فافا دانلود
با ما بروز باشید

بازی Shadow Blade داستان جنگجوی جوانی است به‌نام Kuro که برای رسیدن به بالاترین درجه‌ی شمشیرزنی تلاش می‌کند. در این بازی مراحل زیادی وجود دارد که آن‌ها تله‌های زیادی نیز برای گمراه کردن Kuro وجود دارد. شما باید سریع، بی‌‌صدا و آگاه از محیط اطرافتان باشید تا بتوانید به یک نینجای واقعی تبدیل شوید. در این بازی ۴۰ مرحله قرار داده شده است. همچنین بازی دارای محیطی ۳‌بعدی با انیمیشن‌های زیبا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

shadow blade بازی زیبای Shadow Blade 1.1.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Keynote  یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی iWork اپل است. در Keynote شما با ابزار حرفه‌ای و قالب‌های آماده‌ای که اپل در اختیار شما قرار داده است می‌توانید یک اسلایدشو (پاورپوینت) حرفه‌ای بسازید. کار با این برنامه فوق‌العاده راحت است و بدون شک قدرتمندترین ابزار ساخت اسلایدشو در موبایل و تبلت است. افکت‌های فراوان و قالب‌های شیک، باعث خواهد شد تا ساخته‌ی شما متفاوت‌تر از همیشه به‌نظر برسد. همچنین امکان هماهنگ‌سازی فایل‌های ساخته شده‌ی شما بین آیفون، آیپد و مک‌تان به‌کمک iCloud از قابلیت‌های دیگر این برنامه است.

 

keynote ساخت اسلایدشوهای بینظیر با Keynote   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار Keynote برای iOS, دانلود نرم افزار Keynote برای iPad, دانلود نرم افزار Keynote برای iPhone, دانلود نرم افزار Keynote برای آیفون, دانلود نرم افزار Keynote برای آیپد, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Aquarella به‌شما کمک می کند تا عکس‌های خود را تبدیل به نقاشی کنید. این اپلیکیشن با افکت‌های خود عکس شما را تبدیل به یک نقاشی بر روی بوم و یا یک نقاشی آبرنگ می‌کند. قابلیت‌های این برنامه باعث می‌شود بتوانید نتیجه‌ی کار را نیز تغییر دهید. مثلاً می‌توانید با استفاده از قابلیت Randomize Color رنگ‌های موجود در عکس را تغییر دهید. همچنین Styleهای گوناگونی که در برنامه به‌صورت پیش‌فرض گنجانده شده است کار شما را بسیار راحت خواهد کرد، کافیست از میان Styleهای موجود یکی را انتخاب کنید و سپس در صورت لزوم تغییرات لازم را بر روی آن Style انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

aquarella12 تبدیل عکس‌های شما به نقاشی با Aquarella 1.03   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار Aquarella برای iOS, دانلود نرم افزار Aquarella برای iPad, دانلود نرم افزار Aquarella برای iPhone, دانلود نرم افزار Aquarella برای آیفون, دانلود نرم افزار Aquarella برای آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Numbers یکی از زیرمجموعه‌ی اپلیکیشن‌های iWork اپل برای مک و iOS است که در آن کاربر می‌تواند با ساخت نمودارها و جداول و با استفاده از فرمول‌های موجود در برنامه، مباحث آماری گوناگون را تحت پوشش قرار دهد. بدون شک می‌توان گفت پکیج iWork و البته اپلیکیشن Numbers بهترین ابزار موجود برای ساخت نمودارهای شکیل و کاربردی است. نسخه‌ی جدید با تغییرات ظاهری برای iOS 7 بهبود پیدا کرده است و همچنین قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده که کار با اپلیکیشن را ساده‌تر می‌کند. همچنین قابلیت‌های جدید اضافه شده در بخش هماهنگی با iCloud نیز سازگاری این مجموعه را در دیوایس‌های شما بیشتر از هر زمانی خواهد کرد.

 

numbers بهترین ابزار ساخت نمودارهای آماری Numbers 2.0   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:دانلود iWork برای iOS, دانلود iWork برای iPad, دانلود iWork برای iPhone, دانلود iWork برای آیفون, دانلود iWork برای آیپد, دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار Numbers برای iOS, دانلود نرم افزار Numbers برای iPad, دانلود نرم افزار Numbers برای iPhone, دانلود نرم افزار Numbers برای آیفون, دانلود نرم افزار Numbers برای آیپد, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

باز هم یک بازی فکری و سرگرم‌کننده‌ی دیگر از کمپانی شناخته‌شده‌ی Chillingo. بازی Feed Me Oil که نسخه‌ی یک آن توانست به یکی از بازی‌های محبوب موبایل تبدیل شود حالا با نسخه‌ی دوم  خود و با مراحل جدید دوباره منتشر شده است. در این بازی که قوانین فیزیکی در آن نقش مهمی دارند، شما باید با استفاده از ابزار موجود، نفت را به مخزن‌های مورد نظر هدایت کنید. این بازی امتیاز بالایی از سایت‌های نقد بازی گرفته است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

feed me oil 2 بازی جذاب Feed Me Oil 2   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

subway surfers بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Pages یکی از زیرمجموعه‌ی اپلیکیشن‌های iWork اپل برای مک و iOS است که در آن کاربر می‌تواند مقالات و نوشته‌های خود را به‌بهترین شکل تهیه و تنظیم کند. بدون شک می‌توان گفت پکیج iWork و البته اپلیکیشن Pages بهترین ابزار موجود برای ساخت و ویرایش پرونده‌های متنی است. نسخه‌ی جدید با تغییرات ظاهری برای iOS 7 بهبود پیدا کرده است و همچنین قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده که کار با اپلیکیشن را ساده‌تر می‌کند. همچنین قابلیت‌های جدید اضافه شده در بخش هماهنگی با iCloud نیز سازگاری این مجموعه را در دیوایس‌های شما بیشتر از هر زمانی خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از زبان فارسی نیز در این نسخه بسیار بهبود پیدا کرده است و این یک خبر بسیار خوب برای کاربران فارسی این اپلیکیشن است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

pages بهترین ابزار نگارش متون Pages 2   آیفون و آیپد

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 13 دی 1392برچسب:دانلود iWork برای iOS, دانلود iWork برای iPad, دانلود iWork برای iPhone, دانلود iWork برای آیفون, دانلود iWork برای آیپد, دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار Pages برای iOS, دانلود نرم افزار Pages برای iPad, دانلود نرم افزار Pages برای iPhone, دانلود نرم افزار Pages برای آیفون, دانلود نرم افزار Pages برای آیپد, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

با محبوبیت هرچه بیشتر محصولات شرکت اپل نرم افزارهایی برای راحتی استفاده از این محصولات بوجود آمده اند. گوشی اپل که نام آن آیفون است ، طرفداران زیادی دارد و هم اکنون در ایران نیز یکی از گوشی های موبایل محبوب به شمار می رود.AnyMP4 iPhone Transfer نرم افزاری است برای انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو ، موزیک و عکس بین گوشی های آیفون و کامپیوتر و همچنین نرم افزاری برای پشتیبان گیری از فایل های گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار به خوبی با گوشی های آیفون ، گوشی های نسل۳ آیفون و آیفون ۳.۱ و آیفون ۵ سازگاری دارد. این نرم افزار برنامه ای بسیار عالی برای پشتیبان گیری از گوشی های آیفون است و به وسیله آن میتوان به راحتی از گوشی های آیفون بکآپ تهیه کرد. این نرم افزار به راحتی عکس ها ، موزیک ها و ویدیوهای شما را بین کامپیوتر به تبادل میگذارد و میتوانید با آن به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد ، زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید.

 

AnyMP4 iPhone Transfer ارتباط بین کامپیوتر و آیفون AnyMP4 iPhone Transfer 7.0.10.19229

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

کمپانی یاهو مدت‌هاست اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوای اپلیکیشن Weather آیفون و آیپد را ارائه می‌کند. اما خود این شرکت نیز اپلیکیشنی جداگانه برای وضعیت آب و هوا طراحی کرده است که در نسخه‌ی جدید با یک طراحی بسیار زیبا که توانسته جایزه‌ی طراحی در سال ۲۰۱۳ را از اپل دریافت کند، ممکن است شما را قانع کند تا دیگر برای دیدن وضع آب و هوا به‌سراغ اپلیکیشن‌های دیگر نروید. این اپلیکیشن با ظاهری زیبا و سازگار با محیط iOS 7 و همچنین اطلاعات زیادی که در مورد وضع آب و هوا در اختیارتان می‌گذارد بدون شک یکی از بهترین ابزار‌های موجود در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

yahoo weather وضعیت آب و هوا با Yahoo Weather 1.5.1   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار Yahoo Weather برای iOS, دانلود نرم افزار Yahoo Weather برای iPad, دانلود نرم افزار Yahoo Weather برای iPhone, دانلود نرم افزار Yahoo Weather برای آیفون, دانلود نرم افزار Yahoo Weather برای آیپد, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن CleverPaint به‌شما کمک می‌کند تا عکس‌های خود را شبیه به نقاشی‌های حرفه‌ای کنید. کافیست یک عکس انتخاب کنید و سپس در چند بخش مجزا، به تبدیل بخش‌هایی مثل زمینه‌ی عکس، چهره یا اشیا و  جزئیات، عکس خود را شبیه به یک نقاشی کنید. در این اپلیکیشن Brushهای گوناگونی قرار دارد که استفاده از هرکدام می‌تواند نقاشی شما را به‌کلی متفاوت کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

cleverpaint عکسهای خود را به نقاشی تبدیل کنید با CleverPaint 1.1   آیفون و آیپد

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار CleverPaint برای iOS, دانلود نرم افزار CleverPaint برای iPad, دانلود نرم افزار CleverPaint برای iPhone, دانلود نرم افزار CleverPaint برای آیفون, دانلود نرم افزار CleverPaint برای آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Facetune یک ابزار خوب برای ویرایش و رتوش عکس‌هایی است که از چهره‌ی افراد دارید. این اپلیکیشن که در بخش عکس و فیلم در ۱۰۷ کشور دارای رتبه‌ی نخست است، با ابزارها و افکت‌هایی که در خود دارد، به‌شما در بهبود چهره‌تان در عکس کمک می‌کند. ابزارهایی اختصاصی برای تغییر فرم لب‌ها در لبخند، صاف کردن چروک‌ها و لکه‌های صورت، تغییرات چشم، رنگ مو و براش‌های گوناگون از جمله قابلیت‌های این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

facetune رتوش چهره با Facetune 2.1.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن Facetune برای iOS, دانلود اپلیکیشن Facetune برای iPad, دانلود اپلیکیشن Facetune برای iPhone, دانلود اپلیکیشن Facetune برای آیفون, دانلود اپلیکیشن Facetune برای آیپد, دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد, رتوش عکس در آیفون,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

با محبوبیت هرچه بیشتر محصولات شرکت اپل نرم افزارهایی برای راحتی استفاده از این محصولات بوجود آمده اند. گوشی اپل که نام آن آیفون است ، طرفداران زیادی دارد و هم اکنون در ایران نیز یکی از گوشی های موبایل محبوب به شمار می رود.ImTOO iPhone Transfer نرم افزاری است برای انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو ، موزیک و عکس بین گوشی های آیفون و کامپیوتر و همچنین نرم افزاری برای پشتیبان گیری از فایل های گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار به خوبی با گوشی های آیفون ، گوشی های نسل۳ آیفون و آیفون ۳.۱ و آیفون ۵ سازگاری دارد. این نرم افزار برنامه ای بسیار عالی برای پشتیبان گیری از گوشی های آیفون است و به وسیله آن میتوان به راحتی از گوشی های آیفون بکآپ تهیه کرد. این نرم افزار به راحتی عکس ها ، موزیک ها و ویدیوهای شما را بین کامپیوتر به تبادل میگذارد و میتوانید با آن به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد ، زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید.

 

iphone transfer ارتباط بین کامپیوتر و آیفون Xilisoft iPhone Transfer 5.5.4.20131101

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه برای ظاهر جدید iOS 7 به‌روز‌رسانی شده است.

 

instagram به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.2.0   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار Instagram برای iOS, دانلود نرم افزار Instagram برای iPad, دانلود نرم افزار Instagram برای iPhone, دانلود نرم افزار Instagram برای آیفون, دانلود نرم افزار Instagram برای آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.5   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار Viber برای iOS, دانلود نرم افزار Viber برای iPad, دانلود نرم افزار Viber برای iPhone, دانلود نرم افزار Viber برای آیفون, دانلود نرم افزار Viber برای آیپد, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

wechat دانلود مسنجر WeChat 5.0.1.0   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار We Chat برای iPhone, دانلود نرم افزار We Chat برای آیفون, دانلود نرم افزار WeChat برای iOS, دانلود نرم افزار WeChat برای iPad, دانلود نرم افزار WeChat برای iPhone, دانلود نرم افزار WeChat برای آیفون, دانلود نرم افزار WeChat برای آیپد, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

اگر به‌دنبال ساخت یک سایت یا یک صفحه‌ی خاص برای سایتِ خود هستید، می‌توانید با اپلیکیشن HTML Egg این کار را مستقیماً از آیفون یا آیپد خود انجام دهید! از نکات قابل توجه در مورد این برنامه این است که لازم نیست برای کار با آن یک کاربر حرفه‌ای در زمینه‌ی HTML باشید، بلکه کاربرانی که چیزی در مورد کدهای HTML نمی‌دانند نیز می‌توانند با این برنامه به‌راحتی یک صفحه‌ طراحی نمایند چون اصول کار با برنامه با کمک صفحه‌ی لمسی بسیار راحت و ساده به‌نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید صفحه‌ی مورد نظرتان را مستقیماً از طریق آیفون یا آیپد منتشر کنید (با کمک FTP, SFTP یا FTPS). در برنامه قالب‌های حرفه‌ای آماده‌ای نیز برای شما قرار داده شده است تا کارتان راحت‌تر بشود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

html egg ساخت صفحات وب در موبایل با HTML Egg 5.5   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار HTML Egg برای iOS, دانلود نرم افزار HTML Egg برای iPad, دانلود نرم افزار HTML Egg برای آیفون, دانلود نرم افزار HTML Egg برای آیپد, دانلود نرم افزار HTML Egg برای ‭iPhone, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار The Human Body by Tinybop یک ابزار برای آموزش کودکان و نوجوانان است تا با بخش‌های گوناگون بدن انسان آشنایی بیشتری پیدا کنند. این اپلیکیشن اعضای اساسی بدن انسان را در بخش‌های استخوان، ماهیچه‌، اعصاب و بخشهای ‌دیگر دسته‌بندی می‌کند و هر قسمت را به‌صورت متحرک به شما نشان می‌دهد و با توضیحاتی (به‌زبان انگلیسی) اطلاعات بیشتری از آن قسمت به‌شما می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل نصب است.

 

the human body شناسایی اعضای بدن با The Human Body by Tinybop   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار The Human Body برای iOS, دانلود نرم افزار The Human Body برای iPad, دانلود نرم افزار The Human Body برای iPhone, دانلود نرم افزار The Human Body برای آیفون, دانلود نرم افزار The Human Body برای آیپد, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPad 2 و بالاتر قابل اجرا است.

 

photoshop touch ipad ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch 1.5   آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار Adobe Photoshop Touch برای iOS, دانلود نرم افزار Adobe Photoshop Touch برای iPad, دانلود نرم افزار Adobe Photoshop Touch برای آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد, فتوشاپ برای iOS, فتوشاپ برای iPad, فتوشاپ برای آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. در نسخه‌ی جدید قابلیت تماس تصویری HD برای دارندگان iPad 4 اضافه شده است و همچنین تغییراتی کلی جهت بهبود تماس‌ها و پایداری ارتباط ایجاد شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. 

 

skype ipad تماس اینترنتی با Skype for iPad 4.10   آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 4S و بالاتر قابل اجرا است. 

 

photosohp touch ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch for phone 1.1.1   آيفون

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Burst Mode یک ابزار کاربردی است که به‌شما در انداختن عکس با سرعت بالا کمک می‌کند. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید در کمترین زمان ممکن تعداد بسیار زیادی عکس بگیرید و سپس عکس‌های گرفته شده را فریم به فریم بررسی کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. پس از گرفتن عکس‌ها (که بسته به خواست شما می‌تواند صدها عکس باشد) همه‌ی عکس‌ها پشت سر هم برای شما لیست خواهند شد و سپس می‌توانید هرکدام را خواستید به‌صورت جزیی بررسی کنید و سپس هرچندتای آن‌ها را که خواستید ذخیره نمایید. همچنین می‌توانید چندین فریم را در کنار یکدیگر قرار دهید و با افکت‌های موجود، آثار جالبی به‌وجود آورید.

 

burst mode عکاسی با سرعت بالا در Burst Mode 2.0   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. در نسخه‌ی جدید امکان برقراری تماس‌های تصویری HD برای دارندگان iPhone 5 برقرار شده است و همچنین تغییراتی در جهت بهبود و پایداری بیشتر برنامه و تماس‌ها ایجاد شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

skype iphone تماس اینترنتی با Skype 4.10   آیفون

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Rise Alarm Clock یک ساعت زنگدار است. اما این اپلیکیشن یک تفاوت با صدها اپلیکیشن محبوب دیگر در زمینه‌ی ساعت زنگدار است، این اپلیکیشن در نهایت سادگی طراحی شده است! کار با آن بسیار راحت است… همه‌ی کارها با حرکات ساده‌ی انگشتان روی صفحه انجام می‌گیرد و در عین سادگی، محیط برنامه بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

rise alarm clock ساعت زنگدار ساده و کاربردی Rise Alarm Clock 3.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار Rise Alarm Clock برای iOS, دانلود نرم افزار Rise Alarm Clock برای iPad, دانلود نرم افزار Rise Alarm Clock برای iPhone, دانلود نرم افزار Rise Alarm Clock برای آیفون, دانلود نرم افزار Rise Alarm Clock برای آیپد, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار TuneIn Radio یک رادیو اینترنتی برای گوشی‌های موبایل است که دارای بیش از ۵۰۰۰۰ کانال مختلف در زمینه‌های مختلف است. از مزایای این برنامه می‌توان به دسته‌بندی کانال‌های شبکه‌های گوناگون رادیویی بر اساس موضوعات متخلف است. برای مثال دسته‌بندی بر اساس موضوع یعنی موزیک، اخبار، ورزش و… یا دسته‌بندی بر اساس محل قرارگیری شبکه و… که پیدا کردن شبکه‌ی مورد نظر را آسان‌تر می‌نماید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

tunein radio pro رادیوی اینترنتی TuneIn Radio Pro 3.8.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود رادیو آنلاین TuneIn Radio برای iOS, دانلود رادیو آنلاین TuneIn Radio برای iPad, دانلود رادیو آنلاین TuneIn Radio برای آیفون, دانلود رادیو آنلاین TuneIn Radio برای آیپد, دانلود رادیو آنلاین TuneIn Radio برای ‭iPhone, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Camera+ یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای دوربین آیفون و آیپادتاچ به‌شمار می‌رود. ولی تا پیش از این اگر می‌خواستید از قابلیت‌های کاربردی این نرم‌افزار بر روی آیپد خود استفاده کنید باید از اپلیکیشن مختص آیفون استفاده می‌کردید، اما حالا سازندگان برنامه یک نسخه اختصاصی برای کاربران آیپد ارائه کرده‌اند که طراحی منوها و قابلیت‌های آن متناسب با صفحه نمایش آیپد تغییر کرده‌اند. این اپلیکیشن ابزارهای گوناگونی برای بهتر عکس گرفتن در اختیار شما می‌گذارد، ابزارهایی برای هنگام عکس گرفتن و ابزارهایی برای بهبود عکس‌های گرفته شده! از جمله کاربردهای این اپلیکیشن می‌توان به تایمر، عکس بدون لرزش، قابلیت گرفتن همزمان چندین عکس (Burst) و… اشاره کرد و همانطور که گفته شد می‌توان ترکیب رنگ عکس‌های گرفته شده را تغییر داد و افکت‌هایی نیز به آن‌ها اضافه نمود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه بر روی iOS 5.0 و بالاتر قابل نصب است.

 

camera for ipad افزایش امکانات دوربین با Camera+ for iPad   آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود CameraPlus برای iPad, دانلود CameraPlus برای آیپد, دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار Camera+ for iPad, دانلود نرم افزار Camera+ for iPad برای iOS, دانلود نرم افزار Camera+ for iPad برای iPad, دانلود نرم افزار Camera+ for iPad برای آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

پس از موفقیت‌های نسخه‌ی اول اپلیکیشن djay که پرفروش ترین ابزار DJ برای iOS به‌شمار می‌رود، شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار نسخه‌ی دوم آن را به‌تازگی منتشر کرده که در آن همه‌چیز از نو طراحی شده است. djay 2 آیپد شما را به یک سیستم تمام و کمال DJ تبدیل می‌کند تا بتوانید با استفاده از آهنگ‌های داخل آیپد خود میکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌راحتی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی که حرفه‌ای هستند ابزارهای مناسبی ارائه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن برای آیفون طراحی شده است و برای استفاده از نسخه‌ی آیپد می‌توانید نسخه‌ی اختصاصی آن را دانلود نمایید. همچنین برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

djay2 for iphone ابزار محبوب DJ و میکس آهنگ djay 2 for iPhone 2.0.1   آیفون

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود djay 2 for iPhone برای iOS, دانلود djay 2 for iPhone برای iPhone, دانلود djay 2 for iPhone برای آیفون, دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار DJ برای iOS, دانلود نرم افزار DJ برای iPhone, دانلود نرم افزار DJ برای آیفون, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

پس از موفقیت‌های نسخه‌ی اول اپلیکیشن djay که پرفروش ترین ابزار DJ برای iOS به‌شمار می‌رود، شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار نسخه‌ی دوم آن را به‌تازگی منتشر کرده که در آن همه‌چیز از نو طراحی شده است. djay 2 آیپد شما را به یک سیستم تمام و کمال DJ تبدیل می‌کند تا بتوانید با استفاده از آهنگ‌های داخل آیپد خود میکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌راحتی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی که حرفه‌ای هستند ابزارهای مناسبی ارائه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی آیپد قابل نصب است. همچنین برای اجرای آن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

dajy2 ابزار محبوب DJ و میکس آهنگ djay 2 2.0.1   آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار DJ برای iPad, دانلود نرم افزار DJ برای آیپد, دانلود نرم افزار djay 2 برای iOS, دانلود نرم افزار djay 2 برای iPad, دانلود نرم افزار djay 2 برای آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن iMuscle 2 یک ابزار تخصصی برای بررسی عضلات و ماهیچه‌های بدن و همچنین شناسایی حرکاتی است که می‌تواند به‌شما در تقویت ماهیچه‌ای خاص از بدن کمک کند. این اپلیکیشن به‌صورت تصویری بدن انسان را به‌شما نمایش می‌دهد و می‌توانید به‌راحتی با انتخاب هر قسمت از بدن، ماهیچه‌های آن قسمت را مورد بررسی قرار دهید و هر ماهیچه را انتخاب کنید می‌توانید حرکات ورزشی مرتبط با تقویت آن قسمت خاص را مشاهده نمایید. این اپلیکیشن تابحال بارها مورد تقدیر قرار گرفته و بدون شک یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iPhone 4 و بالاتر و iPod Touch 4 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل نصب است.

 

imuscle 2 بررسی تخصصی ماهیچه‌ها و عضلات بدن با iMuscle 2 iPhone Edition 3.0   آیفون

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iMuscle 2 برای iOS, دانلود نرم افزار iMuscle 2 برای iPad, دانلود نرم افزار iMuscle 2 برای iPhone, دانلود نرم افزار iMuscle 2 برای آیفون, دانلود نرم افزار iMuscle 2 برای آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. این نسخه از نرم‌افزار مختص آیپد است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer hd ipad مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer HD 2.01   آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer iphone مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer 2.01   آیفون

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

ImTOO iTransfer Platinum نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت ، انتقال اطلاعات ، ساخت رینگتون و مدیریت مخاطبین و ایجاد فایل پشتیبان در گوشی آیفون و دستگاه های iPad و iPod و iTunes می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند انواع فایل های مالتی مدیا را به فرمت قابل استفاده در دستگاه های ذکر شده تبدیل نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزار کاملی جهت ترانسفر و انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده می باشد به طوری که علاوه بر فایل های مالتی مدیا که توسط این نرم افزار به صورت اختصاصی با فرمت ویژه به گوشی های آیفون دستگاه های نامبرده منتقل خواهد شد ، نرم افزار توانایی رد و بدل اطلاعات و به نوعی ایجاد فایل بک آپ و پشتیبانی برای دیگر فایل ها نظیر اسناد و فایل های pdf را جهت ذخیره در هارد دیسک کامپیوتر یا برعکس جهت ارسال به گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده را نیز دارا می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و نرم افزار با ارائه امکانات لازم این امر را میسر میکند. قابلیت جالب دیگر نرم افزار که بسیار مهم است ، ایجاد نسخه پشتیبان از پیام ها و مخاطبین درون گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده می باشد. نرم افزار میتواند از این اطلاعات نسخه پشتیبان (backup) تهیه کند و در مواقع لازم این نسخه پشتیبان را به صورت قابل استفاده به داخل گوشی ریستور و بازگردانی نماید.

قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

ImTOO iTransfer Platinum مدیریت کامل محصولات اپل ImTOO iTransfer Platinum 5.4.12

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:دانلود ImTOO iTransfer Platinum, دانلود کرک ImTOO iTransfer Platinum, نرم افزار انتقال اطلاعات از آی پد به کامپیوتر, نرم افزار انتقال اطلاعات از آیفون به کامپیوتر, نرم افزار بک آپ گرفتن از آی پد, نرم افزار بک آپ گرفتن از آیفون, نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آی پد, نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون, نرم افزار تبدیل موزیک برای ایفون, نرم افزار تبدیل ویدیو برای آی پد, نرم افزار تبدیل ویدیو برای آیفون, نرم افزار ترانسفر از آی پد به لپ تاپ, نرم افزار ترانسفر از آیفون به لپ تاپ, نرم افزار مدیریت آی پد, نرم افزار مدیریت آیفون 5 IPHONE, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Traktor DJ یکی از بهترین ابزارهای موجود DJ برای آیپد است. این اپلیکیشن که پیش از این نیز در کامپیوتر یکی از ابزارهای کار اساسی DJها به‌شمار می‌رفت در اپلیکیشن‌هایی جداگانه برای آیپد و آیفون در تلاش است همان تجربه را با کمک رابط کاربری iOS به‌شما عرضه کند. این اپلیکیشن در درون خود افکت‌های آماده‌ای نیز دارد و اگر تجربه‌ی زیادی هم از کار میکس نداشته باشید می‌توانید با استفاده از افکت‌ها فقط در چند مرحله ساده میکسی زیبا از آهنگ‌ها ایجاد نمایید. این اپلیکیشن مختص iPhone 4S و بالاتر و iPod Touch 5 و بالاتر است. همچنین برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

traktor dj iphone ابزاری عالی برای ساخت میکس‌های زیبا از صداها Traktor DJ for iPhone 1.0    آیفون

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Traktor DJ یکی از بهترین ابزارهای موجود DJ برای آیپد است. این اپلیکیشن که پیش از این نیز در کامپیوتر یکی از ابزارهای کار اساسی DJها به‌شمار می‌رفت در اپلیکیشن مختص iPad خود امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که با رابط کاربری قوی موجود در iPad یک تجربه‌ی شیرین از میکس موزیک‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن در درون خود افکت‌های آماده‌ای نیز دارد و اگر تجربه‌ی زیادی هم از کار میکس نداشته باشید می‌توانید با استفاده از افکت‌ها فقط در چند مرحله ساده میکسی زیبا از آهنگ‌ها ایجاد نمایید. این اپلیکیشن مختص آیپد است و برای اجرای آن به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

traktor dj ابزاری عالی برای ساخت میکس‌های زیبا از صداها Traktor DJ 1.0.3    آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: DJ برای iOS, DJ برای آیپد, دانلود Traktor DJ برای iOS, دانلود Traktor DJ برای iPad, دانلود Traktor DJ برای آیپد, دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد, میکس حرفه ای آهنگ روی iOS, میکس حرفه ای آهنگ روی iPad, میکس حرفه ای آهنگ روی آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

ایرانسل اپلیکیشن رسمی خود برای iOS را اخیراً در اپ‌استور معرفی نموده است. این اپلیکیشن که می‌تواند برای بسیاری از کاربران این اپراتور کاربردی باشد جهت انجام اموری همچون چک کردن میزان استفاده، پرداخت، فعال و غیرفعال‌سازی سرویس، تغییر تعرفه، پرداخت قبوض و… مفید است. برای استفاده از این سرویس ایرانسل نیاز به پسورد e-Care دارید که از طریق سایت ایرانسل قابل بدست آوردن است. این اپلیکیشن برای شارژ سیمکارت کاربران آیپد نیز بسیار کاربردی است.

 

myirancell اپلیکیشن رسمی ایرانسل MyIrancell 1.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن MyIrancell برای iOS, دانلود اپلیکیشن MyIrancell برای iPad, دانلود اپلیکیشن MyIrancell برای iPhone, دانلود اپلیکیشن MyIrancell برای آیفون, دانلود اپلیکیشن MyIrancell برای آیپد, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود اپلیکیشن ایرانسل برای iPad, دانلود اپلیکیشن ایرانسل برای iPhone, دانلود اپلیکیشن ایرانسل برای آیفون, دانلود اپلیکیشن ایرانسل برای آیپد, دانلود ایرانسل برای iPad, دانلود ایرانسل برای iPhone, دانلود ایرانسل برای آیفون, دانلود ایرانسل برای آیپد, دانلود برنامه iOS, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

مرورگر Puffin یکی از معروف‌ترین مرورگرهای موجود برای آیفون و آیپد است. علت این امر وجود قابلیت پخش فایل‌های فلش در صفحات وب از طریق این مرورگر است که در خیلی از مرورگرهای دیگر از جمله مرورگر پیشفرض iOS یعنی Safari موجود نمی‌باشد. قابلیت دیگر این مرورگر این است که صفحات وب را به‌شکلی که در PC خود مشاهده می‌کنید به‌شما نشان می‌دهد و به وبسایت‌ها اجازه نمی‌دهد نسخه‌های مخصوص موبایل یا تبلت خود را برای شما به نمایش بگذارند. برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

puffin web browser مرورگر کاربردی Puffin Web Browser 3.0.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود مرورگر Puffin Web Browser برای iOS, دانلود مرورگر Puffin Web Browser برای iPad, دانلود مرورگر Puffin Web Browser برای iPhone, دانلود مرورگر Puffin Web Browser برای آیفون, دانلود مرورگر Puffin Web Browser برای آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Phoster ابزاری بسیاری کاربردی برای ساختن پوستر و کارت پستال است. این اپلیکیشن تابحال چندین بار جزو بهترین اپ‌های موجود در این زمینه انتخاب شده است. Phoster با قالب‌های زیبایی که در درون خود موجود دارد به شما اجازه‌ی ساخت پوسترها و کارتهایی زیبا با چند عملیات ساده را می‌دهد. در حین ساخت پوستر می‌توانید افکت‌های بیشتری هم به عکس اضافه کنید تا کارتان حرفه‌ای‌تر به‌نظر برسد. این اپلیکیشن ۱۹۸ قالب رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

phoster ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار Phoster برای iOS, دانلود نرم افزار Phoster برای iPad, دانلود نرم افزار Phoster برای iPhone, دانلود نرم افزار Phoster برای آیفون, دانلود نرم افزار Phoster برای آیپد, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد, ساخت پوستر در آیفون, ساخت پوستر در آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

با استفاده از برنامه جالب Face Bomb! می توانید چهره ی افراد در تصاویر را با یکدیگر عوض کنید و شخصیت های جدیدی از آن ها بسازید . این برنامه با تشخیص چهره به صورت پیشرفته ، می توانید بلافاصله عکس های شما را آنالیز کند و بهترین حالت برای تغییر را انتخاب نماید . همچنین این قابلیت را به شما می دهد تا پس از آماده شده تصاویر ، آن ها را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . بهترین نوع عکس برای این برنامه ، عکس ها گروهی می باشد که در ادامه می توانید نسخه ی iOS این برنامه را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Face Bomb! برنامه شوخی با چهره ها Face Bomb! 1.4   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Skeleton System Pro III یک ابزار کاملاً کاربردی برای کمک در شناخت ساختار بدن انسان است. این اپلیکیشن همانگونه که از اسمش مشخص است بر اسکلت و استخوان‌های بدن انسان تمرکز دارد و می‌تواند با کمک آن به‌راحتی به‌قسمت‌های مختلف بدن رفته و استخوان‌های هر بخش را بررسی کنید و اطلاعاتی در مورد آن بدست بیاورید. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۱ به عنوان یکی از ۵ اپلیکیشن برتر آیفون در زمینه پزشکی تبدیل شد. همچنین این این اپلیکیشن با همکاری دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد ساخته شده است. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپ برای آیفون ۵ نیز بهینه شده است.

 

skeleton system pro شناخت ساختار استخوانی بدن انسان با Skeleton System Pro III   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار Skeleton System Pro III برای iOS, دانلود نرم افزار Skeleton System Pro III برای iPad, دانلود نرم افزار Skeleton System Pro III برای iPhone, دانلود نرم افزار Skeleton System Pro III برای آیفون, دانلود نرم افزار Skeleton System Pro III برای آیپد, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، حالا با نزدیک شدن کریسمس، Zepto Lab نسخه‌ی دوم بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و ۱۲۰ مرحله‌ی جدید در بازی گنجانده شده است. همچنین ۵ کاراکتر جدید در بازی وجود دارند که به‌شما در انجام مراحل بازی کمک خواهند کرد. همچنین امکان ایجاد تغییرات در غول سبز کوچک، Om Nom نیز فراهم شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

cut the rope 2 بازی زیبا و سرگرم کننده Cut the Rope 2   آیفون و آیپد

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای آیفون و آیپد خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.  همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta sa بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپد

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی