خلق تصاویر و ویدیو‌های زیبا است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های با‌کیفیت است که به‌طور زنده بر روی عکس شما اعمال می‌شوند تا قبل از اینکه عکس بگیرید بتوانید تأثیر هر افکت را در عکس خود مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجریای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera 2 android عکاسی با افکت‌های متنوع با Camera 2 2.2.0   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Archos Video Player یک پخش‌کننده‌ی حرفه‌ای ویدیو برای گوشی‌های اندروید است. از جمله امکانات موجود در این اپلیکیشن، دانلودر زیرنویس‌های فیلم‌ها از طریق خود برنامه و همچنین قابلیت دسته‌بندی ویدیو‌های شما در فولدرها است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

archos video player android پخش ویدیو با Archos Video Player 7.5.30   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار White Noise مجموعه‌ای از ۴۰ صدای آرامش‌بخش برای کمک به خوابیدن بهتر شما است. صداهای آرامش‌بخش این نرم‌افزار در پس‌زمینه‌ی موبایل شما پخش خواهد شد و پس از زمانی که شما مشخص می‌کنید، این صدا قطع خواهد شد. صداهایی نظیر موج دریا، بارش باران و… همچنین صدای زنگ برای بیدار کردن شما از خواب نیز در همین نرم‌افزار گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

white noise android صداهای آرامش‌بخش White Noise 5.6.1   اندروید

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

WeChat Android WeChat یکی از بهترین مسنجرهای موجود برای اندروید است که تا به امروز بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید ، ویندوز فون و اپل نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی ، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است .

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat اندروید :

* امکان چت با دوستان به صورت صوتی با کیفیت بالا

* برقراری چت های تصویری با کیفیت اچ دی

* امکان چت به صورت گروهی

* دارا بودن شکلک های جالب و جذاب

* به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان

* افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی

* پشتیبانی از ۱۸ زبان از جمله انگلیسی ، چینی و تایلندی

جدیدترین ورژن اپلیکیشن WeChat را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید برای اسمارت فون خود دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v5.1 :

* اضافه شدن امکان بازی با دوستانتان در محیط چت!

* قابلیت ساخت چت روم گروهی با تعداد ۱۰۰ عضو

* قابلیت نمایش استیکرهای انیمیشنی قبل از ارسال

* بهبود عملکرد و بهینه سازی

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اگر به‌دنبال یک ابزار همه‌کاره برای نظارت بر موبایل خود و همچنین کنترل بخش‌های مختلف آن هستید، اپلیکیشن Android Tuner به‌کمک شما می‌آید. این برنامه دارای قابلیت‌های مانیتور کردن بخش‌های مختلف موبایل از جمله باتری، CPU، مموری و… می‌باشد. همچنین امکاناتی نظیر فایل منیجر، بکاپ گیری از اپلیکیشن‌ها، ویجت‌های گوناگون برای نشان دادن وضعیت و… می‌باشد.  لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

android tuner android کنترل کامل بر روی موبایلتان با Android Tuner 0.12.8   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Minuum Keyboard یک کیبورد کوچک است که برخلاف کیبوردهای عادی حروف آن در یک ردیف قرار دارند که این باعث می‌شود در حین تایپ فضای کمتری از صفحه‌ی شما اشغال شود و در عین حال بتوانید با سرعت تایپ کنید. این کیبورد مینیمالیست برای کسانی که انگشت‌های بزرگ دارند یا افرادی که از اشغال فضای زیاد توسط کیبورد در حین تایپ ناراضی هستند مناسب است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

minuum keyboard android کیبوردی کوچک و سریع Minuum Keyboard 1.2   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

camera awesome android عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.0   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار System Monitor به‌صورت لحظه‌ای اطلاعات مورد نیاز در مورد موبایل شما را در قالب نوشته یا گراف در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید CPU, RAM, I/O, Network و اپلیکیشن‌ها را از طریق این برنامه بررسی کنید. همچنین می‌توانید از روش‌های گوناگون به اطلاعات دسترسی پیدا کنید، می توانید از خود برنامه اطلاعات را مشاهده کنید یا از طریق Notification bar و یا با کمک ویجت برنامه. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

system monitor android نظارت آنچه در موبایل شما رخ می‌دهد با System Monitor 1.2.6   اندروید

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم افزار اندروید دارونما تمامی منابع و امکانات سایت بزرگ دارونما را برای استفاده راحت تر کاربران موبایل اندوید به صورت رایگان در اختیار قرار میدهد.
این نرم افزار کاملا رایگان بوده وبیش از ۱۰۰ هزار صفحه اطلاعات عمومی (فارسی) تخصصی (لاتین) و تجاری شرکت های دارویی را به کاربران ارایه میکند . با توجه به آنلاین بودن نرم افزار کلیه اطلاعات به صورت به روز در اختیار کاربر می باشد . همچنین بخش اخبار و مقالات سلامت نیز بهترین و به روز ترین اطلاعات سلامت را در اختیار کاربران قرار میدهد . برخی امکانات این نرم افزار عبارت اند از :

·         امکان جستجوی دارو های ایرانی و خارجی به فارسی و انگلیسی و به نام های تجاری و ژنریک
·         ارایه قیمت های بیمه ای داروها به صورت به روز و با امکان جستجو در آنها
·         ارایه لیست داروها بر اساس حروف الفبایی
·         ارایه لیست داروها بر اساس گروههای داروها
·         نمایش اطلاعات تجاری داروها شامل شرکت های تولید کننده و وارد کننده
·         نمایش محصولات شرکت های تولید کننده و توزیع کننده و وارد کننده
·         ارایه اخبارو مقالات به روز دنیای سلامت
·         انجمن های گفتگوی سلامت و داروها

 

darunama android مرجع اطلاعات دارویی Darunama   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن Android, دانلود اپلیکیشن آندروید, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود برنامه Android, دانلود برنامه آندروید, دانلود برنامه اندروید, دانلود رایگان برای آندروید, دانلود نرم افزار Android, دانلود نرم افزار Darunama برای Android, دانلود نرم افزار Darunama برای آندروید, دانلود نرم افزار Darunama برای اندروید, دانلود نرم افزار آندروید, دانلود نرم افزار اندروید, دانلود نرم افزار دارو نما برای اندروید, دانلود نرم افزار دارونما برای Android, دانلود نرم افزار دارونما برای اندروید,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Internet Speed Meter یک ابزار ساده و کارآمد برای مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما است. این برنامه به‌صورت لحظه‌ای سرعت اینترنت شما را در نوار بالای صفحه به‌شما نشان می‌دهد و می‌توانید تاریخچه‌ای از سرعت اینترنت خود و حجم ترافیک مصرف‌شده در هر روز را نیز در آن مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

internet speed meter android مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما با Internet Speed Meter 1.3.0   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Endomondo یک ابزار مناسب برای دویدن، دوچرخه‌سواری و یا پیاده‌روی است که می‌توانید با کمک آن وضعیت حرکات خود را بررسی کنید. پس از هربار پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری می‌توانید مسیر طی شده، مسافت طی شده و اطلاعات دیگر مربوط به مسیری که طی کرده‌اید را بر روی گراف مشاهده نمایید. می‌توانید برای خود زمانی مشخص را تعیین کنید و یا میزان مشخص کالری که می‌خواهید بسوزانید را مشخص کنید و با کمک این اپلیکیشن شروع به فعالیت کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

endomondo android بررسی وضعیت ورزشی شما با Endomondo Sports Tracker PRO 9.1.2   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instagram android به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.1.2   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اگر به‌دنبال ساخت ویجت‌های دلخواه خودتان در اندروید هستید، نرم‌افزار Magic Widget می‌تواند به‌شما کمک کند. این نرم‌افزار ابزارهایی در اختیار شما برای تغییر رنگ، اندازه، فونت و… قرار می‌دهد و باعث می‌شود بتوانید یک ویجت مختص خودتان را بسازید. در حال حاضر ویجت‌های ساعت و آب و هوا پشتیبانی می‌شوند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

magic widgets android ساخت ویجت‌ها با Magic Widgets 1.04   اندروید  برای دانلود به ادامه مطلب بروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار FxCamera Classic ابزاری است برای ایجاد تغییرات و بهبود تصاویری که در موبایل شما هستند. این اپلیکیشن دارای بیش از ۳۰ فیلتر و ابزارهایی است که می‌توانید با اعمال کردنشان بر روی عکس، آن را بهبود دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندورید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

fxcamera classic android بهبود تصاویر با FxCamera Classic 1.0.0   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

viber android ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.1.15   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید.

 

wechat android دانلود مسنجر WeChat 5.0.1   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن Android, دانلود اپلیکیشن آندروید, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود برنامه Android, دانلود برنامه آندروید, دانلود برنامه اندروید, دانلود رایگان برای آندروید, دانلود نرم افزار Android, دانلود نرم افزار We Chat برای Android, دانلود نرم افزار We Chat برای آندروید, دانلود نرم افزار We Chat برای اندروید, دانلود نرم افزار WeChat برای Android, دانلود نرم افزار WeChat برای آندروید, دانلود نرم افزار WeChat برای اندروید, دانلود نرم افزار آندروید, دانلود نرم افزار اندروید,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Electrum Drum Machine/Sampler یک ابزار است که با کمک یک درام به‌شما امکان ساخت ریتم‌های موزیک را می‌دهد. شما همچنین می‌توانید نمونه‌های آماده‌ی خود را نیز با فرمت WAV در برنامه وارد کنید و روی آن‌ها کار کنید. همچنین می‌تواند قسمت‌هایی از آهنگ‌های موجود در دیوایس خود را نیز ببرید و داخل این برنامه قرار دهید و تغییرات مورد نظرتان را روی آن ایجاد کنید. شما با کمک نمونه‌ها و حلقه‌های موجود می‌توانید یک ریتم خاص برای خودتان ایجاد کنید و سپس آن را هرکجا که خواستید استفاده کنید. همچنین امکان ضبط با استفاده از میکروفون نیز در این برنامه وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

electrum drum android ساخت موزیک با کمک Electrum Drum Machine/Sampler 4.7.6   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Ringtonium Pro یک ابزار دقیق برای ساخت و ادیت رینگتون‌ها و آهنگ‌های زنگ دلخواه شما برای موبایلتان است. شما علاوه بر امکان استفاده از آهنگ‌های موجود در دیوایس خود می‌توانید با ضبط صدای خودتان یا هر چیز دیگر، آن صدا را با فرمت مخصوص رینگتون آماده کنید و در صورت تمایل آن را با دوستانتان به اشتراک نیز بگذارید. همچنین می‌توانید از افکت‌ها و صداهای آماده‌ی موجود در این برنامه نیز در رینگتون خود استفاده نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

ringtonium pro android ساخت رینگتون‌های دلخواه با Ringtonium Pro 2.6   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار ZPlayer یک موزیک پلیر با ظاهری شبیه به یک نرم‌افزار ویندوز فون است. اگر با گوشی‌های ویندوز فون کار کرده باشید می‌دانید که در آن‌ها نوشته‌ها در اندازه‌های بزرگ بخش اعظمی از صفحه را اشغال کرده‌اند، نرم‌افزار Zplayer هم سعی دارد همین تجربه را در اختیار شما قرار دهد. با این نرم‌افزار می‌توانید بیوگرافی خواننده‌ها را بخوانید، لیست آهنگ‌های برترتان را مشاهده کنید، خواننده‌های مشابه را پیدا کنید و پلی‌لیست ایجاد کنید. این نرم‌افزار با داشتن ویجت‌های مختلف و قابلیت‌های دیگر خود مثل استفاده از دکمه‌ی Volume برای رفتن به آهنگ در حال پخش تلاش می‌کند شما را با سرعت بیشتری به‌آهنگ مورد نظرتان نزدیک کند! لطفاً‌ توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

zplayer android موزیک پلیر ZPlayer 3.9   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی موبایل ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به موبایل و تبلت خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه مختص تبلت است و برای موبایل خود باید نسخه‌ی دیگر این برنامه را دانلود نمایید.

 

photoshop touch android ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch 1.5   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Action Luncher Pro یک لانچر سریع و ساده برای گوشی‌های اندرویدی است و هدف آن این است که به شما کمک کند به هر قسمت که می‌خواهید با سرعت بیشتری دسترسی پیدا کنید. قابلیت‌هایی برای رسیدن به این هدف در این برنامه گنجانده شده است همانند قابلیت Sliding app drawer که تماما اپلیکیشن‌های موجود شما را به شما نشان می‌دهد. همچنین قابلیت دیگری به نام Covers که به‌شما در پیدا کردن سریع‌تر برنامه مورد نظرتان و اجرای آن کمک می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

action launcher android دانلود لانچر Action Launcher Pro 1.9.0   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی موبایل ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به موبایل و تبلت خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

photoshop touch android mobile ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch for phone 1.1.1   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Notif Pro ابزاری است برای ساخت نوتیفیکیشن‌های دلخواه و سفارشی شده در گوشی‌های اندروید. شما می‌توانید برای هرچیزی مثل پسوردها، لیست‌ها، عکس‌ها و… نوتیفیکیشن‌های دلخواه خود را داشته باشید. این نرم‌افزار از ۴ حالت کلی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها پشتیبانی می‌کند. حالت عادی که دارای یک عنوان و یک خط توضیح است، حالت Big Text که عنوان را به‌عنوان چندین خط توضیح نمایش می‌دهد، حالت Big Picture که عنوان و عکس انتخابی شما را نمایش می‌دهد و نهایتاً حالت لیست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

notif pro android ساختن نوتیفیکیشن‌های دلخواه با Notif Pro 1.0   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید.

 

skype android تماس اینترنتی با Skype 4.0.0.22082   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Solo به شما کمک می‌کند تا با کمک یک گیتار مجازی،‌ هرآنچه می‌خواهید بنوازید. در این نرم‌افزار، صدای گیتارهای متفاوتی از جمله گیتار کلاسیک، آکوستیک، الکتریک گنجانده شده است که هرکدام مشخصات خاص خود را دارند. همچنین این برنامه دارای کتابخانه‌ای از آکوردها است که می‌توانید آن‌ها را بشنوید و نحوه‌ی اجرا کردن هر آکورد را پیدا کنید. در این نرم‌افزار همچنین امکان ساخت آکوردهای جدید نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

solo android نواختن گیتار با Solo 1.60   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Camera FV-5 یک ابزار بسیار کارآمد است برای تبدیل عکس‌های معمولی موبایل شما به عکس‌های کاملاً‌ حرفه‌ای. این نرم‌افزار با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باعث بهبود عکس‌ها از هر نظر خواهد شد و می‌توانید نقاط ضعف عکس را در آن تا حد زیادی اصلاح نمایید. همه‌ی پارامترهای عکاسی در عکس‌هایی که با این نرم‌افزار گرفته می‌شود قابل تغییر است، مثل exposure,ISO, focus, white balance, light metering و program mode. همچنین قابلیت‌های گوناگونی نظیر عکاسی زمان‌بندی شده، تایمر، فرمت‌های متفاوت و… در این نرم‌افزار موجود است. Camera FV-5 یک دوربین عکاسی تمام عیار برای شماست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera fv 5 android دوربین عکاسی حرفه‌ای Camera FV 5 1.5   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

SwiftKey Keyboard را می توان محبوب ترین App کیبورد برای آندروید دانست که فروش ۱۵۰۰۰۰ نسخه در ۵۲ کشور دنیا نشان از کاربردی بودن این برنامه است . این نرم افزار تمام استاندارد های لازم برای تایپی سریع و بدون خطا در گوشی های لمسی مانند فاصله حروف از هم ، سایز و … را رعایت کرده است . با استفاده از تم ، می توانید رنگ مورد علاقه خود را برروی کیبورد خود نیز داشته باشید و به راحتی آن را شخصی سازی کنید . این کیبورد از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند .

 

SwiftKey Keyboard کیبورد محبوب و حرفه ای SwiftKey Keyboard v4.1.3.149   آندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار TuneIn Radio یک رادیو اینترنتی برای گوشی‌های موبایل است که دارای بیش از ۵۰۰۰۰ کانال مختلف در زمینه‌های مختلف است. از مزایای این برنامه می‌توان به دسته‌بندی کانال‌های شبکه‌های گوناگون رادیویی بر اساس موضوعات متخلف است. برای مثال دسته‌بندی بر اساس موضوع یعنی موزیک، اخبار، ورزش و… یا دسته‌بندی بر اساس محل قرارگیری شبکه و… که پیدا کردن شبکه‌ی مورد نظر را آسان‌تر می‌نماید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

tunein radio android رادیوی اینترنتی TuneIn Radio Pro 7.5   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار یک ابزار جالب برای نمایش شارژ باقی‌مانده‌ی موبایل شما است. این نرم‌افزار باتری موبایل شما را در همه‌جا حتی در اپلیکیشن‌های تمام‌صفحه نیز نمایش می‌دهد، آن هم به این خاطر که شارژ را به‌عنوان نواری در بالای صفحه و در کنار ساعت و و بقیه‌ی اطلاعات بالای صفحه به‌شما نمایش می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این ابزار می‌توان به انیمیشن‌های هنگام شارژ، قابلیت حذف یا نمایش نوار شارژ در اپلیکیشن‌های تمام صفحه، رنگ‌های انتخابی برای نوار شارژ و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

team batterybar android نمایش میزان باتری با TEAM BatteryBar 3.1.2   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار LPin Player Pro یک موزیک‌پلیر کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است. از قابلیت‌های عمده‌ی این پلیر می‌توان به پشتیبانی از حالت دسته‌بندی بر اساس فولدر / آلبوم / خواننده / ژانر، ویجت در دو سایز متفاوت، قابلیت مشاهده‌ی متن ترانه‌ها، کنترل‌های آسان با استفاده از حرکت انگشت روی صفحه، قابلیت نمایش اطلاعات آهنگ‌ها به‌صورت Landscape، پشتیبانی از کاور آلبوم با کیفیت بالا و… اشاره نمود. ظاهر این نرم‌افزار زیبا آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده به‌عنوان موزیک پلیر گوشی تبدیل می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

lpin player pro android موزیک پلیر LPin Player Pro 1.0.11   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

ابزار Advanced Clock Widget Pro یک ویجت کم حجم و کاربردی است که کارش اضافه کردن ویجت ساعت به صفحه‌ی خانه‌ی گوشی اندروید شماست. این ویجت تنظیمات متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین در مصرف باتری بسیار خوب عمل می‌کند. از جمله قابلیت‌های این ویجت می‌توان به امکان تنظیم فونت و رنگ نوشته‌ها، قالبت‌های متنوع، وضعیت باتری به‌همراه زمان باقی‌مانده تا اتمام شارژ، نمایش نام اپراتور یا شبکه Wi-Fi، ساعت جهانی با امکان اضافه کردن ویجت‌های متنوع برای هر منطقه، وضعیت آب و هوای امروز و فردا، نشان دادن وضعیت آلارم‌های گوشی و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

advanced clock pro android ویجت ساعت حرفه‌ای Advanced Clock Widget Pro 0.761   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب:دانلود Advanced Clock Pro Widget برای Android, دانلود Advanced Clock Pro Widget برای آندروید, دانلود Advanced Clock Pro Widget برای اندروید, دانلود اپلیکیشن Android, دانلود اپلیکیشن آندروید, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود برنامه Android, دانلود برنامه آندروید, دانلود برنامه اندروید, دانلود رایگان برای آندروید, دانلود نرم افزار Android, دانلود نرم افزار آندروید, دانلود نرم افزار اندروید, دانلود ویجت برای Android, دانلود ویجت برای آندروید, دانلود ویجت برای اندروید,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار PDF Max برای این طراحی شده است که همه‌ی نیازهای مرتبط با خواندن و مدیریت فایل‌های PDF بر روی موبایل شما را پاسخ دهد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً قابلیت Text Reflow که سبب می‌شود فارق از نوع متن موجود در فایل PDF بتوانید نوشته‌ها را به‌ طوری بخوانید که نیازی به زوم کردن برای دیدن بهتر مطالب نباشد. قابلیت Fast Rendering که به‌کمک موتور رندر قوی باعث می‌شود صفحات با سرعتی عالی برای شما لود شوند. همچنین نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای ایجاد Bookmark و یا جستجو در متن فایل‌های PDF دارد. همچنین این نرم‌افزار محدودیتی در حجم فایل‌های PDF ندارد. درضمن می‌توانید به‌راحتی بر روی اطلاعات موجود در فایل PDF اطلاعات مورد نیاز خودتان را با تایپ،‌ نوشتن و یا هایلایت کردن اضافه نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

pdf max android مدیریت حرفه‌ای فایل‌های PDF با PDF Max 1.0 – آندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن Android, دانلود اپلیکیشن آندروید, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود برنامه Android, دانلود برنامه آندروید, دانلود برنامه اندروید, دانلود رایگان برای آندروید, دانلود نرم افزار Android, دانلود نرم افزار PDF Max برای Android, دانلود نرم افزار PDF Max برای HTC, دانلود نرم افزار PDF Max برای SAMSUNG, دانلود نرم افزار PDF Max برای آندروید, دانلود نرم افزار PDF Max برای اندروید, دانلود نرم افزار PDF Max برای سامسونگ, دانلود نرم افزار PDF Max برای سیستم عامل اندروید, دانلود نرم افزار آندروید, دانلود نرم افزار اندروید,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار AndroZip به‌شما کمک می‌کند تا فایل‌هایتان را به‌ آسانی جا به جا نمایید، یا آن‌ها را پاک کرده و فایل‌های موزیک، عکس و فولدرهایتان را دسته‌بندی کنید. این نرم‌افزار همچنین دارای قابلیت باز کردن فایل‌های ZIP, RAR, TAZ, GZIP, BZIP2 و ۷ZIP می باشد. این نرم‌افزار علاوه بر قابلیت‌های مرتبط با مدیریت فایل‌های فشرده می‌تواند به‌عنوان یک فایل منیجر به‌شما در مدیریت فایل‌ها یا نصب فایل‌های APK نیز کمک شایانی نماید. لطفاً توجه داشته باشید که برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

androzip pro android نرم‌افزار مدیریت فایل‌های AndroZip Pro File Manager 4.6.5 – آندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Droid Scan Pro ابزاری است مفید برای اسکن کردن برگه‌ها و تبدیل آن به فرمت‌هایی مانند PDF برای استفاده‌های بعدی. چگونگی کار این برنامه به‌این صورت می باشد که شما از پرونده‌ی مورد نظرتان با دوربین عکس می‌گیرید و نرم‌افزار عکس را به‌ طوری تغییر خواهد داد تا همانند یک پرونده‌ی اسکن شده به‌نظر برسد، سپس فایل مورد نظر توسط خود نرم‌افزار به یکی از فرمت‌های مورد نظر شما مثل JPG یا PDF تبدیل خواهد شد و می‌توانید آن را با هرکس خواستید به اشتراک بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

droid scan pro android تبدیل موبایل به یک اسکنر همراه با Droid Scan Pro 5.7.5 – آندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی