فافا دانلود
با ما بروز باشید

Battery Hero برای مراقبت و کنترل شارژ و تمام شدن شارژ باتری مک بوک ها می باشد. همانطور که میدانید در باتری های نسل جدید خالی شدن بیش از حد و یا پر شدن بیش از حد باتری ها باعث وارد شدن صدمه و به مرور زمان عدم توانایی نگهداری شارژ در آنها خواهد شد ، بنابراین یکی از مهم ترین روش های مراقبت از آنها در این است که از خالی شدن آنها جلوگیری کنید و همچنین بعد از پر شدن ظرفیت شارژشان آنها را از برق بکشید. باتری های لپ تاپ های شرکت اپل یعنی مک بوک ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اما اکثر کاربران باتوجه به مشغله کاری متوجه خالی شدن باتری نمی شوند جز زمانی که خود سیستم عامل اخطار میدهد که رسیدن به آن حد از تخلیه باتری برای سلامتی آن مضر است و یا زمانی که باتری کامل می شود متوجه پر شدن شارژ باتری نمی شوند و این موضوع نیز باعث خطر است. Battery Hero به کاربران کمک میکند که در محدوده شارژ ۴۰% در هنگام تخلیه و ۸۰% درصد در هنگام شارژ شدن به کاربر به صورت صوتی و بصری خطا بدهد و او را از رسیدن به این محدوده ها مطلع کند. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت snooze یا به تعویق انداختن ۵ دقیقه اخطارها نیز است که اگر در آن لحظه کاربر به شارژر دسترسی نداشت در دقایق بعد نسبت به برطرف کردن مسئله اقدام کند.

 

Battery Hero مراقبت از شارژ باتری مک بوک ها Battery Hero 1.0 برای مک

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Romantic Photo نرم افزار جالب برای کاربران علاقمند به داشتن عکس های رویایی و زیبا می باشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک با تنظیمات کاربر میتواند جلوه های زیبایی را به عکس های کاربر بدهد و آنها رویایی و روشن نماید. با تنظیمات و نور و دادن افکت های جالب ، گویی که عکس را عکاسی حرفه ای و دوربینی خارق العاده تهیه کرده است ، چرا که نرم افزار از فیلترهای خاص و ویژه استفاده می نماید. این نرم افزار ترکیبی از ۳۰ فیلتر و افکت برنده جایزه های مختلف را برای کاربر به ارمغان آورده است تا به راحتی یک کلیک از انها استفاده نموده و درون عکس های خود اقدام کند. قابلیت ادغام افکت ها و فیلترها به کاربر توانایی این را میدهد تا نسبت به شخصی سازی و داشتن عکسی ویژه و یکتا توانمند باشد. کیفیت افکت ها و تصاویر بسیار بالاست به گونه ای که اگر عکس کاربر خود دارای کیفیتی مناسب باشد ، نتیجه بسیار عالی و وصف ناپذیر خواهد بود. کار با نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران با سطوح مختلف فنی میتوانند از آن بهره ببرند.

 

Romantic Photo رویایی نمودن عکس ها با Romantic Photo 2.03 برای مک

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

MacHider نرم افزاری قدرتمند برای قفل یا مخفی ساختن اطلاعات شامل فایل ها و پوشه درون هارد دیسک برای سیستم عامل مک می باشد. این نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده طراحی شده است و کاربر بسیار سریع میتواند با آن ارتباط برقرار نماید. تمامی فرایندها به سادگی چند کلیک هستند. کاربر میتواند فایل های مورد نظرش را درون گروه ها قرار دهد تا مخفی و قفل ساختن اطلاعات به صورت مدیریت شده و بهتر دسته بندی و مشاهده شود و در زمانی که قصد دارد از آنها استفاده کند ، سریعتر به خواسته خود برسد. فایل های مخفی شده یا قفل شده در زمانی که توسط کاربر اصلی در حال استفاده است هیچ اثری از خود در سیستم عامل و قسمت های مختلف آن نظیر Open Recent بر جای نخواهند گذشت و از این نظر نیز بسیار امنیتی و هوشمند طراحی شده است. 

 

MacHider مخفی و قفل کردن اطلاعات MacHider 1.6.7 برای مک

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Artista Sketch نرم افزاری مخصوص سیستم عامل مک می باشد که برای تبدیل عکس های کاربران به عکس های اسکیس و مدادی می باشد. این نرم افزار به صورت هوشمند و کاملاً اتوماتیک عکس های شما را به عکس نقاشی و اسکیس تبدیل میکند. قابلیت تنظیم قدرت مداد و همچنین تنظیم رنگ و تنظیم سایه روشن ها و ضخامت خط ها و… امکان پذیر می باشد. این نرم افزار بدون هیچگونه فرایند توسط کاربر تمامی مراحل تبدیل را به صورت خودکار انجام خواهد داد و کاربر تنها به تظیم پارامترها می پردازد. همچننی لازم به ذکر است نرم افزار با پشتیبانی از عکس های با رزولوشن بالا به راحتی نسبت به تبدیل آنها اقدام خواهد نمود.

 

Artista Sketch تبدیل عکس به اسکیس و مداد Artista Sketch 2.00 برای مک

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

GraphicConverter نرم افزاری ویژه سیستم عامل مک می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند فرایندهای ویرایش عکس،تبدیل فرمت عکس،مشاهده ومدیریت عکس را انجام دهد. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع فرمت های عکس میتواند به راحتی نسبت به تبدیل فرمت همزمان آنها در کنار تغییر سایز و اعمال ویرایشی نظیر بریدن،ویرایش رنگ ها و قرار دادن افکت برروی عکس اقدام کند. قابلیت انتقال مستقیم عکس های داخل دوربین دیجیتال به داخل هارد دیسک انواع دستگاه های دارای سیستم عامل مک نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. باتوجه به اینکه سیستم عامل مک دارای ویرایشگر قدرتمند عکس نمی باشد ، این نرم افزار میتواند در این زمینه به کاربران دارای سیستم عامل مک یاری دهد.

 

graphic converter mac تبدیل فرمت،ویرایش و مدیریت تصاویر GraphicConverter v9.0.2 برای مک 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

مجموعه‌ی iLife به مجموعه‌ی ۳ اپلیکیشن  iMovie 10، iPhoto 9.5 و GarageBand 10 گفته می‌شود که هرسه توسط اپل برای کاربران مک ساخته شده است. اپلیکیشن iPhoto یک ابزار کامل برای مدیریت و دسته‌بندی عکس‌های شخصی شماست که در نسخه‌ی جدید بهبودهای فراوانی داشته است که شاید مهم‌ترین آن پشتیبانی از ساختار ۶۴-بیت است. اپلیکیشن iMovie یک ابزار ساده در عین حال کاربردی است که به کاربران معمولی که هیچ تخصص خاصی در زمینه‌ی ساخت و ادیت فیلم ندارند امکان این را می‌دهد تا فیلم‌های شخصیشان را در کنار یکدیگر گذاشته و یک فیلم با کیفیت بالا بسازند. در آخر نیز GarageBand به‌شما امکان می‌دهد آهنگسازی کنید. لازم نیست در این کار حرفه‌ای باشید، اپلیکیشن دارای لوپ‌ها و افکت‌های زیادی است و می‌توانید با کمترین دانش موسیقی، کارهای جالبی بسازید. این مجموعه یکی از ابزارهای کاربردی برای کاربران مک است. برای اجرای نسخه‌ی جدید نیاز به OS X Mavericks 10.9 و بالاتر دارید.

 

ilife 2013 مدیریت عکس و فیلم و موزیک با iLife 2013   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 14 دی 1392برچسب:دانلود GarageBand برای Mac, دانلود GarageBand برای OS X, دانلود GarageBand برای مک, دانلود iLife 2013 برای Mac, دانلود iLife 2013 برای OS X, دانلود iLife 2013 برای مک, دانلود iLife 2013 برای مکینتاش, دانلود iMovie برای Mac, دانلود iMovie برای مک, دانلود iMovie برای مکینتاش, دانلود iPhoto برای Mac, دانلود iPhoto برای مک, دانلود iPhoto برای مکینتاش, دانلود اپلیکیشن Mac OS X, دانلود اپلیکیشن مک, دانلود نرم افزار Mac OS X, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مکینتاش با لینک مستقیم, دانلود نرم افزارهای مک,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

شب گذشته اپل طی یک کنفرانس در کنار معرفی آیپدهای جدید، بالاخره نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل خود یعنی Mac OS X را برای دانلود در اختیار کاربران قرار داد. این نسخه از مک دارای تغییرات و بهبودهای زیادی بوده که اپل ادعا می‌کند بیش از ۲۰۰ قابلیت جدید به آن اضافه شده است و برخی از آن‌ها عبارتند از: اضافه شدن اپلیکیشن Maps و iBooks به‌صورت پیش‌فرض، تغییرات و بهبودهای Calendar و Safari. قابلیت اتصال چندین مانیتور وکار به‌صورت همزمان، بهبودهای موجود در بخش Notification Center، قابلیت‌های جدید Finder از جمله قابلیت مرور چندین پنجره در Tabها،‌ قابلیت برچسب زدن یا Tag کردن گروهی از فایل‌ها با دسته‌بندی‌های مشخص و دسترسی به آن‌ها بدون اینکه همگی در یک محل باشند، قابلیت‌های پیشرفته برای مصرف انرژی کمتر نسبت به نسخه‌ی قبلی که باعث نگه داشتن شارژ بیشتر توسط باتری مک‌بوک‌ها خواهد شد و…

 

os x mavericks دانلود OS X Mavericks 10.9 Final

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

مجموعه‌ی iWork به پکیجی شامل ۳ نرم‌افزار Pages, Numbers و Keynote گفته می‌شود که هر ۳ توسط اپل برای کاربران سیستم‌عامل مک طراحی شده است. نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن‌ها با ظاهری کاملاً متفاوت ارائه شده‌اند و تغییرات گسترده‌ای داشته‌اند. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها وظیفه‌ی تخصصی خود را دارند. Pages به‌شما در نگارش مقالات کمک می‌کند، Keynote شما را در ساخت اسلایدشوهای جذاب یاری می‌کند و Numbers هم ابزاری است برای ساخت نمودارها و چارت‌های آماری. یکی از بهترین اتفاقاتی که برای کاربران فارسی‌زبان در این نسخه افتاده است، پشتیبانی کامل از زبان فارسی در هر ۳ اپلیکیشن است. iWork یکی از الزامات هر مک به‌شمار می‌رود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این مجموعه نیازمند OS X Mavericks 10.9 و بالاتر هستید.

 

iwork mac دانلود مجموعه نرم‌افزارهای نگارش iWork   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Renamer به‌شما در تغییر نام یا Rename کردن چندین فایل به‌صورت همزمان کمک می‌کند. معمولاً طراحان وب، برنامه‌نویس‌ها، نویسندگاه و مدیران سرورها و کاربران حرفه‌ای برای دسته‌بندی اطلاعات خود نیاز به تغییر نام دسته‌ی بزرگی از فایل‌ها دارند. ولی انجام این کار به‌صورت تک تک بسیار وقت‌گیر است. این اپلیکیشن با ظاهری کاربرپسند به‌شما در انجام این کار یاری می‌رساند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.7 و بالاتر نیاز دارید.

 

renamer mac تغییر نام همزمان فایل‌ها با Renamer 4.2.5   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Dreamweaver یکی از بهترین ابزارهای موجود برای طراحی صفحات وب است که کاربردهای فراوان برای برنامه‌نویسی در وب و ساخت صفحات وب دارد. این ابزار با پشتیبانی از زبان‌های محبوب برنامه‌نویسی همچون HTML, PHP, ASP و در اختیار قرار دادن کدهای آماده برای آسانتر کردن مراحل کار شما، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای نوشتن کد‌ صفحات وب است. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های محبوب در این نرم‌افزار، WYSIWYG یا همان What you see is what you get است که در آن تأثیر کوچکترین تغییراتی که در کد خود ایجاد می‌کنید را می‌توانید به‌راحتی در همان لحظه در کار خود مشاهده نمایید که بسیار سودمند است. این نرم‌افزار مخصوص سیسم عامل Mac OS X است.

 

dreamweaver cs6 mac دانلود Adobe Dreamweaver CS6 V12   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. چندی پیش نسخه‌ی مخصوص ویندوز و مک این برنامه محبوب نیز معرفی شد که می‌تواند نسخه‌ی مک آن را از اینجا دانلود کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به OS X 10.7 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber mac ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber   مک

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. چندی پیش نسخه‌ی مخصوص ویندوز و مک این برنامه محبوب نیز معرفی شد که می‌تواند نسخه‌ی مک آن را از اینجا دانلود کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به OS X 10.7 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber mac ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber   مک

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن MainStage یکی از زیرمجموعه‌های اپلیکیشن Logic Pro X برای مکینتاش به‌حساب می‌آید. این ابزار در کنار یکدیگر بدون شک مک شما را به یکی از قدرتمندترین ابزارهای ساخت و اجرای موزیک تبدیل خواهند کرد. اما کاری که MainStage به‌صورت تخصصی انجام می‌دهد، کنترل بر روی آنچه در حال اجرا هستید می‌باشد. این مجموعه کلکسیونی از پلاگین‌ها و صداها را برای شما فراهم خواهد کرد تا در حین اجرای زنده بتوانید از صداهای خاصی که در حین ضبط موزیک به‌کمکتان آمده‌اند در حین اجرا بهره‌مند شوید. در MainStage 3 کار با بخش چنل‌ها راحت‌تر شده و Mixer نیز ارتقای چشم‌گیری داشته است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به OS X 10.8.4 و بالاتر نیاز دارید.

 

mainstage3 mac بهبود اجرای موزیک زنده با MainStage 3.0.1   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 14 دی 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن Mac OS X, دانلود اپلیکیشن مک, دانلود نرم افزار Mac OS X, دانلود نرم افزار Main Stage 3 برای Mac, دانلود نرم افزار Main Stage 3 برای Mac OS X, دانلود نرم افزار Main Stage 3 برای OS X, دانلود نرم افزار Main Stage 3 برای مک, دانلود نرم افزار Main Stage 3 برای مکینتاش, دانلود نرم افزار MainStage 3 برای Mac, دانلود نرم افزار MainStage 3 برای Mac OS X, دانلود نرم افزار MainStage 3 برای مک, دانلود نرم افزار MainStage 3 برای مکینتاش, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مکینتاش با لینک مستقیم, دانلود نرم افزارهای مک,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر به‌اشتراک گذاری صفحه‌ی نمایش با دوستان برای نشان دادن اطلاعات نیز وجود دارد. در نسخه‌ی ۶ این نرم‌افزار برای مک، ظاهر نرم‌افزار تغییرات چشم‌گیری داشته است و از قابلیت تماس تصویری HD به‌طور کامل پشتیبانی می‌شود.
 

 

skype mac تماس اینترنتی با Skype 6.7.0.373   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Aperture برای آن دسته از کاربران iPhoto طراحی شده است که دوست دارند امکانات بیشتری برای بهبود عکس‌هایشان در اختیار داشته باشند. این اپلیکیشن ابزارهای گوناگونی برای بهبود عکس‌ها و مدیریت مجموعه‌های عظیم عکس بر روی مک شما را داراست. قابلیت‌هایی نظیر تشخیص چهره‌ی بهبود یافته و دسته‌بندی براساس محل گرفته شدن عکس‌ها، به‌شما در مدیریت بهتر اطلاعاتتان کمک زیادی می‌کند. جدای از قابلیت‌های کاربردی موجود در Aperture برای بهبود و تغییر عکس‌ها، قابلیت‌های متنوعی برای ایجاد Slideshowهای HD در اختیار شما قرار داده شده است. همچنین Aperture از قابلیت Photo Stream موجود در Mac و iOS پشتیبانی می‌کند که باعث خواهد شد عکس‌هایی که روی دیوایس iOS خود گرفته‌اید بدون نیاز به کار اضافه، در Aperture نمایش داده شوند و همچنین بتوانید عکس‌های موجود در Aperture را بر روی همه‌ی دستگاه‌های Mac و iOS دیگر خود به‌صورت اتوماتیک انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.7.5 و بالاتر نیاز دارید.

 

aperture mac ویرایش عکس‌ها با Apple Aperture 3.4.5   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Adobe Acrobat یک ابزار معروف برای مدیریت و کانورت فایل‌های PDF به‌شمار می‌رود. این نرم‌افزار علاوه بر نمایش فایل‌های PDF به‌شما، می‌تواند فایل‌های نوشتاری معمولیتان را نیز به فرمت PDF تبدیل کند. در نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار قابلیت های جدیدی گنجانده شده است، از جمله قابلیت تغییر دادن نوشته و عکس در یک فایل PDF، تبدیل فایل‌های PDF به فرمت PowerPoint، در دسترس بودن قالب‌های متنوع برای ساخت یک فایل‌های PDF و web form با کمک Adobe FormsCentral. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن بر روی Mac OS X 10.6.4 و بالاتر قابل اجرا است.

 

adobe acrobat xi pro mac مدیریت فایل‌های PDF با Adobe Acrobat XI Pro 11.0.3   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اگر یک آهنگساز حرفه‌ای باشید بدون شک با سری اپلیکیشن‌های Logic کمپانی Apple آشنایی دارید. این اپلیکیشن‌ در بین آهنگسازهای حرفه‌ای بسیار پرکاربرد بوده و حالا اپل، همانند خیلی دیگر از برنامه‌های دیگرش، Logic را نیز به نسخه‌ی X (یا ۱۰) ارتقاء داده و تغییرات گسترده‌ای در برنامه داده است. Logic Pro X به‌شما امکان ساخت، تغییر و میکس آهنگ‌ها را در یک فضای کاربری مدرن خواهد داد. این ابزار دارای مجموعه‌ای عظیم از آلات موسیقی، افکت‌ها و لوپ‌هایی است که شما را در صداگذاری بسیار کمک خواهد نمود. اگر یک آهنگساز هستید و می‌خواهید این حرفه را به‌طور حرفه‌ای دنبال کنید، Logic Pro ابزاری است که باید در اختیار داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.8.4 و بالاتر و پردازنده‌ی ۶۴-بیتی نیاز دارید.

 

logic pro x آهنگسازی حرفه‌ای با Logic Pro X   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار CrossFTP Pro یک ابزار قدرتمند برای ایجاد ارتباط و انتقال اطلاعات در پروتکل‌های FTP, SFTP, FTPS, FXP, WebDav, Amazon S3 است. این نرم‌افزار تلاش دارد انتقال و جابجایی اطلاعات شما بین سرورهای گوناگون را به‌ ساده‌ترین شکل انجام دهد. از جمله امکانات این نرم‌افزار می‌توان به امکان باز کردن چندین Tab همزمان برای سرعت بخشیدن به کارها، امکان ریکاوری اطلاعات، تغییر اطلاعات و فایلهای سرور به وسیله Remote Edit، مدیریت فایل‌های Zip، ایجاد محدودیت در Bandwidth، ایجاد جدول زمان‌بندی و… اشاره کرد.

 

crossftp pro mac نرم‌افزار مدیریت FTP حرفه‌ای CrossFTP Pro 1.88.2   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 14 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن Mac OS X, دانلود اپلیکیشن مک, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای Mac, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای Mac OS X, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای OS X, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای سیستم عامل مک, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای مک, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای مک او اس, دانلود نرم افزار CrossFTP Pro برای مکینتاش, دانلود نرم افزار Mac OS X, دانلود نرم افزار مک, دانلود نرم افزار مکینتاش با لینک مستقیم, دانلود نرم افزارهای مک, مدیریت FTP در Mac OS X, مدیریت FTP در مک, مدیریت FTP در مکینتاش,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن SnapFlow ابزاری است که به شما کمک می‌کند از ویدیوها و فیلم‌هایتان عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرید. با این اپلیکیشن شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین عکس‌های یک ویدیو را شناسایی کنید و سپس با مقایسه‌ی آن‌ها و گزینش بهترین گزینه، یک عکس با کیفیت از آن قسمتی از فیلم که می‌خواهید داشته باشید. این اپلیکیشن از اکثر فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند، از جمله‌ فرمت‌های Quicktime و فرمت‌های HD که توسط افراد حرفه‌ای استفاده می‌شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.6.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

snapflow mac عکس برداری حرفه‌ای از ویدیوها با SnapFlow 1.0.2   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار xScan ابزاری است برای کنترل بهتر بر روی اتفاقاتی که در مک شما رخ می‌دهد که با ظاهری کاربرپسند یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در زمینه نظارت بر آنچه در سیستم‌عامل می‌گذرد است. این نرم‌افزار با بررسی مشکلات به شما در مورد مشکلات احتمالی اخطار خواهد داد تا قبل از اینکه اتفاق ناخوشایندی برای سیستم‌عامل بیفتد مشکل را پیگیری کنید. همچنین ابزارکهای گوناگونی برای دسترسی به کنترل بخش‌های مک نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. از قابلیت‌های دیگر xScan مانیتور کردن دیسک‌های و هاردهای اکسترنالی است که به مک خود متصل می‌کنید تا نحوه‌ی عملکرد آن‌ها را به شما اطلاع دهد. به‌طور خلاصه، xScan کمک می‌کند تا مک سالم‌تری داشته باشید.

 

xscan mac نظارت بر رویدادهای سیستم عامل با xScan   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

iTrash نرم افزاری کاربردی برای سیستم عامل مک می باشد. این نرم افزار وظیفه پاک کردن نرم افزارهای نصب شده روی سیستم عامل را دارد با این تفاوت که این نرم افزار با الگوریتم های پیشرفته ای که دارد تمامی اطلاعات مربوط به نرم افزاری که قصد حذف کردن آن را دارید حذف خواهد کرد. این موضوع باعث می شود که فایل های اضافه رخنه کردن درون سیستم عامل و بخش های رجیستری از بین بروند و پس از مدتی استفاده سیستم عامل دچار کندی و کاهش سرعت نشود. البته منظور از تمامی اطلاعات مربوط به نرم افزارهای فایل های ایجاد شده توسط آن نیز ، برای مثال منظور این نیست که هنگام حذف نرم افزار فتوشاپ فایل های psd که ساخته اید نیز حذف گردد. این نرم افزار ساده برای سیستم عامل مک بوده است و برای حذف نرم افزار ابتدا با شناسایی نرم افزارهای نصب شده روی سیستم عامل لیستی از آنها را در اختیار کاربر قرار میدهد. سپس کاربر میتواند با انتخاب هریک به حذف آنها به صورت کامل اقدام کند. نرم افزار دارای مدل های مختلف حذف است یکی از آنها Expert Mode نام دارد که بسیار پیشرفته است. این بخش با جستجو درون اطلاعات ، هرآنچه مربوط به نرم افزار مورد نظر باشد را می یابد و به این ترتیب کاربر میتواند با بررسی اطلاعات آنهایی که فکر میکند نیاز نیست را حذف نماید. 

 

itrash حذف کامل نرم افزارها iTrash 1.9.6 برای مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Screenflick نرم افزاری ویژه تصویر برداری از محیط های مختلف ویندوز و بازی ها و نرم افزارها مخصوص سیستم عامل مک می باشد. این نرم افزار بسیار کاربردی میتواند با کیفیتی بسیار بالا و حتی تا ۳۰فریم در ثانیه از صفحه نمایش کاربران فیلم تهیه کند. فیلم ها میتوانند به همراه صدای خروجی از میکرفون و کارت صدا ضبط شوند و به همین دلیل توانایی ساخت فیلم های اموزشی نیز میسر خواهد بود. قابلیت موثر دیگر در ضبط فیلم از صفحه نمایش و ساخت فیلم اموزشی هایلایت نمودن کلیک های موس و نوشته های کیبرد است که این موضوع در ساخت فیلم آموزشی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. ضبط از بخش های مختلف صفحه نمایش با مقیاس های مختلف در حین فیلمبرداری نیز بسیار کارامد خواهد بود. قابلیت pause و resume کمک میکند تا در مواقع لازم بتوان فیلمبرداری متوقف کرد و مجدداً ادامه داد. در هنگام خروجی گرفتن نیز نرم افزار میتواند به طور ویژه فایل هایی برای پخش شدن در آیفون،آی پد و آی پاد و تلویزیون اپل تهیه کند یا نسخه هایی جهت پخش در ویندوز مدیا پلیر و… ایجاد نماید.

 

screenflick mac فیلمبرداری از صفحه نمایش Screenflick 2.2.13 برای مک

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار My Alarm Clock ابزاری مناسب برای تبدیل مک شما به یک ساعت زنگدار است که می‌تواند در ساعت مشخص شده آهنگ مورد نظر شما را برایتان پخش کند. در کنار آن یک ساعت همیشه فعال با تم‌های متنوع و زیبا نیز وجود دارد که می‌تواند تمام صفحه را در بر گرفته و در کنار ساعت وضعیت آب و هوا را نیز به شما اعلام کند. همچنین این برنامه قابلیت تنظیم Sleep Timer دارد تا پس از گذشت زمان مشخصی صفحه خاموش شود. My Alarm Clock یک ساعت زنگدار کامل برای مک شما خواهد بود.

 

my alarm clock mac ساعت زنگدار My Alarm Clock   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

کانورتر Smart Converter Pro یکی از بهترین کانورترهای فایل‌های تصویری موجود برای سیستم‌عامل مک است که در App Store نیز از رتبه بالایی برخوردار است. این نرم‌افزار در دو نسخه معمولی و Pro موجود است که نسخه Pro از امکانات بیشتری برخوردار بوده و می‌تواند بسیاری از نیازهای مرتبط با تبدیل فایل‌های ویدیویی شما را در مک پاسخ‌گو باشد. محیط کار این برنامه بسیار ساده است و فقط کافیست فایل مورد نظر خود را به‌محیط برنامه بکشید و سپس از بین لیست موجود از لیست گجت‌ها و دیوایس‌های موجود یکی را انتخاب کنید تا Smart Converter ویدیوی شما را مناسب با کیفیت صفحه‌ی آن دیوایس تبدیل نماید. البته می‌توانید به‌طور حرفه‌ای‌تر نیز عمل کرده و خودتان رزولوشن و کیفیت فایل خروجی را کنترل نمایید. 

 

smart converter pro mac کانورت ویدیو با Smart Converter Pro 1.4.3   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن XnRetro ابزاری ساده و کاربردی برای زیباتر کردن عکس‌ها بدون داشتن دانش خاصی در این زمینه است! این نرم‌افزار افکت‌های گوناگونی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید همه‌ی آن ها را روی عکس خود ببینید و هرکدام را دوست داشتید ذخیره کنید. در این نرم‌افزار می‌توانید رنگ‌بندی عکس را تغییر دهید، کنتراست آن را کنترل کنید، با استفاده از فیلترها تغییرات اساسی در ظاهر عکس بدهید، در عکس نویز ایجاد کنید و…. این نرم‌افزار مختص سیستم‌عامل Mac OS X است.

 

xnretro ابزاری ساده برای زیباتر کردن عکسها XnRetro 1.24   مک

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم افزار MLCC ابزاری است معروف برای نگهداری و رسیدگی به مشکلات مک شما. کار این نرم‌افزار شبیه به Disk Utility است و با آن می‌توانید با اجرای بخش‌های گوناگون آن و نظارت بر قسمت‌های گوناگون مک بهترین بازدهی را از سیستم‌عامل خود داشته باشید. این نرم‌افزار با پاکسازی فایل‌های Cache و از بین بردن فایل‌های بیهوده، مدیریت اطلاعات RAM، مدیریت بهتر روی فایل‌های Cache اینترنتی و برنامه‌های گوناگون و… سرعت و کیفیت کار شما را افزایش خواهد داد. این نرم‌افزار همچنین با آخرین آپدیت از Mac OS X سازگاری کامل داشته و برای آن بهینه‌سازی شده است.

 

ml cache cleaner نگهداری و رفع مشکل مکینتاش با Mountain Lion Cache Cleaner 7.0.5   مک

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

در مکینتاش به‌طور پیش‌فرض می‌توانید از اپلیکیشن Mail استفاده کنید که می‌تواند همه‌ی اکانت‌های ایمیل شما را در خود جای داده و شما را از رفتن به سایت‌های هر سرویس‌دهنده‌ی ایمیل بی‌نیاز سازد، Sparrow هم همین امکانات را در اختیار شما قرار خواهد داد با این تفاوت که برخی قابلیت‌های اضافه‌ نسبت به اپلیکیشن پیش‌فرض Mail در درون خود جای داده است. در Sparrow مبنای کار بر سادگی قرار داده شده است و همین عامل باعث شده است که این نرم‌افزار از سرعت قابل قبولی در باز کردن و ارسال ایمیل برخوردار باشد. Sparrow همه‌ی ایمیل‌های شما را در یک صفحه به‌شکل مینیمال به‌شما نمایش می‌دهد و می‌توانید با قابلیت‌هایی مثل Quick Reply یا Quick Look با سرعتی بیشتر از قبل به ایمیلها پاسخ دهید یا محتویات ایمیلها را مشاهده کنید. همینطور این نرم‌افزار قابلیت سازگاری با شبکه‌های اجتماعی را دارد و همینطور می‌توانید آن را با فضاهای ذخیره‌ی فایل در ابر یا Cloud مثل DropBox هماهنگ کنید و از قابلیت‌های مختص آن‌ها بهره‌مند شوید.

sparrow مدیریت ایمیل‌های شما با Sparrow 1.6.4 برای مک

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

یکی از مشکلات همیشگی ما در مدیریت عکس‌هایمان شناسایی عکس‌های تکراری است، برای شناسایی این عکس‌ها نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد. Unik هم یکی از همین نرم‌افزار‌هاست، ولی کاری که Unik انجام می‌دهد تفاوت عمده‌ای با دیگر نرم‌افزار‌های در این سبک دارد. Unik به‌جای اینکه کدهای باینری فایل‌ها را مورد بررسی قرار دهد خود محتویات عکس را آنالیز می‌کند و همین امر موجب می‌شود اطلاعات دقیق‌تری به‌دست شما برسد و با این حساب همه‌ی عکس‌های یک‌شکل صرف نظر از فرمت و رزولوشنشان را به شما نمایش خواهد داد. برای شروع نیز کافیست مجموعه‌ای از عکس‌هایی که می‌خواهید بررسی کنید را از iPhoto به داخل این نرم‌افزار بکشید و منتظر نتایج بمانید.

 

unik شناسایی و پاک کردن عکس‌های تکراری با کمک Unik 3.0.1 برای مک

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

کارِ اصلی یک فایروال مدیریت ارتباطهایی است که از خارج از سیستم عامل شما وارد سیستم می‌شوند. ولی گاهی اوقات نیز نیاز دارید کانکشن‌ها و ارتباطهایی که نرم‌افزارهای مک شما می‌خواهند با سرورهای خود در اینترنت برقرار کنند را مدیریت کنید. شاید بخواهید جلوی ارتباط یک نرم افزارِ خاص با اینترنت را بگیرید، در این حالت Little Snitch به کمک شما خواهد آمد. این نرم‌افزار وظیفه‌ی کنترل ارتباط نرم‌افزارهای گوناگون با اینترنت را به عهده دارد. هر نرم افزاری بخواهد با اینترنت ارتباط برقرار کند به‌شما اطلاع داده می‌شود و قبل از انجام هر کاری از شما اجازه گرفته خواهد شد. فرض کنید نرم‌افزاری کرک شده مثل فتوشاپ نصب کرده‌اید و می‌خواهید وقتی به اینترنت وصل هستید این نرم‌افزار نتواند به سرورهای خود وصل شود (چون در این حالت ممکن است متوجه اصل نبودن برنامه‌ی شما شود و دچار مشکل شوید)، در این حالت کافیست در Little Snitch در لیست ارتباط‌های ممنوع نام نرم‌افزار فتوشاپ را وارد نمایید تا مطمئن شوید این نرم افزار هیچ‌گاه به سرورهای اینترنتی خود وصل نخواهد شد.

 

little snitch مدیریت ارتباطهای نرم افزارها با اینترنت با Little Snitch برای مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

MacHider نرم‌افزاری است که به شما در مخفی نگه داشتن اطلاعات مهم‌تان کمک می‌کند. فرقی ندارد چه فایل یا فولدری داشته باشید که دوست ندارید در دسترس دیگران قرار بگیرد، کافیست آن فایل یا فولدر خود را به این برنامه معرفی کنید و از این به بعد تنها با کمک این برنامه آن اطلاعات قابل دسترسی خواهند بود. این برنامه همچنین اطمینان حاصل می‌کند که هیچ نرم‌افزار دیگری نتواند به فایل مورد نظر شما دسترسی داشته باشد و حتی در جستجوی مک خود نیز خبری از آن فایل نباشد. نسخه‌ی ۱.۶.۴ این نرم‌افزار با OS X Mountain Lion سازگاری کامل دارد.

 

machider مخفی کردن فایلهای شما با MacHider برای مک

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

مشکلی که همه‌ی کسانی که اطلاعات زیادی را روی هارد خود نگهداری می‌کنند با آن روبرو هستند، مدیریت آن اطلاعات است. ابزارهای گوناگونی برای این کار وجود دارند، DaisyDisk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای نشان دادن همه‌ی اطلاعات روی هارد شما است. شاید بپرسید برای دیدن اطلاعات روی هارد چه لزومی دارد از نرم‌افزار جداگانه استفاده کنیم، فولدرها و فایلها را بررسی می‌کنیم و نتیجه‌گیری می‌کنیم. ولی DaisyDisk مطمئناً نظر شما را عوض خواهد کرد. این نرم افزار ابتدا از شما اجازه می‌خواهد تا هارد شما را اسکن کند، سپس همه‌ی محتویات هارد شما را در به‌شکل گرافیکی به‌شما نشان می‌دهد. هرچه حجم یک مجموعه بیشتر باشد در شکل گرافیکی اندازه‌ی بیشتری را به خود اختصاص داده است. این نرم‌افزار کار خود را به‌بهترین شکل برای شما انجام خواهد داد، به‌گونه‌ای که پاک کردن فایل‌های اضافه از روی هارد دیسک برایتان بیشتر شبیه یک سرگرمی خواهد بود! این نسخه از DaisyDisk برای OS X Mountain Lion بهینه‌سازی شده است.

 

daisydisk مدیریت اطلاعات هارد دیسک با DaisyDisk 2.1.2 برای مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

VidConvert یکی از ابزارهای مناسب برای تبدیل فرمت فیلم‌ها در مک است. این نرم افزار همه‌ی فرمت‌های محبوب را پشتیبانی می‌کند و همینطور می‌تواند فیلم‌های شما را به فرمت‌های قابل پخش بر روی آیفون و آیپد تبدیل کند.
فرمت‌های پشتیبانی شده توسط این برنامه عبارتند: iPhone, iPad, iPod, Retina, Apple TV, QuickTime, .mp4, .avi, DivX, Xvid, MPEG-1, MPEG-2, DVD (.vob), Windows Media, Flash, Matroska (.mkv), Theora (.ogg), .m4a, .mp3, .aiff, .wav, .wma
در این برنامه شما امکان انتخاب کیفیت بالا یا متوسط برای فایل نهایی ویدیوی خود را دارید، همینطور محیط کار برنامه بسیار ساده است و می‌توان به راحتی کشیدن و رها کردن فایل مورد نظر در پنجره‌ی برنامه آن را به لیست کانورت اضافه نمود. برای اجرای این برنامه به Mac OS X 10.6.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

vidconvert کانورت و تبدیل فرمت فیلمها با VidConvert 1.3.2 برای مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Folx نام یکی از نرم‌افزارهای قوی مدیریت دانلود در مک است. این ابزار تمامی امکانات مورد نیاز در یک نرم‌افزار مدیریت دانلود را در اختیار شما قرار می‌دهد. مثل هر دانلود منیجر قوی دیگر، Folx دانلود شما را به چند قسمت تقسیم می‌کند، به همین علت سرعت دانلود شما در مقایسه با حالت عادی افزایش چشم‌گیری خواهد داشت. این نرم افزار قابلیت‌های گوناگونی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثل زمان‌بندی دانلود یا Scheduler که در آن مشخص می‌کنید دانلود‌ها به‌صورت خودکار در ساعت مشخص شروع شده و سپس در ساعتی که شما تعیین کرده‌اید قطع شوند، قابلیت محدود کردن سرعت آپلود و دانلود برای دانلود‌های گوناگون، قابلیت‌های مختص دانلود از تورنت و…

 

folx دانلود منیجر قدرتمند Folx 2.0.1029 برای مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم افزار AutoCAD یکی از معروف‌ترین ابزارهای موجود در بین مهندسان برای طراحی‌ و نقشه‌کشی دوبعدی و سه‌بعدی می‌باشد. این نرم افزار که بدون شک یکی از قدرتمند ترین ابزارهای موجود برای طراحی می‌باشد با دارا بودن گزینه‌های متنوع و قابلیت‌های گوناگون به‌شما اجازه‌ی خلق آثار فوق‌العاده‌ای را می‌دهد. همانطور که گفته شد در این برنامه جدای از قابلیت رسم دوبعدی می‌توانید طرح خود را به‌صورت ۳بعدی مورد بررسی قرار داده و در همان حالت تغییرات مورد نظر خود را روی آن اعمال کنید. این نسخه سازگاری بیشتری با سیستم عامل مک را دارا است به‌طوری که می‌توانید با حرکات معمولی ترک‌پد مک طرح خود را بچرخانید و یا زوم کنید که کار را دلنشین‌تر و راحت‌تر خواهد نمود.

 

autocad 2013 نرم افزار حرفه‌ ای نقشه کشی Autodesk AutoCAD 2013 برای مک

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

مجموعه‌ی Adobe Creative Suite 6 Master Collection نامی است که شرکت Adobe روی مجموعه‌ی کامل تمام ابزار طراحی‌اش گذاشته است. با داشتن این مجموعه شما به همه‌ی ابزار لازم برای انجام طراحی‌های دو‌بعدی و سه‌بعدی خود دسترسی دارید که شامل نرم‌افزارهای محبوبی همچون Photoshop, Flash, Dreamweaver, After Effects و… است. اما اگر علاقه‌مند به داشتن این مجموعه‌ی فوق‌العاده در سیستم عامل مک هستید، می‌توانید از همینجا مجموعه را دانلود کنید.

 

adobe cs6 مجموعه کامل Adobe CS6 Master Collection برای مک

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم افزار Fission ابزاری است کارآمد برای ایجاد تغییرات سریع در فایل‌های صوتی شما بدون پیچیدگی‌های موجود در برنامه‌های تخصصی‌تر. این نرم افزار امکانات متعددی به‌شما می‌دهد، از جمله امکان بریدن و جابجا کردن قسمت‌های مختلف فایل‌های صوتی و تبدیل یک فایل بزرگ به فایل‌های کوچک‌تر. این نرم‌افزار برخلاف برخی نرم‌افزارهای دیگر کیفیت فایل صوتی شما را پس از انجام تغییرات، پایین نخواهد آورد. همچنین این نرم‌افزار قابلیت Convert یا تبدیل فایل‌های صوتی مختلف به‌یکدیگر را دارا است.

 

fission ویرایش سریع و حرفه ای فایلهای صوتی با Fission 2.0 برای مک

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی