فافا دانلود
با ما بروز باشید

WinSetupFromUSB نرم افزاری بسیار عالی برای نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به تنظیمات پیشرفته نخواهید داشت. در مرحله اول کافی است حافظه فلش usb خود را به نرم افزار معرفی کنید. توجه کنید که حافظه فلش Usb شما توسط نرم افزار فرمت خواهد شد و اطلاعات آن از بین خواهد رفت ،بنابراین حتماً از اطلاعات درون آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد فایل iso ویندوز یا لینوکس را به نرم افزار معرفی خواهید کرد و سپس نرم افزار تنظیمات لازم برای bootable شدن و نصب ویندوز یا لینوکس از طریق حافظه usb را انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند ویندوزهای Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008  از را از طریق فلش یو اس بی نصب نماید. تمامی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی شده اند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.

 

WinSetupFromUSB نصب ویندوز از طریق حافظه usb با نرم افزار WinSetupFromUSB 1.3

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Classroom Spy Professional نرم افزاری کامل و حرفه ای برای مدیریت کامپیوتر و کاربران تحت شبکه می باشد. این نرم افزار کاربردی ضمن اینکه میتواند تحت شبکه های متصل به هم از طریق کارت شبکه فعالیت کند قابلیت عملکرد تحت شبکه های LAN, WLAN, VPN و Internet را نیز داراست. در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید صفحه نمایش تمامی کامپیوترهای متصل به شبکه را مشاهده کنید و همچنین این قابلیت را دارید که صفحه نمایش خود را به کاربر یا کاربران نمایش دهید. این قابلیت برای آموزش دسته جمعی به تعداد زیادی کاربر بسیار مناسب است و همچنین میتوانید قابلیت کنترلی و امنیتی مناسبی باشد. قابلیت به دست گرفتن کنترل موس و کیبرد کامپیوتر مورد نظر شما در شبکه نیز ممکن است. قابلیت قفل کردن کامپیوتر کاربران و یا ارسال پیام متنی برای اخطار دادن به آنها و همچنین ضبط تمامی فعالیت های کاربران تحت شبکه و ذخیره سازی آنها با فرمت avi به صورت فایل ویدیویی نیز ممکن است. تحت کنترل گرفتن وضعیت اینترنت و قطع و وصل کردن آن یا کنترل پورت ها و کنترل وبسایت های مجاز و غیرمجاز برای مشاهده نیز میسر می باشد. همچنین قابلیت خاموش کردن،ریستارت کردن،Hibernate کامپیوترهای تحت شبکه با Classroom Spy Professional میسر می باشد. به طور کل توسط این نرم افزار میتوانید کنترل کامل کامپیوترهای تحت شبکه را در دست بگیرید.

 

Classroom Spy Professional کنترل و مدیریت کامپیوترهای در شبکه Classroom Spy Professional 3.9.14.1

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Uninstall Tool نرم افزاری بسیار عالی برای حذف کامل و بدون دردسر نرم افزارهای نصب شده برروی ویندوز می باشد. Uninstall Tool میتواند با سرعت ۳ برابر سریعتر نسبت به بخش حذف نرم افزار خود ویندوزها نسبت به حذف برنامه ها اقدام کند. علاوه بر سرعت بیشتر Uninstall Tool در حذف نرم افزارها ، باتوجه به حذف کامل ورودهای رجیستری و فایل های اضافی نرم افزارهای حذف شده ، به نحوی از کاهش سرعت ویندوز و به وجود آمدن خطاها جلوگیری به عمل خواهد آمد. این نرم افزار همچنین میتواند نسبت به حذف اجباری نرم افزارهایی که به صورت عادی قابل حذف نیستند نیز اقدام کند. همچنین در برخی از موارد نرم افزاری نصب می شود ولی در لیست وجود ندارد تا مراحل حذف آن انجام شود و یا به اصطلاح مخفی شده است که Uninstall Tool با شناسایی تمامی نرم افزارها حتی آنها که مخفی شده اند نیز میتواند کمک بسیاری به کاربر نماید. این نرم افزار قدرتمند را برای حذف نرم افزارهایتان انتخاب نمایید.

 

Uninstall Tool حذف کامل و حرفه ای نرم افزارها Uninstall Tool 3.3.3 Build 5320

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی مربوط به مبارزات همراه با موسیقی می باشد که بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را مجذوب خود کرده است. در نسخه ی استیم بازی مدها، جلوه های گرافیکی و محتوای جدیدی قرار داده شده است. در این بازی شش موسیقی اختصاصی از Electronic Super Joys همراه با شخصیت کارتونی محبوب enV به بخش مسابقات بخش تک نفره اضافه شده است. اگر شما علاقه مند به موزیک های متن این بازی شدید، می توانید موسیقی های این بازی را که توسط Michael Todd Games ساخته شده است را از وبسایت آن دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویر این بازی و دانلود نسخه Steam بازی به صورت رایگان از وبسایت دانلودها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Kickbeat Steam Edition PC-RELOADED

 

Kickbeat steam edition pc cover دانلود بازی Kickbeat Steam Edition برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

GiliSoft Secure Disc Creator نرم افزاری عالی برای رایت لوح های فشرده قفل دار می باشد. این نرم افزار حرفه ای با رایت لوح های فشرده قفل دار با استفاده از تکنولوژی  256-bit AES اقدام میکند بدین صورت که برای دسترسی به اطلاعات درون لوح فشرده رایت شده بایستی پسورد وارد شود. این نرم افزار با ایجاد فضایی برروی لوح فشرده این امکان را به کاربران نخواهد داد که بدون وارد کردن پسورد نسبت به مشاهده و استفاده از اطلاعات درون لوح فشرده اقدام کنند. همچنین GiliSoft Secure Disc Creator میتواند اطلاعات را به صورت مخفی و غیرقابل مشاهده رایت کند. قابلیت ساخت فایل های ایمیج پسورد دار از لوح های فشرده معمولی نیز از دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. از دیگر امکانات نرم افزار ساخت دیسک مجازی قفل دار می باشد. این نرم افزار دارای بخش رایت داخلی است و برای رایت لوح های فشرده قفل دار نیازی به دیگر نرم افزارها ندارد و به راحتی لوح های فشرده CD و DVD را رایت میکند. 

 

GiliSoft Secure Disc Creator رایت لوح های فشرده قفل دار GiliSoft Secure Disc Creator 6.2.0

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

CCleaner نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان است برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز که باتوجه به امکانات میتواند انتخابی بسیار عالی محسوب شود. این نرم افزار در ابتدای راه رایگان و بسیار ساده است و شاید سختترین فرایند در این نرم افزار انتخاب گزینه ها باشد! در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید سطل اشغال ویندوز ، اسناد مرور شده اخیر Recent Documents ، فایل های اضافی که از ویندوز پدید آمده اند و فایل های log ویندوز را حذف کنید. این فایل ها شاید مهم به نظر نرسند ولی به دلایلی ، انجام پروسه های ویندوز را دچار اخلال و در نتیجه سرعت آن را کاهش میدهند. Registry Cleaner را نیز در این نرم افزار تعبیه شده است تا بتواند با حذف ورودی های نامعتبر و قدیمی رجیستری ویندوز ، سرعت رجیستری و در نهایت ویندوز را افزایش بخشد ، البته این پاکسازی در میتواند خطاهای ناشی از رجیستری را نیز کاهش بخشد. همچنین این نرم افزار دارای بخشی است که کاربر میتواند به راحتی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را پاک کند. همچنین بخشی نیز برای مدیریت استارت آپ و در نتیجه افزایش سرعت بارگزاری و خاموش شدن ویندوز تعبیه شده است.

 

ccleaner پاکسازی کامل ویندوز و رجیستری CCleaner 4.09.4471

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

CPU-Z نرم افزاری کوچک و سریع و رایگان است که اطلاعات کامل و بسیار جزئی از سخت افزارهای اصلی سیستم مانند مادربورد ، سی پی یو ، رم ، گرافیک و ویندوز ارائه می دهد. این اطلاعات جزئی حتی شامل مصرف برق قطعات نیز شده و در همچنین نوع چیپست استفاده شده را نیز نشانه میگیرد. اطلاعات دقیق تر مربوط به این جزئیات در ادامه مطلب آمده است ولی در انتهای توضیحات بایستی خاطر نشان کرد که این نرم افزار بسیار سریع بوده و سبک ، هیچ فایل اضافی نیز در داخل ویندوز ایجاد نخواهد کرد و نسخه نصبی آن نیز به نوعی قابل حمل است. اطلاعات جزئی تر در ادامه مطلب…

 

CPU Z نمایش مشخصات سخت افزارها CPU Z 1.68

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2014 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 January 2014

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Dexpot نرم افزاری بسیار عالی برای داشتن چندین دسکتاپ به صورت مجازی می باشد. اگر محیط دسکتاپ شما بسیار شلوغ است و همزمان تعداد زیادی پنجره باز میکنید و دچار سردرگمی می شوید ، میتوانید پنجره هایتان را در صفحات دسکتاپ مختلف باز کنید تا محیط کارتان منظم تر باشد. Dexpot میتواند ۲۰ صفحه دسکتاپ مجازی برایتان بسازد که کاربر میتواند به سادگی یک کلیک یا hotkey میتواند بین صفحات دسکتاپ سویچ و حرکت کند. این صفحات دسکتاپ میتوانند رزولوشن های مختلف و عکس پس زمینه مختلف و آیکون های متفاوتی داشته باشند که این موضوع در مرتب شدن امور بسیار کارآمد خواهد بود. قابلیت درگ کردن پنجره ها در صفحات دسکتاپ مختلف و انتقال آنها میسر می باشد. 

 

dexpot ایجاد صفحات دسکتاپ مجازی با Dexpot 1.6.11 Build 2394

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

۱CLICK DVD Converter نرم افزاری عالی برای تبدیل دی وی دی های ویدیویی به فایل های ویدیویی معمولی می باشد. همانطور که میدانید فیلم های درون دی وی دی با فرمت و کدینگ خاصی رایت می شوند و دارای حجم بالایی هستند در حالی که اگر به فرمت های معمولی برای کامپیوترها تبدیل حجم پایین تری نسبت به ویدیوی دی وی دی خواهند داشت در حالی که دارای کیفیت یکسانی هستند. این نرم افزار میتواند با دارا بودن انکودر حرفه ای ۳ برابر سریعتر دی وی دی های فیلم را به فرمت های ویدیویی معمولی تبدیل کند و همچنین با دارا بودن تکنولوژی CPRx میتواند دی وی دی های ویدیویی جدید را نیز به سادگی ریپ نماید. این نرم افزار با پشتیبانی از زیرنویس های مختلف میتواند در زمان خروجی گرفتن به سادگی به کاربر در زمینه انتخاب زیرنویس مورد نظرش برای ویدیو یاری دهد. قابلیت تبدیل دی وی دی های فیلم به فرمت divx نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. نرم افزار با داشتن پروفایل های ویژه از قبل تنظیم شده مخصوص دستگاه های موبایل و تبلت به کاربر کمک میکند تا نسخه خروجی با دستگاه او سازگاری داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است این نرم افزار با استفاده از حداقلی از منابع سیستمی در هنگام عملکرد سرعت سیستم را بسیار کم کاهش خواهد داد. 

 

1CLICK DVD Converter تبدیل دی وی دی فیلم به ویدیوهای معمولی 1CLICK DVD Converter 3.0.2.2

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

 

Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:دانلود Assassins Creed Liberation HD, دانلود از سرور داخل ایران بازی Assassins Creed Liberation HD, دانلود با لینک مستقیم Assassins Creed Liberation HD, دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD, دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD نسخه فشرده BlackBox, دانلود رایگان Assassins Creed Liberation HD, دانلود نسخه BlackBox بازی Assassins Creed Liberation HD, دانلود نسخه HD بازی Liberation, دانلود نسخه SKIDROW بازی Assassins Creed Liberation HD, دانلود نسخه بلک باکس Assassins Creed Liberation HD, دانلود نسخه فشرده Assassins Creed Liberation HD, دانلود نسخه نهایی SKIDROW بازی Assassins Creed Liberation HD, دانلود نسخه نهایی بازی Assassins Creed Liberation HD, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

گرافیک خوب، موسیقی متن ارزشمند و بسیاری از ویژگی های جذاب دیگر در بازی Role-playing The Banner Saga ، این بازی نقش آفرینی در مورد نبرد های حماسی وایکینگ ها است جایی که تصمیمات،گفتگو ها و درگیری های شما مستقیما بر اهداف و سفر شما در بازی تاثیر خواهد گذاشت. در این بازی شما با گرد آوردن متحدان خود از مناطق و مناظر چشم نواز و زیبا عبور خواهید کرد و در کنار آن باید افرادی را انتخاب کنید که به نبرد شما در برابر تهدیدی که امپراطوری شما را خدشه دار کرده کمک کنند ، در این راه همه زنده نخواهند ماند ولی در یادها باقی میمانند.در این بازی ۲۵ شخصیت قابل انتخاب وجود دارد  که شامل انسان ها و غول ها میشود و در ۷ کلاس طبقه بندی میشوند که هرکدام قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارند.

The Banner Saga PC-RELOADED

 

The Banner Saga pc cover small دانلود بازی The Banner Saga برای PC

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:انلود نسخه فشرده The Banner Saga, دانلود بازی The Banner Saga, دانلود بازی بنر ساگا برای کامپیوتر, دانلود بلک باکس بازی The Banner Saga, دانلود رایگان The Banner Saga, دانلود مستقیم بازی The Banner Saga, دانلود مستقیم کرک نهایی The Banner Saga, دانلود نسخه BlackBox بازی The Banner Saga, دانلود نسخه pc بازی The Banner Saga, دانلود نسخه ریلودد بازی The Banner Saga, دانلود نسخه نهایی RELOADED بازی The Banner Saga, دانلود نسخه کم حجم The Banner Saga, دانلود کرک RELOADE بازی The Banner Saga, دانلود کرک جداگانه The Banner Saga, دانلود کرک نهایی The Banner Saga,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

این بار در سایت دانلودها ، پوسته ای زیبا ، ( تم ) برای مرورگر گوگل کروم با موضوع دانلودها برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد . این پوسته ( تم ) توسط تیم دانلودها تهیه شده است ،  اگر از محیط یکنواخت گوگل کروم خود خسته شده اید به شما پیشنهاد می کنیم تا از این  پوسته زیبا استفاده نمایید تا به گوگل کروم خود از لحاظ گرافیکی جلوه زیبایی ببخشید ، برای دانلود و مشاهده توضیحات نصب این تم می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

 

Downloadha Chroum پوسته دانلود ها برای مرورگر گوگل کروم

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Mosaizer Pro نرم افزاری بسیار جالب برای کاربران علاقمند به کارهای گرافیکی می باشد که به وسیله آن میتوانند نسبت به ساخت انواع تصاویر موزاییکی اقدام نماید. یکی از اصلیترین امکانات نرم افزار موزاییکی کردن تصاویر است که توسط آن کاربر میتواند با ارائه عکس به نرم افزار با تنظیمات مختلف نظیر تعداد موزاییک ها و کیفیت و… نسبت به خروجی گرفتن عکس در حالت موازییکی اقدام کنند. از دیگر قابلیت های نرم افزار ساخت عکسی موزاییکی از تعداد زیادی عکس دیگر که هر عکس به عنوان یک موازییک ثبت می شود. همچنین نرم افزار میتواند تصویری خاص مثلاً یک S را به صورت موازییکی از عکس های کاربر تشکیل دهد. یا یک عکس را با کلمات مختلف بسازد به طوری که عکس ساخته شده تماما از متن تشکیل شده باشد.

 

Mosaizer Pro ساخت تصاویر موازییکی Mosaizer Pro 11.0.185

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Efficient Sticky Notes Pro نرم افزاری عالی برای چسباندن یادداشت هایتان به صفحه دسکتاپ هست. شما هنوز هم روی کاغذ نوشته های کاریتان را مینویسید و به مانیتور می چسبانید؟ فکر نمیکنید این کار در دورانی که همه چیز دیجیتال شده است ، کمی نشانه عقب ماندگی باشد؟ اگر دوست دارید این کار را ترک کنید و به شکلی دیجیتال و بدور از نیاز کاغذ و قلم و چسب و چسباندن نوشته ها به مانیتور و دیگر اشیاأء ، نوشته ها کاریتان را برروی صفحه دسکتاپ بچسبانید و خیلی راحت آنها را طبقه بندی و مشاهده کنید ، نرم افزار Efficient Sticky Notes Pro را از دانلودها ، دانلود کنید. با این نرم افزار میتوانید یادداشت های خودتان را روی تکه های کاغذ مجازی بنویسید و به صورت زیبا به محل های مختلف دسکتاپ بچسبانید. مسلما صحبت از تکه های کاغذ و چسباندن تماما مجازی است! امکان انتخاب فونت های مختلف برای یادداشت با رنگ و اندازه های مختلف و همچنین قابلیت انتخاب بکگراندهای مختلف برای تکه های کاغذ نیز وجود دارد. همچنین میتوانید تعیین کنید که میزان وضوح و پیدا بودن تکه کاغذ چقدر باشد ، آیا کاملا برروی عکس دسکتاپ قرار بگیرد یا کمی کم رنگ باشد و بازهم نوع های مختلفی از نحوه نمایش که خودتان میتوانید انها را انتخاب کنید. قابلیت جالب دیگر ، قابلیت پیوست کردن فایل و سند به آن متن و یادداشت است و این مورد میتواند بسیار موثر باشد. همچنین این نرم افزار تاریخ اضافه شدن و ویرایش شدن متن ها را نیز در خود خواهد داشت تا در صورت نیاز بررسی شود. یادداشت های حذف شده درون نرم افزار ذخیره خواهند شد تا در صورت نیاز کاربر از انها استفاده کند.

 

Stickynote چسباندن یادداشت به دسکتاپ Sticky Notes Pro 3.60 Build 353

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

CamBlocker نرم افزار ساده ای است که میتواند شما را از به این اطمینان برساند که هیچ کسی از وب کم شما برای جاسوسی علیه خودتان استفاده نمیکند و بدون اجازه مشغول تماشای شما نیست. همچنین با CamBlocker میتوانید روی وب کم خود پسورد قرار دهید تا کسی بدون اجازه شما از آن استفاده ننماید. زمانی که نرم افزار نصب می شود ، نسبت به شناسایی وب کم متصل شده به کامپیوتر اقدام میکند و سپس میتوانید نسبت به تنظیم اینکه وب کم به طور کل قفل باشد یا خیر اقدام کنید. همچنین امکان ارسال هشدار زمانی که وب کم در حال ارسال تصاویر است ، موجود می باشد.

 

CamBlocker قفل کردن وب کم با CamBlocker 1.2.0.1

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

HWMonitor Pro نرم افزار جهت مانیتورینگ قطعات اصلی سیستم است که شاخص های مهم سلامتی مثل دما ، ولتاژ و سرعت فن (fan) را مورد بررسی قرار میدهد. این نرم افزار اکثر چیپست های معمول مانند ITE® IT87 و IC ها سازگاری دارد و آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد. بررسی هسته های CPU های مدرن و همچنین بررسی کارت گرافیک در کنار هارد دیسک این نرم افزار را از نظر بررسی سلامتی قطعات بسیار قدرتمند جلوه میدهد. نرم افزار با ارائه گراف ها از دما قطعات در طول مدت به کاربر کمک میکند تا میانگین دما را به دست آورد و در نتیجه از سلامتی قطعات بیشتر مطمئن شود. همچنین نسخه حرفه ای این نرم افزار میتواند با استفاده از اتصال TCP/IP کامپیوترهای داخل شبکه را نیز تحت پوشش قرار دهد. در نسخه جدید علاوه بر ظاهر جدید ، قطعات سخت افزاری بیشتر مورد پشتیبانی قرار گرفته اند.

 

hwmonitor مانیتورینگ سخت افزارها CPUID HWMonitor Pro 1.18

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Uniblue SpeedUpMyPC نرم افزاری کوچک و سریع بدون هیچ ابزار اضافه ای که هدف آن افزایش سرعت اجرای ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت سیستم است. آیا کامپیوتر شما کندتر شده است؟ با بسیاری از تنظیمات مختلف، فایل ها و فرآیندهای نظارتی که شناسایی مواردی که سرعت سیستم شما را کند کرده است ، سخت است چه رسد به اجرای تنظیمات فنی لازم جهت بهبود سرعت و عملکرد. SpeedUpMyPC در واقع امکاناتی است که مشکلات بالا را حل کنید ، یعنی سرعت ویندوزتان را افزایش دهید و از ابزارهای که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز در نرم افزار وجود دارد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی بهره ببرید. مشکل دیر خاموش و روشن شدن ویندوز و همچنین اجرای کند برنامه ها توسط این نرم افزار حل خواهد شد. امکاناتی نظیر Free Memory جهت آزاد سازی فضای حافظ رم ، CPU Usage برای بهینه سازی استفاده از پردازنده سیستم ، Internet Speed جهت تست کردن سرعت اینترنت ، Disk Speed جهت بررسی سرعت هارد دیسک در کنار قابلیت هایی نظیر مشاهده نرم افزارهای در حال اجرا ، بهینه سازی اتوماتیک حافظه رم ، بهینه سازی اتوماتیک سرعت اینترنت ، غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری فعال و همچنین نمایش فضای استفاده شده هارد دیسک در گراف ها و… که همگی در نهایت به افزایش سرعت ویندوز کاربر کمک خواهند کرد.

 

speedupmypc افزایش سرعت سیستم Uniblue SpeedUpMyPC 2014 6.0.0.0

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

EfficientPIM Pro نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت و برنامه ریزی کارهای روزانه می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید کارهای تجارت و زندگی خود را ساماندهی و برنامه ریزی کنید و از نظر مدیریت در آنها به مشکل برنخورید. این نرم افزار میتواند قرار ملاقات ها ، تماس ها ، وظایف ، لیست کارها ، تاریخ تولدها و دیگر اتفاقات را برنامه ریزی و مدیریت کند. نحوه کار در این نرم افزار به صورتی است که کاربر با تنظیم و قرار دادن هرکدام از رویدادها در تاریخ و ساعت معین خود از نرم افزار میخواهد تا پیام های آگاهی دهنده را در زمان مشخصی ، برای مثال یک روز قبل از فرارسیدن آن یا دیگر موارد آگاهی دهنده ، به اطلاع کاربر برساند. در کنار این قابلیت نرم افزار توانایی های دیگری نیز دارد و میتواند به کاربر اجازه نوشتن یادداشت های روزانه و مدیریت پسوردها را نیز بدهد به این ترتیب دیگر نگران فراموش کردن پسوردهایتان نباشید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند بسیار طبیعی یادداشت هایتان را روی تکه ای کاغذ روی صفحه دسکتاپ بچسباند!

 

EfficientPIM مدیریت کارهای روزانه EfficientPIM Pro 3.60 Build 353

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Foxit Advanced PDF Editor نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید. ویرایش و تغییر محتویات Edit and modify PDF contents : – ویرایش سریع محتویات فایل پی دی اف به صورت پاراگرفی – قرار دادن متون داخل یک باکس که قابلیت جابجایی آسان آنها وجود داشته باشد – تغییر فونت ، اندازه و رنگ متن فایل ها پی دی اف – قرار دادن چندین صفحه پی دی اف درون یک فایل یکتا – تنظیم صفحات و پارگراف ها و تغییر اندازه سایز صفحه – اضافه و حذف عکس و اشیاء درون فایل – بررسی کلمات جهت یافتن غلط املایی (مسلما مخصوص انگلیسی) – اضافه کردن واترمارک جهت کپی رایت – ساخت بوکمارک جهت دسترسی سریعتر به فایل ها – اضافه کردن هدر و فوتر به فایل ها – و… Convert PDF to ePub, RTF, and HTML file formats تبدیل PDF به EPUB، RTF، و فرمت های فایل های HTML ایجاد پی دی اف با سازگار با استاندارد فایل های پی دی اف Create industry-standard compliant PDFs : – پشتیبانی از بالای ۲۰۰ فرمت مختلف جهت تبدیل به پی دی اف – ساخت فایل پی دی اف با کلیک راست کردن برروی آن – پشتیبانی از استاندارد ISO 32000-1 / PDF 1.7 و در نتیجه سازگاری فایل ایجاد شده با تمامی نرم افزارهای مربوط به پی دی اف – و… جستجو و جایگزین کردن در سراسر اسناد پی دی اف Search & Replace Across PDF documents: – جستجو کلمات درون کل فایل پی دی اف – جستجوی حاشیه نویسی ها، لینک ها و متن درون فایل – یافتن متن و جایگزین کردن آن با متن دیگر با امکان تغییر رنگ و فونت و اندازه آن متن – و…

 

Foxit PDF editor نرم افزار حرفه ای و کامل پی دی اف Foxit Advanced PDF Editor 3.10

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

BlazeVideo SmartShow نرم افزاری بسیار عالی و راه حلی ساده برای ساخت ویدیوهای زیبا و ویژه با استفاده از عکس،ویدیو،موزیک و صدای خود شماست. شما به وسیله این نرم افزار به صورت تایم لاین و خط زنده نسبت به ساخت و ویرایش ویدیوی خود اقدام کنید. قابلیت اضافه ساختن انواع افکت ها،افکت های انتقالی و عنوان ها و از همه مهم تر وجود قالب و تم و پوسته های آماده برای ساخت کلیپ های مناسبتی به سادگی توسط این نرم افزار کارامد تعبیه شده است. بنابراین توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به میکس نمودن ویدیو و عکس های خود اقدام کند. کافیست عکس و ویدیوهای مورد نظر را وارد نرم افزار سازد و سپس با اضافه ساخت صوت و افکت های مورد علاقه اش ویدیو مورد نظر را آماده سازد. قابلیت استفاده از انواع مختلف افکت های انتقالی (transitions) و همچنین استفاده از چندین تم و پوسته امکان پذیر است. وجود چندین پوسته از قبل طراحی شده زیبا مخصوص تولد،عروسی،جشن ها،کریسمس و… باعث می شود کاربر در ساخت کلیپ بسیار آزاد باشد. قابلیت ویرایش عکس و ویدیو در خود نرم افزار نیز تعبیه شده است. برای مثال میتوانید نسبت به تنظیم روشنایی،کنتراست ویدیو و عکس اقدام کنید یا برروی آنها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. برای خروجی گرفتن نیز قابلیت خروجی گرفتن با فرمت HD به صورت ویدیویی فراهم شده است.

 

BlazeVideo SmartShow ساخت کلیپ های ویدیویی زیبا BlazeVideo SmartShow 2.0.0.0

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

NETGATE Spy Emergency نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد. این نرم افزار از منابع سیستمی تا کمترین حد استفاده میکند و با دیگر نرم افزارهای معتبر آنتی ویروس نیز سازگاری کامل دارد. برای خواندن قابلیت های کلیدی نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار NETGATE Spy Emergency : – دارای فاکتورهای مختلف جهت اسکن ویندوز – دارای Spyware Remover و Trojan Remover و Spam Remover – شناسایی و حذف خطرات به صورت زنده و لحظه ای – شناسایی و حذف روت کیت ها و کی لاگرها – بررسی پاک بودن صفحات اینترنتی – سازگاری با مرورگرهای فایرفاکس ، اینترنت اسکپلورر ، کروم و اپرا – اسکن رم کامپیوتر ، رجیستری ویندوز و هارد دیسک – دارای آنتی اسپم جهت مبارزه با ایمیل های اسپم – بررسی هاست فایل های ویندوز برای جلوگیری از انتقال به صفحات مخرب – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ و ۸ – و…

 

spyemergency حذف و مقابله با جاسوس افزارها NETGATE Spy Emergency 13.0.195.0

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

دانلود جدیدترین والپیپرها از بازی های جدید دنیای گیم که با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده است. تعداد ۲۳۰ والپیپر زیبا و با کیفیت در این مجموعه وجود دارد که بدین ترتیب کاربران میتوانند از آنها در پس زمینه دسکتاپ خود استفاده نمایید

 

game wallpapers والپیپرهای جدید و با کیفیت از بازی ها

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:Games HD Wallpapers, بهترين والپيپرهاي ويندوز, تصاویر برای پس زمینه کامپیوتر, جديدترين والپيپر براي کامپيوتر, جديدترين والپيپر ويندوز, دانلود wallpaper, دانلود wallpaper جديد, دانلود تصاویر hd برای دسکتاپ, دانلود جديدترين عکس پس زمينه, دانلود عکس برای بک گراند با کیفیت بالا, دانلود عکس والپيپر, دانلود عکس پس زمينه, دانلود عکس پس زمينه ي کامپيوتر, دانلود والپيپر, دانلود والپيپر جديد, دانلود والپيپر طبيعت, دانلود والپيپر فانتزی, دانلود والپیپر HD, دانلود والپیپر دسکتاپ, دانلود پس زمينه طبيعت, عکس wallpaper, عکس پس زمينه ي با کيفيت, عکس پس زمينه ي دسکتاپ, مجموعه 42 والپیپر زیبا با موضوع گیم, والپيپر HD, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

Universal Maps Downloader نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های Google, Yahoo, Bing , OpenStreetMap می باشد. همانطور که میدانید Google, Yahoo, Bing, دارای بخشی به نام map می باشند که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش سرویس های نامبرده را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد. توسط این نرم افزار میتوانید انتخاب کنید که چه نوع نقشه ای را میخواهید. نقشه های ماهواره ای،نقشه راه ها،نقشه راه آهن ها و… که این به آسان تر شدن و نتیجه بخشی بهتر بسیار موثر است. پس از دانلود نقشه میتوانید اگر چندین نقشه است آنها را به هم بچسبانید و با فرمت های مختلف ذخیره یا پرینت کنید.

 

Universal Maps Downloader دانلود نقشه های اینترنتی Universal Maps Downloader 7.03

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب: دانلود نرم افزار دانلود نقشه های ماهواره ای گوگل, دانلود نقشه شهرها از google street, دانلود نقشه شهرها از microsoft bing, دانلود نقشه شهرها از yahoo, دانلود نقشه شهرها از گوگل, دانلود نقشه شهرها از گوگل استریت, دانلود نقشه شهرها از یاهو, دانلود نقشه های google street, دانلود نقشه های microsoft bing, دانلود نقشه های yahoo, دانلود نقشه های بزرگ google street, دانلود نقشه های بزرگ microsoft bing, دانلود نقشه های بزرگ yahoo, دانلود نقشه های بزرگ گوگل, دانلود نقشه های بزرگ گوگل استریت, دانلود نقشه های بزرگ یاهو, دانلود نقشه های تصویری google street, دانلود نقشه های تصویری microsoft bing, دانلود نقشه های تصویری yahoo, دانلود نقشه های تصویری گوگل, دانلود نقشه های تصویری گوگل استریت, دانلود نقشه های تصویری یاهو, دانلود نقشه های گوگل, دانلود نقشه های گوگل ارث, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

Metal Gear Rising: Revengeance را میتوان ترکیبی از دو سبک H&S و مخفی کاری دانست، اما شاید در نگاه اول المانهای مخفی کاری زیاد به چشم مخاطب نخورد و ذهن او را درگیر خود ننماید. ولی در این مورد باید به گفته ی سازندگان بازی چشم دوخت. چندی پیش با جناب Atsushi Inaba مدیر تولید این عنوان مصاحبه ای صورت گرفت و وی به صورت رسمی تایید کرد که این عنوان از یک سیستم مخفی کاری پویا در کنار دیگر موارد بهره مند خواهد بود. این مورد بعدها گسترش پیدا کرد و تهیه کننده ارشد این عنوان یعنی جناب Shigenobu Matsuyama این مورد را تا حدی مهم و عظیم دانست که طی صحبتی اعلام کرد امکان این امر که این عنوان را بدون کشتن به پایان برسانید وجود دارد. شاید این مطلب برای یک بازی در سبک H&S زیاد جالب و ستودنی نباشد اما این بازی، عنوانی است در چارچوب اصلی خانواده MGS که با اندک تغییرات، تجربهای جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورده و بدیهی است که سیستم مخفی کاری در آن نقش بهسزایی را ایفا خواهد کرد. برای مشاهده ی ادامه نقد بازی و لینک های دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Metal Gear Rising: Revengeance PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Metal Gear Revengence pc cover small دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای PC

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:تصاویر بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود از سرور داخل ایران Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود بازی اکشن 2014, دانلود جداگانه ریلودد بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود رایگان Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود مستقیم Metal Gear 2014 برای PC, دانلود مستقیم Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه BlackBox بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه pc بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه بلک باکس بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه نهایی بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه نهایی بازی متال گیر انتقام, دانلود نسخه کرک ریلودد متال گیر ریونجنس, دانلود نسخه کم حجم بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نهایی نسخه کم حجم بازی Metal Gear Rising: Revengeance, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی کامپیوتر Consortium کنسرسیوم یکی از سری بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط  Interdimensional Games Inc طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . منسرسیوم به ائتلاف چند فرد ، شرکت ، سازمان یا حکومت که باهم برای انجام فعالیت‌های مشترک یا ادغام منابعشان برای رسیدن به هدف مشترک گویند . بازی یکی از سه گانه های iDGi-1 است . بازی در داخل یک هواپیمای عظیم که مربوط به آینده است رخ می دهد و تجربه جدیدی از بازی اول شخص را برای پلیر رقم خواهد زد . داستان از آنجا آغاز می شود که در جهان ما دستگاهی به نام iDGi-1 وجود دارد که قادر خواهد بود از طریق زمان و مکان شکافی دیجیتالی ایجاد کند و هرکس با استفاده از اینترنت بتواند از طریق این شکاف سفر کرده و وارد سال ۲۰۴۲ شود. این اولین بازی است که در دل خود ۳ داستان دیگر را جای داده و هرکدام از آنها روایت خاصی برای حوادث و اتفاقات خود دارند . شما به عنوان فرمانده , عرشه کشتی C-3800-D ZENLIL را به دست می گیرید و باید به انجام ماوریت های خود بپردازید . در بازی بیش از ۲۰شخصیت مختلف با دیالوگ های بسیار زیادی وجود دارد و حس زندگی را به پلیر منتقل خواهد کرد و همچنین به شما این امکان داده شده است که در صورت نیاز می توانید نظر خود را مطرح کنید و یا ساکت بمانید . یکی دیگر از نقاط قوت بازی موسیقی متن آن است که برنده جایزه جرمی سول نیز شده است . داستان بازی آنچنان قدرتمند است که شما را در خود غرق می کند و باعث می شود ساعت ها سرگرم شوید .

Consortium PC-RELOADED

 

Consortium pc cover دانلود بازی Consortium برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.8.0.117

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

STDU Converter نرم افزاری کارآمد برای تبدیل فرمت فایل های کتاب های فشرده و با کیفیت که با فرمت های DjVu, TIFF, CBR, CBZ, DCX و PCX منتشر می شوند به فرمت محبوب و پرکاربرد PDF می باشد. فرمت های ذکر شده معمولاً برای انتشار کتاب های کمیک به کار می روند و که دلیل عدم همه گیر بودن آنها اکثر کاربران برای مشاهده آنها به مشکل بر میخورند. برای مثال فرمت فایهای DJVU در حقیقت تصاویری فشرده شده هستند که با کیفیت بالایی امکان منتشر کردن اطلاعات را بر روی وب مقدور می سازند. فایهای DJVU در حقیقت تصاویری فشرده شده هستند که باکیفیت بالایی امکان منتشر کردن اطلاعات را بر روی وب مقدور می سازند. فرمت های دیگر نظیر cbr و… نیز همانند djvu هستند و برای بازگشایی آنها بهتر است ابتدا به فرمت pdf تبدیل شوند تا همگان به راحتی توانایی مشاهده آنها را داشته باشند. نرم افزار STDU Converter به راحتی میتواند فرمت های DjVu, TIFF, CBR, CBZ, DCX و PCX به پی دی اف تبدیل کنند. امکانات ویرایشی قبل از تبدیل فرمت نظیر تنظیم اندازه صفحات،تنظیم حاشیه صفحات،حذف صفحات دلخواه،تنظیم روشنایی و کیفیت صفحات و… از جمله امکانات این نرم افزار محسوب می شود.

 

STDU Converter تبدیل فرمت کتاب های الکترونیکی STDU Converter 2.0.154

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:دانلود نرم افزار STDU Converter, دانلود نرم افزار تبدیل CBR به pdf, دانلود نرم افزار تبدیل CBR به پی دی اف, دانلود نرم افزار تبدیل CBZ به pdf, دانلود نرم افزار تبدیل CBZ به پی دی اف, دانلود نرم افزار تبدیل DCX به pdf, دانلود نرم افزار تبدیل DCX به پی دی اف, دانلود نرم افزار تبدیل djvu به pdf, دانلود نرم افزار تبدیل djvu به پی دی اف, دانلود نرم افزار تبدیل PCX به pdf, دانلود نرم افزار تبدیل PCX به پی دی اف, دانلود نرم افزار تبدیل TIFF به pdf, دانلود نرم افزار تبدیل TIFF به پی دی اف, دانلود کرک STDU Converter, فایل CBR چیست؟, فایل CBZ چیست؟, فایل DCX چیست؟, فایل djvu چیست؟, فایل PCX چیست؟, فایل TIFF چیست؟, نرم افزار باز کردن فایل CBR, نرم افزار باز کردن فایل CBZ, نرم افزار باز کردن فایل DCX, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

Picasa Photo Organizer نرم افزاری محصول شرکت گوگل می باشد که کاربران توسط آن میتوانند به سادگی هرچه تمام تر نسبت به مدیریت فوق العاده حرفه ای و آسان تصاویر خود در کنار امکاناتی نظیر ویرایش و قرار دادن افکت برروی آنها اقدام کنند. این نرم افزار همزمان با نصب نسبت به شناسایی تمامی عکس های موجود بر شاخه هایی که کاربر آن را معرفی میکند اقدام می نماید و سپس با امکانات آرشیو بندی موجود در آن کاربر را به مدیریت و دسته بندی آسان سریع عکس هایش یاری میدهد. قابلیت های ویرایشی نظیر تغییر سایز،تنظیم نور،تنظیم رنگ،تنظیم کنتراست،حذف قرمزی چشم،crop کردن و… نیز مسلماً توسط این نرم افزار حرفه ای قابل انجام است. همچنین در نسخه های جدید ۲۰ افکت گرافیکی جدید و زیبا برای استفاده کاربران اضافه شده است. باتوجه به اینکه Picasa محصول شرکت گوگل است ، با شبکه اجتماعی گوگل یعنی گوگل پلاس سازگاری عالی دارد و کاربر میتواند مستقیماً از درون نرم افزار Picasa عکس های مورد علاقه اش را درون صفحه گوگل پلاس خود اپلود کند و دوستان خود را درون عکس ها تگ نماید و به طور کلی تصاویر مورد علاقه اش را به اشتراک بگذارد. 

 

Picasa مدیریت و ویرایش تصاویر Picasa 3.9.0 Build 137.81

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب: دانلود نرم افزار picasa, دانلود نرم افزار Picasa Photo Organizer, دانلود نرم افزار آرشیو بندی تصاویر, دانلود نرم افزار آرشیو بندی عکس, دانلود نرم افزار آرشیو کردن تصاویر, دانلود نرم افزار آرشیو کردن عکس, دانلود نرم افزار افکت گذاشتن روی تصاویر, دانلود نرم افزار افکت گذاشتن روی عکس, دانلود نرم افزار دسته بندی تصاویر, دانلود نرم افزار دسته بندی عکس, دانلود نرم افزار مدیریت تصاویر, دانلود نرم افزار مدیریت عکس, دانلود نرم افزار ویرایش تصاویر, دانلود نرم افزار ویرایش عکس, دانلود نرم افزار پیکاسا,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

Advanced Registry Care Pro نرم افزاری کامل برای پاکسازی رجیستری ویندوز و همچنین پاکسازی ویندوز فایل های بیهوده و هرز می باشد. این نرم افزار علاوه بر امکانات فراوانی که در رابطه با تعمیر و رجیستری ویندوز دارد ، توانایی حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و همچنین پاکسازی فایل های هرز و مضر برای ویندوز را نیز داراست. بخش اصلی نرم افزار مربوط به پاکسازی و یکپارچه سازی رجیستری ویندوز است. همانطور که میدانید رجیستری ویندوز بسیار حساس است و با کوچکترین تغییراتی که ممکن است دلایل مختلفی از قبیل حذف و نصب نرم افزارهای مختلف باشد ، دچار تغییر می شود. اگر این تغییرات مطمئن نباشد مسلما باعث مشکلاتی نظیر کاهش سرعت ویندوز خواهد شد. از طرفی رجیستری بسیار مهندسی شده می باشد و هرکسی توانایی تعمیر آن را ندارد. بنابراین استفاده از این نرم افزار میتواند مفید باشد. این نرم افزار با اصلاح و تعمیر رجیستری و حذف ورودهای نامعتبر که باعث به وجود اخلال شده اند ، سرعت ویندوز شما را افزایش خواهد داد. قابلیت اصلی دیگر این نرم افزار توانایی بک آپ گرفتن از رجیستری و امکان بازگردانی آن است. به این ترتیب میتوانید از رجیستری سالم خود بک آپ گرفته و در زمان مورد نیاز را آن بازیابی نمایید. 

 

Advanced Registry Care Pro پاکسازی و یکپارچه سازی رجیستری Advanced Registry Care Pro 2.1.0.100

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب: دانلود نرم افزار Advanced Registry Care Pro, دانلود نرم افزار رجیستری, دانلود کرک Advanced Registry Care Pro, نرم افزار افزایش سرعت ویندوز, نرم افزار بهینه سازی رجیستری, نرم افزار تصحیح رجیستری, نرم افزار تعمیر خطاهای رجیستری, نرم افزار تعمیر رجیستری, نرم افزار تعمیررجیستری, نرم افزار حذف فایل های مخرب, نرم افزار دیفرگمنت رجیستری, نرم افزار رجیستری, نرم افزار رفع خطاهای رجیستری, نرم افزار رفع مشکل رجیستری, نرم افزار پاکسازی رجیستری, نرم افزار کاهش حجم رجیستری, نرم افزار کاهش فضای رجیستری, نرم افزار یکپارچه سازی رجیستری,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

Rainlendar Pro نرم افزاری عالی برای مدیریت کارها و برنامه ریزی بهتر آنهاست چرا که با داشتن تقویم و امکانات برنامه ریزی داخلش میتواند بسیار به کاربران کمک نماید. در مرحله اول این نرم افزار دارای تقویم های زیبا و ساعت های تنظیم شونده کاربری است که از نظر گرافیکی بسیار جذاب هستند و کاملاً امکان شخصی سازی را دارا می باشند. تقویم و ساعت این نرم افزار توانایی ذخیره کردن و اعلام هشدار برای کارها و حوادث و event ها را دارند،حال این کار و حوادث میتواند هر موردی که کاربر میخواهد باشد، نرم افزار در زمان فرارسیدن آنها هشدار و اعلام خواهد کرد. توانایی استفاده از نرم افزار به عنوان ساعت زنگ دار و آلارام نیز میسر است و توانایی زمانبندی را دارد و همچنین دارای قابلیت Snooze یا وقفه نیز است. قابلیت زمان بندی و مدیریت کارها بسیار ساده است. کافی است برروی تقویم روز مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با باز شدن پنجره ویژه زمان بندی اطلاعات لازم را به نرم افزار دهید تا در موعد مقرر به شما یادآوری نماید. 

 

Rainlendar+Pro تقویم و مدیریت کارها Rainlendar Pro 2.12 Build 136 Final

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Okdo Document Converter Pro نرم افزار تمام عیار در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های اسنادی مانند pdf , word , excel , powerpoint , access , html , text و فرمت های عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار بدون نیاز به نصب بودن نرم افزارهای هر فرمت به راحتی تمام فرمت هایی که ذکر خواهیم کرد را به یکدیگر تبدیل خواهد نمود. فرمت هایی نظیر PDF, DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM, HTML, HTM, Text و فرمت های عکس نظیر JPG, JPEG, BMP, PNG, PSD, TIFF, GIF, EMF, WMF, JP2, J2K, PCX و… تماماً به یکدیگر تبدیل خواهند شد. در زمینه فایل های مربوط به نرم افزار Mircosoft office نرم افزار از ورژن های ۹۷ تا ۲۰۱۳ این نرم افزار به راحتی پشتیبانی می نماید و مشکلی در زمینه ناسازگاری این نرم افزار با نسخه های قدیمی آفیس وجود ندارد. تبدیل فایل های متنی و سند به فرمت عکس با حفظ کیفیت و بدون از بین رفتن لایه های گرافیکی از قابلیت های مهم نرم افزار به شمار می رود. در تبدیل فرمت توانایی انتخاب صفحات اسناد وجود دارد و از طرفی قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل واحد نیز تعبیه شده است. تنظیم کیفیت dpi و ۱-۱۰۰ مربوط به عکس ها و صفحات pdf امکان پذیر بوده و همچنین در زمینه فایل های محافظت شده و پسورد نرم افزار بدون مشکل به تبدیل فرمت آنها اقدام خواهد نمود. در طرف مقابل نرم افزار میتواند برروی فایل هایی که تبدیل می شوند محدودیت در نظر بگیرد و از کپی شدن،پرینت شدن و ویرایش شدن انها جلوگیری به عمل آورد.

 

Okdo Document Converter Pro تبدیل فرمت انواع اسناد با Okdo Document Converter Pro 5.2

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:برنامه تبدیل html, برنامه تبدیل pdf فارسی, برنامه تبدیل عکس به ایکون, برنامه تبدیل فایل ورد فارسی, تبدیل excel به pdf, تبدیل jpg به pdf, تبدیل pdf به عکس, تبدیل ppt به pdf, تبدیل word به pdf, تبدیل اسناد, تبدیل عکس به پی دی اف, تبدیل فایل سند به هم, تبدیل ورد به پی دی اف, تبدیل پاورپوینت به pdf, دانلود برنامه تبدیل PDF, دانلود برنامه تبدیل اکسل, دانلود تبدیل اکسل, دانلود مبدل پاورپوینت, دانلود نرم افزار Okdo Document Converter Pro 5,2, دانلود کرک Okdo Document Converter Pro 5,2, مبدل برای عکس,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Batman Arkham Origins Initiation PC-RELOADED

 

Batman Arkham Origins pc cover small دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1 نام اپیزود اول بازی Unearthed می باشد که توسط  تیم Semaphore تولید و بوسیله Semanoor برای کامپیوتر منتشر شده است و درباره کاشف مسلمان ابن بطوطه می باشد. این بازی در اصل به زبان عربی بوده که با صدای انگلیسی در نسخه طلایی خود عرضه شده است و دارای ۲۱ زبان زیرنویس از جمله زبان فارسی می باشد. داستان بازی درباره یک شکارچی پارسی ثروتمند به نام جواد می باشد که همراه با خواهرش دانیا یک تماس تلفنی از مراکش دریافت می کند و از اینجاست که داستان بازی شروع می شود. آنها به دنبال کاشف بزرگ مسلمان یعنی ابن بطوطه هستند و در طول این جست و جو با رهبران ارتش های نظامی، قاچاقچیان آثار باستانی و .. روبرو می شوند که با اتفاقاتی که می افتد داستان بازی را جذابتر می کند.

Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1 PC-FANiSO

 

Unearthed Trail of Ibn Battuta Episode 1 pc cover دانلود بازی Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:دانلود Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1, دانلود بازی با زبان فارسی, دانلود بازی حمله به عربستان, دانلود بازی ماجرایی, دانلود بازی ماجرایی فارسی, دانلود رایگان Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1, دانلود رایگان بازی فارسی, دانلود مستقیم Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1, دانلود نسخه فانیسو Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1, دانلود نسخه کرک شده Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1, دانلود کرک سالم FanISO بازی Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1, دانلود کرک نهایی FANiSO برای بازی Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Ancients of Ooga که در سبکی اکشن و ماجراجویی است شامل  پازل های هیجان انگیزی است که در آن موجودی ناشناخته و ظالم در پی تصرف دهکده تان است. این موجود آسایش دهکده شما را بهم می ریزد و حتی تعدادی از ساکنان دهکده را برده ی خود می کند. شما باید با عیور از معماهای گوناگون و حل پازل های مختلف مردمان دهکده تان را نجات دهید.

Ancients of Ooga PC-PROPHET

Ancients of Ooga PC-ALiAS RIP | 53mb

 

Ancients of Ooga pc cover دانلود بازی Ancients of Ooga برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

هرگاه که یک داستان عاشقانه رخ می دهد، درهای اسرارآمیز بازی کیمیاگر عشق باز خواهد شد. همراه با زنی باشید که در شبکه های بسته و محاصره گر دلبرانه اما اسرارآمیز معشوقه ی خود گیر افتاده است. کاری که شما باید انجام دهید، پیدا کردن اشیاء گمشده، حل کردن معماها و پیروز شدن در بازی های کوتاهی که در راستای بازی قرار داده شده است خواهد بود.

Love Alchemy A Heart In Winter v1.0 PC-TE

 

Love Alchemy A Heart In Winter pc cover دانلود بازی Love Alchemy A Heart In Winter برای PC

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

سرزمین اسرارآمیز آگارتا منتظر است تا شما آن را کشف نمایید! یک بازی ماجرایی معمایی جدید را تجربه نمایید که شما را به اعماق سیاره پوچی خواهد برد و افراد شرور در سرتاسر بازی در راهی که قدم می گذارید مزاحم شما خواهند شد! استفانی جوان را راهنمایی کنید تا در پیداکردن سرنخ هایی برای فعال سازی ماشینی که پدربزرگش ساخته بود، سریع تر به نتیجه برسد. این ماشین تونلی است برای ارتباط بین سیاره زمین و قاره ی گمشده ی آگارتا!

Esoterica Hollow Earth v1.0.0.1 PC-ALiAS

 

Esoterica Hollow Earth pc cover دانلود بازی Esoterica Hollow Earth v1.0.0.1 برای PC

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟

در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

 

sher yadetpc دانلود نرم افزار فارسی شعر یادت بمونه – مخصوص کامپیوتر

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

myTV نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

myTV پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 8.2

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:myTV, برنامه پخش تلویزیون, دانلود, دانلود تلویزیون من, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, رادیو تلویزیون اینترنتی, زیارت آنلاین, پخش آنلاین تلویزیون, پخش آنلاین حرم امام ها, پخش آنلاین رادیو, پخش آنلاین شبکه ifilm, پخش آنلاین شبکه بازار, پخش آنلاین شبکه تهران, پخش آنلاین شبکه دو, پخش آنلاین شبکه سه, پخش آنلاین شبکه شما, پخش آنلاین شبکه های استانی, پخش آنلاین شبکه های دیجیتالی, پخش آنلاین شبکه های سراسری, پخش آنلاین شبکه ورزش, پخش آنلاین شبکه یک,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

IsoBuster نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند برای کپی کردن اطلاعات درون لوح های فشرده CD , DVD , Blu-ray خش دار و آسیب دیده می باشد و در واقع نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از روی لوح های فشرده آسیب دیده می باشد. همچنین در نسخه جدید این نرم افزار قابلیت بازیابی فایل های از بین رفتن از روی هارد دیسک و انواع دستگاه های ذخیره ساز اطلاعات را دارا می باشد. پشتیبانی از انواع فرمت های CD, DVD and Blu-Ray (BD & HD DVD) باعث می شود نرم افزار هیچگونه محدودیتی در یافتن و کپی گرفتن از اطلاعاتتان پیش رو شما قرار ندهد. این نرم افزار با رفع خطاهای رایج در هنگام کپی گرفتن از لوح های فشرده آسیب دیده با امتحان کردن مکانیسم های مختلف سعی میکند بیشترین اطلاعات ممکن را از روی دیسک برای شما فراهم آورد. همانطور که گفته شد نرم افزار در نسخه جدید توانایی بازیابی اطلاعات را از روی هارد دیسک و حافظه های قابل حمل را نیز دارا می باشد و از این نظر نیز کامل شده است. در انتها بایستی گفت باتوجه به اینکه IsoBuster از الگوریتم های خاصی برای کپی اطلاعات آسیب دیده از روی لوح های فشرده استفاده میکند ، میتواند به عنوان نرم افزاری جهت کپی گرفتن اطلاعات از روی لوح های فشرده قفل دار نیز مورد استفاده قرار گیرد. 

 

isobuster کپی گرفتن از دیسک های آسیب دیده IsoBuster 3.3 Build 3.3.0.0

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 16 دی 1392برچسب: دانلود آخرین نسخه نرم افزار iso buster, دانلود نرم افزار IsoBuster, دانلود نرم افزار برای اجرای فایل های نصب بازی, دانلود نرم افزار برای باز کردن فایل های Sfv, دانلود نرم افزار رایت سی دی قفل دار, دانلود نرم افزار قفل شکن سی دی, دانلود نرم افزار مشاهده ی فایل های ISO, دانلود نرم افزار کپی cd و dvd آسیب دیده, دانلود نرم افزار کپی cd و dvd خش دار, دانلود نرم افزار کپی دی وی دی های آسیب دیده, دانلود نرم افزار کپی دی وی دی های خش دار, دانلود نرم افزار کپی دیسک های آسیب دیده, دانلود نرم افزار کپی دیسک های خش دار, دانلود نرم افزار کپی سی دی های آسیب دیده, دانلود نرم افزار کپی سی دی های خش دار, دانلود کرک IsoBuster, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی