فافا دانلود
با ما بروز باشید

سامسونگ در نمایشگاه CES تبلت‌های غول پیکری را معرفی کرد که به صفحه نمایش‌های 12.2 اینچی مجهز بودند. اینگونه که به نظر می‌آید سامسونگ می‌خواهد تبلت‌های خود را افزایش داده و تنوع آن‌ها را بیشتر کند.

 

به گزارش جی اس ام، در کنفرانسی که سامسونگ برای ارائه گزارش مالی خود برگزار کرده بود، اعلام شد که سامسونگ قصد دارد تا تبلت‌هایی با صفحه نمایش بزرگ تری را در سال 2014 ارائه بازار کند. مدیر اجرایی سامسونگ در این کنفرانس گفته که در نمایشگاه CES 2014 سامسونگ خانواده جدیدی از تبلت‌های 12.2 اینچی خود را برای کسانی که به تبلت‌های با صفحه نمایش بزرگ برای انجام کارهای تجاری نیاز دارند معرفی کرد و در آینده نیز سامسونگ با می‌خواهد انواعی از تبلت‌ها از خانواده Galaxy Tabرا برای نیازهای مختلف معرفی کند.

 

 

سامسونگ در سال گذشته در زمینه گوشی‌های موبایل بهترین جایگاه را داشت و با تولید گوشی‌های مختلف در مدل‌ها و قیمت‌های گوناگون توانست جایگاه خود را به عنوان بزرگترین گوشی ساز دنیا حفظ کند، اما چیزی که مشخص است این است که سامسونگ به دنبال به دست آوردن رتبه اول در دنیای تبلت‌ها است، جایگاهی که در حال حاضر متعلق به اپل است و اپل تا این زمان آن را به خوبی حفظ کرده است.

 

در زمینه فبلت‌ها نیز سامسونگ می‌خواهد تا انواعی از این فبلت‌های خود را با صفحه نمایش 5 تا 6 اینچ به دنیای موبایل وارد کرده و جایگاه بسیار خوبی را که در حال حاضر در اختیار دارد مستحکم‌تر کند.

 

مدیر اجرایی سامسونگ گفته که سامسونگ در سال 2011 با تولید اولین فبلت گلکسی نوت و با ارتقاء ویژگی‌های قلم و مولتی ویندو این گوشی توانسته به عنوان پادشاه دنیای فبلت‌ها خود را به همه ثابت کند.

 

منبع: BGR





ارسال توسط مهدی مهرنوش

گزارش جدید گارتنر نشان می دهد که اپل و سامسونگ بزرگترین خریداران تراشه در سال 2013 بوده­اند. این دو کمپانی 53.7 میلیارد دلار از نیمه­هادی­های سال گذشته را خریداری کرده­اند که تا 7 میلیارد یا 15.2% بیشتر از رقم سال 2012 می­باشد.

 

به گزارش جی اس ام، به طور کلی اپل و سامسونگ 17% از کل فروش تراشه در سال 2013 را در اختیار دارند که این آمار از خرید آنها در سال 2012 که معادل 12% از کل فروش تراشه در آن سال بوده نیز بالاتر رفته است. در واقع 3 سال متوالی است که این دو رقیب سرسخت در صدر لیست خریداران تراشه می­باشند. به گفته ماساتسون یاماجی تحلیلگر تحقیقات اصلی در گارتنر اعداد و ارقام نشان­ می­دهند که چرا خرید تراشه اپل و سامسونگ پیامدهای قیمت­گذاری برای کل این صنعت را به همراه دارد.

 

 

ماساتسون یاماجی تحلیلگر گارتنر همچنین اشاره می­کند که سامسونگ و اپل سه سال پی­در­پی است که در جدول مصرف نیمه­هادی، با سهم خود از طرح کل بازار موجود(TAM)  که از 12% در سال 2012 به 17% در سال 2013 افزایش یافته است، در صدر قرار گرفته­اند. این افزایش به طور کاملاً واضحی نشان­دهنده این است که در سه سال گذشته چطور حضور این دو کمپانی گسترش پیدا کرده و پررنگ­تر شده است و چرا تصمیمات آنها پیامدهای تکنولوژی و قیمت­گذاری برای کل صنعت نیمه­هادی را در پی دارد.

 

Lenovo تولید کننده چینی، به لطف تولید PC و گوشی­های هوشمند خود در چین به جایگاه چهارم در لیست 10 خریدار نیمه­هادی برتر نقل مکان کرد. همچنین Huawei برای اولین بار در این لیست جایگاهی برای خود پیدا کرد. 10 خرید برتر 114 میلیارد دلار از ارزش سیلیکون در سال گذشته، و تا 36٪ از درآمد شرکت تولید­کننده نیمه­هادی است که این به ترتیب 105 میلیارد دلار و 35 % بیشتر از سال 2012 بوده است.

 

 

گارتنر رشد تولید کنندگان چینی که منجر به تقاضای بیشتر آنها برای نیمه­هادی­ها می­شود را پیش­بینی می­کند. انتظار می رود که این شرکت­ها کسب و کار خود را نه تنها در چین، بلکه در بازارهای در حال ظهور مانند امریکای لاتین و آفریقا نیز افزایش دهند. اما به گفته گارتنرتولید­کنندگان نیمه­هادی زمان دشواری را پشت سر می­گذارند، چراکه محبوبیت گوشی­های هوشمند و تبلت­ها توجه عموم مردم را به جای استفاده از کامپیوترهای شخصی به طرف آنها جلب کرده است. مقدار سیلیکونی که در گوشی­های هوشمند یا تبلت­ها استفاده می­شود از مقداری که در کامپیوترهای شخصی استفاده می­شود به مراتب کمتر است که این امر به میزان تقاضا برای نیمه­هادی­ها صدمه می­زند .

 

منبع: digitimes





ارسال توسط مهدی مهرنوش

در نهایت سامسونگ به تمام شایعات در مورد سیستم عامل جدید تیزن تیر خلاص را زد و به زودی شاهد حضور این سیستم عامل نوپا در گوشی‌های موبایل خواهیم بود.


به گزارش جی اس ام، سامسونگ برای برگزاری مراسمی در مورد سیستم عامل تیزن در نمایشگاه MWC 2014 دعوتنامه‌های خود را ارسال کرده است که در آن می‌خواهد دیوایسی مجهز به سیستم عامل تیزن را نمایش بدهد. این مراسم در بارسلون در هتل آرت، در روز 23 فوریه (4اسفند) برگزار خواهد شد و نمایندگانی از اپراتورهای بزرگی مانند NTT Docomo، SK Telecom، KT Corporation و LG U+ نیز حضور خواهند داشت.

 

سامسونگ در نمایشگاه CES بسیار ساکت بود و به نظر می‌آید که در نمایشگاه MWC حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، با هم به انتظار می‌نشینیم تا ببینیم این غول بزرگ دنیای تکنولوژی این‌بار چه چیز جدیدی را به نمایش خواهد گذاشت.

 

 

منبع: GSMArena





ارسال توسط مهدی مهرنوش

روز گذشته 30 امین سال تولد Mac بود، در راستای این موضوع تیم کوک مدیر عامل اپل با شبکه آمریکاییABC یک مصاحبه را برگزار کرد.

 

به گزارش جی اس ام، در این مصاحبه تیم کوک به صورت رسمی تایید کرد که مرکز اپل در آریزونا برای تولید شیشه‌های سفیر که در نسل‌های آینده دیوایس‌های اپل استفاده می‌شوند آماده می‌شود. اما در این مصاحبه او اشاره نکرد که از این شیشه‌ها در چه محصولاتی استفاده خواهند کرد، خبرنگار این مصاحبه به طور مستقیم از تیم کوک سوال کرده بود که این شیشه سفیر در فبلت آیفون استفاده خواهند شد؟ و تیم کوک در پاسخ گفته بود که "نمی‌تواند در این مورد صحبت کند."

 

همچنین تیم کوک بعضی از اطلاعات شخصی خود را نیز ارائه کرد و گفته که در روز بین 700 تا 800 ایمیل که از طرف مشتریان اپل ارسال می‌شود را می‌خواند. او اشاره کرده که مردم غافلگیر شدن را دوست دارند به همین دلیل اپل برای معرفی محصولات خودش سطح بالایی از امنیت را اعمال می کند تا هیچ مشخصاتی از محصولاتش تا زمانی که معرفی نشده‌اند به بیرون درز نکند.

 

 

در این مصاحبه حس شوخ طبعی تیم کوک نیز گل کرده بود، او به این سوال خبرنگار که آیا این شیشه‌های سفیر در ساعت اپل استفاده خواهند شد؟ پاسخ داده که "این شیشه‌ها در تولید حلقه استفاده می‌شوند."

 

اپل همیشه به غافلگیر و انقلاب به پا کردن در دنیای تکنولوژی مشهور بوده است (لااقل در زمان استیو جابز که اینگونه بود)، اکنون باید ببینم که سال 2014 نیز اپل می‌تواند همه را غافلگیر کند یا خیر؟ شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟

 

منبع: bgr





ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Shadow Blade داستان جنگجوی جوانی است به‌نام Kuro که برای رسیدن به بالاترین درجه‌ی شمشیرزنی تلاش می‌کند. در این بازی مراحل زیادی وجود دارد که آن‌ها تله‌های زیادی نیز برای گمراه کردن Kuro وجود دارد. شما باید سریع، بی‌‌صدا و آگاه از محیط اطرافتان باشید تا بتوانید به یک نینجای واقعی تبدیل شوید. در این بازی ۴۰ مرحله قرار داده شده است. همچنین بازی دارای محیطی ۳‌بعدی با انیمیشن‌های زیبا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

shadow blade بازی زیبای Shadow Blade 1.1.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

AKVIS Retoucher نرم افزاری حرفه ای برای روتوش تصاویر با امکانات فراوان می باشد. این نرم افزار حرفه ای در کاربرد بسیار آسان است و اکثر فرایندهای آن به صورت اتوماتیک یا به صورت کاملاً آسان و هوشمند انجام می شود. قابلیت ترمیم عکس های قدیمی با از بین بردن خراش ها و خطوط پدید آمدن روی عکس،حذف گرد و غبار،لکه ها و نقص های دیگر وجود دارد. تمامی این فرایندها به صورت اتوماتیک انجام می شود و شما فقط بایستی ابزار را انتخاب کنید و مناطق معیوب رو انتخاب کنید. توانایی های ویرایشی دیگر نظیر از بین بردن برچسب های روی عکس، از بین بردن تاریخ روی عکس و همچنین از بین بردن اشیاء ناخواسته دیگر نظیر سیم های برق یا حتی اشیاء بزرگتر نظیر افراد و مردم درون عکس نیز در زمرمه توانایی های این نرم افزار محسوب می شود. به طور کل این نرم افزار AKVIS Retoucher دارای امکانات ویرایش و روتوش فوق العاده می باشد. 

 

retoucher روتوش و ویرایش حرفه ای تصاویر AKVIS Retoucher 6.5.949

 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

UltraISO Premium نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ، تهیه و ویرایش فایل های image مانند bin و iso می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر میتوانید از انواع لوح های فشرده cd و dvd فایل ایمیج تهیه کنید تا دقیقا مشابه یک لوح فشرده را در اختیار داشته باشید و سپس با همین نرم افزار میتوانید آن فایل ایمیج را روی لوح های فشرده با سرعت های متفاوت رایت کنید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار توانایی ویرایش فایل های ایمیج را نیز داراست و میتواند به راحتی فایل های ایمیج را از حالت ایمیج خارج سازد یا به آنها فایل اضافه و کم کند و محتویات داخل را را ویرایش نماید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار رایت لوح های فشرده bootable می باشد. قابلیت اصلی دیگر نرم افزار تهیه فایل های ایمیج از محتویات داخل هارد دیسک می باشد. این نرم افزار از فرمت های ایمیج نظیر ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .MDS, .CCD, .BWI, .ISZ, .DMG, .DAA, .UIF, .HF پشتیبانی میکند و میتواند انواع فرمت های ایمیج را به یکدیگر تبدیل کند.

 

UltraISO Premium Edition رایت , ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج UltraISO Premium Edition 9.6.1.3016

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Battery Hero برای مراقبت و کنترل شارژ و تمام شدن شارژ باتری مک بوک ها می باشد. همانطور که میدانید در باتری های نسل جدید خالی شدن بیش از حد و یا پر شدن بیش از حد باتری ها باعث وارد شدن صدمه و به مرور زمان عدم توانایی نگهداری شارژ در آنها خواهد شد ، بنابراین یکی از مهم ترین روش های مراقبت از آنها در این است که از خالی شدن آنها جلوگیری کنید و همچنین بعد از پر شدن ظرفیت شارژشان آنها را از برق بکشید. باتری های لپ تاپ های شرکت اپل یعنی مک بوک ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اما اکثر کاربران باتوجه به مشغله کاری متوجه خالی شدن باتری نمی شوند جز زمانی که خود سیستم عامل اخطار میدهد که رسیدن به آن حد از تخلیه باتری برای سلامتی آن مضر است و یا زمانی که باتری کامل می شود متوجه پر شدن شارژ باتری نمی شوند و این موضوع نیز باعث خطر است. Battery Hero به کاربران کمک میکند که در محدوده شارژ ۴۰% در هنگام تخلیه و ۸۰% درصد در هنگام شارژ شدن به کاربر به صورت صوتی و بصری خطا بدهد و او را از رسیدن به این محدوده ها مطلع کند. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت snooze یا به تعویق انداختن ۵ دقیقه اخطارها نیز است که اگر در آن لحظه کاربر به شارژر دسترسی نداشت در دقایق بعد نسبت به برطرف کردن مسئله اقدام کند.

 

Battery Hero مراقبت از شارژ باتری مک بوک ها Battery Hero 1.0 برای مک

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Wise Game Booster نرم افزاری رایگان جهت بهینه سازی ویندوز جهت اجرای سریعتر و بهتر بازی هاست. همانطور که میدانید بازی ها برای اجرا شدن نیازمند استفاده کامل و زیاد از منابع سیستمی هستند و مخصوصاً اگر سیستم شما از نظر سخت افزاری قدرتمند نباشد مهم خواهد بود که در هنگام اجرای بازی حداکثر منابع سیستمی به اجرای بازی اختصاص یابد. Wise Game Booster نرم افزاری ویژه است که برای اجرای بازی ها حداکثر منابع سیستمی را فراهم می آورد. این نرم افزار با یک کلیک میتواند نسبت به شناسایی پروسه های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست اقدام کند و آنها را غیرفعال سازد و همچنین میتواند امکاناتی را برای غیرفعال کردن نرم افزارهای ثانویه در حال اجرا به کاربر بدهد. این نرم افزار برای حرفه ای ها نیز امکان غیرفعال کردن دستی پروسه ها و نرم افزارها را فراهم می آورد که این نیز به هرچه هوشمندتر بودن نرم افزار کمک می نماید. بعد از اینکه بازی کردن شما نیز تمام شد میتوانید سیستم را به حالت اولیه برگردانید که تا به صورت عادی اجرا شود.

 

Wise Game Booster بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.25.35

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Wise Program Uninstaller نرم افزاری رایگان و سریع است برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و جایگزین بخش حذف نرم افزار سیستم عامل ویندوز. این نرم افزار میتواند به صورت سریع نرم افزارها حذف نمایند ،همچنین برای نرم افزارهایی که به صورت عادی در ویندوز قابل حذف شدن نیستند با قابلیت Forced Uninstall به راحتی حذف خواهند شد. لازم به ذکر است Wise Program Uninstaller اطلاعات باقی مانده از نرم افزار حذف شده را از بین خواهد برد و با پاکسازی اطلاعات درون رجیستری مربوط به نرم افزار حذف شده از انباشته شدن اطلاعات اضافی درون ویندوز جلوگیری میکند که این خود باعث بهینه سازی ویندوز می شود. محیط نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران به سادگی میتوانند با ابزارهای موجود در آن ارتباط برقرار نمایند.

 

Wise Program Uninstaller حذف کامل نرم افزارهای نصب شده Wise Program Uninstaller 1.59.78

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 5 بهمن 1392برچسب:دانلود ابزار برای uninstall کردن نرم افزار های پاک نشدنی, دانلود نرم افزار uninstall, دانلود نرم افزار Wise Program Uninstaller, دانلود نرم افزار افزایش سرعت ویندوز, دانلود نرم افزار برای پاک کردن نرم افزار اضافی, دانلود نرم افزار بهینه سازی سیستم, دانلود نرم افزار پاک کردن رجیستری, نرم افزار افزایش سرعت ویندوز, نرم افزار حذف کامل نرم افزارها, نرم افزار پاک کردن نرم افزارها, نرم افزار پاکسازی دیسک, نرم افزار پاکسازی رجیستری ویندوز, نرم افزار پاکسازی ویندوز,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

Wise Folder Hider نرم افزاری رایگان و مناسب جهت مخفی سازی فایل،فولدر و درایوهای حافظه های قابل حمل Usb می باشد. این نرم افزار بسیار ساده و سریع میتواند فایل ها و هر نوع اطلاعات شما را از دید دیگران مخفی کند و فقط در صورتی اطلاعات شما قابل نمایش است که وارد نرم افزار شده و آنها را مجدداً به حالت اولیه برگردانید. برای ورود به نرم افزار نیز بایستی پسوردی که در هنگام راه اندازی نرم افزار آن را وارد میکنید ، به نرم افزار ارائه دهید تا بتوانید محیط نرم افزار را مشاهده کنید و فولدرهای مخفی خود را نمایان کنید یا فولدر و فایل جدیدی را مخفی سازید. همانطور که گفته شد این نرم افزار میتواند درایورهای Usb و حافظه های فلش را نیز مخفی کنید. توجه کنید که این نرم افزار برای حذف شدن و باز شدن نیازمند پسوردی است که در هنگام راه اندازی وارد می نماید ، بنابراین حتماً در وارد کردن پسورد دقت کنید و همچنین قبل از استفاده نهایی یکبار با اطلاعات معمولی آن را تست نمایید. فایل های مخفی شده توسط این نرم افزار با هیچ سیستم عامل و نرم افزار ثانویه ای قابل مشاهده نیستند.

 

Wise Folder Hider پنهان سازی فایل و فولدرها Wise Folder Hider 1.53.81

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 5 بهمن 1392برچسب:دانلود نرم افزار Wise Folder Hider, دانلود نرم افزار پنهان کردن حافظه فلش, دانلود نرم افزار پنهان کردن درایو ها, دانلود نرم افزار پنهان کردن فایل ها, دانلود نرم افزار پنهان کردن فولدر ها, دانلود نرم افزار پنهان کردن پوشه ها, نرم افزار hide کردن درایو ها, نرم افزار hide کردن فایل ها, نرم افزار hide کردن فولدر ها, نرم افزار hide کردن پوشه ها, نرم افزار مخفی کردن درایو ها, نرم افزار مخفی کردن فایل ها, نرم افزار مخفی کردن فولدر ها, نرم افزار مخفی کردن پوشه ها,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

Wise Disk Cleaner نرم افزاری عالی برای کسانی است که میخواهند فایل های اضافی و ناکارامد و هرز را از داخل هارد دیسک خود را پاک نمایند. تشخیص فایل های هرز و اضافی درون ویندوز توسط کاربر ساده میسر نیست و همچنین برخی از این فایل ها در قسمت های مخفی ویندوز وجود دارد. بنابراین برای پاکسازی آنها نیز به یک نرم افزار کمکی خواهد بود. این نرم افزار رایگان و عالی نسبت به پاکسازی تاریخچه اینترنت مرورگرهای (Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers) و تاریخچه ویندوز شامل : Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files اقدام میکند. همچنین پاکسازی میانبرهای نامعتبر ، کش ، کوکی ها و برخی از قسمت های ویندوز نظیر trace هایی که ویندوز ذخیره کرده است نیز جز وظایف نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پاکسازی هایی که انجام میدهد ، فضای ویندوز را خالی تر و فضای هارد دیسک را نیز آزاد تر می نماید و میتواند ابزار خوبی برای پاکسازی هارد دیسک و ویندوز باشد.

 

Wise Disk Cleaner پاکسازی هارد دیسک با Wise Disk Cleaner 8.03.573

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Wise Disk Cleaner نرم افزاری عالی برای کسانی است که میخواهند فایل های اضافی و ناکارامد و هرز را از داخل هارد دیسک خود را پاک نمایند. تشخیص فایل های هرز و اضافی درون ویندوز توسط کاربر ساده میسر نیست و همچنین برخی از این فایل ها در قسمت های مخفی ویندوز وجود دارد. بنابراین برای پاکسازی آنها نیز به یک نرم افزار کمکی خواهد بود. این نرم افزار رایگان و عالی نسبت به پاکسازی تاریخچه اینترنت مرورگرهای (Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers) و تاریخچه ویندوز شامل : Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files اقدام میکند. همچنین پاکسازی میانبرهای نامعتبر ، کش ، کوکی ها و برخی از قسمت های ویندوز نظیر trace هایی که ویندوز ذخیره کرده است نیز جز وظایف نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پاکسازی هایی که انجام میدهد ، فضای ویندوز را خالی تر و فضای هارد دیسک را نیز آزاد تر می نماید و میتواند ابزار خوبی برای پاکسازی هارد دیسک و ویندوز باشد.

 

Wise Disk Cleaner پاکسازی هارد دیسک با Wise Disk Cleaner 8.03.573

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

در مورد گوشی نوکیا که سیستم عامل اندروید را بر روی خود خواهد داشت صحبت کردیم، بر طبق شایعات متوجه شدیم که نام این گوشی Normandy خواهد بود. خیلی‌ها که به نوکیا تعصب دارند و تمایل دارند گوشی آن‌ها نوکیا باشد منتظر هستند تا یک گوشی را ببینند که سخت افزار آن را نوکیا و نرم افزار آن را گوگل ساخته باشد.

 

به گزارش جی اس ام، اکنون نوکیا یک دعتونامه برای خبرنگاران ارسال کرده و اعلام کرده که در روز 5 اسفند در نمایشگاه MWC قصد برگزاری مراسمی را در بارسلون دارد. در این دعوتنامه نوکیا از خبرنگاران خواسته که در زیر یک درخت پر رمز و راز جمع شوند.

 

خبرنگار TheVerge از یک منبع داخلی نوکیا شنیده است که گوشی نورمندی نوکیا در نمایشگاه MWCمعرفی خواهد شد و همانطور که دعوتنامه را می‌بینید تم سبز رنگ و برگ درختان می‌توانند ما را به یاد اندروید بیاندازند.

 

اما همچنان نمی‌توان به طور قطعی اعلام کرد که در این مراسم نوکیا با سیستم عامل اندروید را خواهیم دید، شاید مانند سال قبل نوکیا یک گوشی لومیای جدید را به همراه گوشی‌های آشای جدید خودش را معرفی کند، احتمال اینکه نوکیا یک سرویس مربوط به خودش مانند یک برنامه نقشه جدید را معرفی کند وجود دارد.

 

به هر حال نورمندی معرفی شود و یا معرفی نشود، جی اس ام مراسم MWC 2014 را به طور کامل پوشش خبری خواهد داد، با ما همراه باشید تا ببینیم در این نمایشگاه چه رویدادهایی رخ خواهند داد.

 

 

منبع: androidauthority

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Might & Magic X Legacy در سبک سولو و اول شخص RPG کلاسیک می باشد. لشکر خود را ایجاد کنید و به سمت نبردی جذاب و مبارزه با موجودات قدرتمند اسرارآمیز رهبری کنید در حالی که اشیاء گران قدر باستانی را جمع می کنید. در راستای یک سیستم گردشی گیم پلی بازی، به نبرد با موجودات و ارتشداران بپردازید تا دست آوردهای منحصر به فرد را کسب کنید و راه خود را از سیاه چاله های خطرناک پیدا کنید. خود را در عالم ویژه و اسرارآمیز سری بازی های Might & Magic غرق کنید و قوانین جدیدی را تجربه کنید.

Might and Magic X Legacy PC-RELOADED

 

Might and Magic X Legacy pc cover small دانلود بازی Might and Magic X Legacy برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب: دانلود Might and Magic X Legacy, دانلود از سرور داخل ایران Might and Magic X Legacy, دانلود رایگان Might and Magic X Legacy, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Might and Magic X Legacy, دانلود مستقیم Blackbox بازی Might and Magic X Legacy, دانلود مستقیم Might and Magic X Legacy, دانلود مستقیم بازی Might and Magic X Legacy, دانلود نسخه BlackBox بازی Might and Magic X Legacy, دانلود نسخه RELOADED بازی Might and Magic X Legacy, دانلود نسخه بلک باکس بازی Might and Magic X Legacy, دانلود نسخه سالم بازی Might and Magic X Legacy, دانلود نسخه فشرده Might and Magic X Legacy, دانلود نسخه کم حجم Might and Magic X Legacy, دانلود کرک ریلودد بازی Might and Magic X Legacy, دانلود کرک سالم Might and Magic X Legacy,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.

 

Nero Burning ROM رایت انواع لوح های فشرده Nero Burning ROM 2014 15.0.03900

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

یکی از مشکلاتی که معمولاً کاربران گوشی‌های اندروید با آن روبرو می‌شوند کاهش سرعت موبایلشان به‌خاطر کمبود RAM است. معمولاً به‌مرور زمان نرم‌افزارها قسمت‌هایی از فضای RAM را اشغال می‌کنند که باعث می‌شود سرعت موبایل به‌طور محسوسی کاهش پیدا کند. نرم‌افزار Smart RAM Booster Pro به‌شما کمک می‌کند که این فضای خالی RAM را بیشتر کنید تا سرعت گوشی شما به‌حالت عادی بازگردد. قابلیت خوبی که در این برنامه قرار داده شده است این است که می‌توانید در هر برنامه و هر قسمت، با لمس کلید مخصوص این برنامه، فضای RAM را آزاد کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

smart ram booster android مدیریت و آزادسازی فضای RAM با کمک Smart RAM Booster Pro 2.2   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Notification Toggle Premium به‌شما در سوییچ کردن بین حالت‌های مختلف قابلیت‌های موبایلتان کمک می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید برای هر قسمت از گوشی که می‌خواهید سوییچی تعریف کنید تا به‌راحتی و از طریق Status Bar گوشی خود آن را خاموش / روشن کند. چیزهایی مثل WiFi، بلوتوث، سایلنت، چرخش صفحه، حالت پرواز، تنظیم نور صفحه و موارد بسیار زیاد دیگر. مزیت این برنامه این است که می‌توانید در هر قسمت از موبایل که باشید با استفاده از نوار بالایی، به‌این گزینه‌ها دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

notification toggle android2(1) مدیریت عملکرد نرم‌افزارها با Notification Toggle Premium 3.0   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Active@ File Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از بین رفته و پارتیشن های فرمت شده می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند با موتور قدرتمند اسکن نسبت به بازیابی و ریکاوری انواع اطلاعات و فایل و فولدرها با سرعت بسیار بالایی اقدام کند. مهم نیست اطلاعات از بین رفته به چه دلیلی حذف شده اند. ویروس ها،پارتیشن بندی،حذف توسط خود کاربر یا پاک شدن از سطل اشغال ویندوز و… تمامی اطلاعات حذف شده با فاصله کمی از زمان حذف شدن قابل بازیابی هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد های HDD و SDD و انواع حافظه های قابل حمل usb و حافظه های رم میتواند کمک شایانی به شما نماید. پشتیبانی از انواع فایل سیستم ها نظیر NTFS, FAT/FAT32/exFAT, HFS+, UFS, Ext2/Ext3/Ext4fs باعث می شود هیچ محدودیتی در هنگام بازیابی اطلاعات نداشته باشید. نرم افزار دارای دو روش اسکن QuickScan و SuperScan می باشد که روش جستجو سریع برای بازیابی اطلاعات و حذف شدن های معمولی می باشد و جستجو قدرتمند برای بازیابی به دلیل حذف شدن های پارتیشنی می باشد. 

 

Active File Recovery بازیابی قدرتمند اطلاعات از بین رفته Active@ File Recovery 12.0.3

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:دانلود نرم افزار Active File Recovery, دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات, دانلود نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده, دانلود نرم افزار ریکاوری قدرتمند, دانلود نرم افزار یازیابی اطلاعات, دانلود کرک Active@ File Recovery, نرم افزار recovery, نرم افزار بازگردانی اطلاعات حذف شده, نرم افزار بازگردانی فایل های حذف شده, نرم افزار بازیابی اطلاعات از boot, نرم افزار بازیابی اطلاعات تحت داس dos, نرم افزار بازیابی فایل ها, نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده, نرم افزار بازیابی فایل های فرمت شده, نرم افزار بازیابی هارد دیسک فرمت شده, نرم افزار بازیابی پارتیشن حذف شده, نرم افزار دیتا ریکاوری, نرم افزار ریکاوری, نرم افزار ریکاوری عکس های پاک شده, نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده, نرم افزار ریکاوری فیلم های پاک شده, نرم افزار ریکاوری قدرتمند,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

این روزها شایعات،اطلاعاتی که بیرون درز پیدا کرده و خبرهای تایید نشده بسیاری درباره Galaxy S5 و جانشینی جدید برای HTC One که به زودی ارائه خواهند شد،برای جلب توجه بیشتر مردم در حال رقابت با یکدیگر می باشند.در اینجا به دو ایده کلی که بر اساس اطلاعات موجود از M8  و S5 وجود دارد می‌پردازیم.

 

 

HTC M8

 Galaxy S5

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

به خاطر دارید که گفتیم گوشی گلکسی نوت ۳ سامسونگ به عنوان گوشی مخصوص المپیک انتخاب شده بود.

 

به گزارش جی اس ام، امروز سامسونگ نسخه المپیک این گوشی را معرفی کرد، اما در حال حاضر تنها در کشور هلند ارائه شده و در مورد ارائه جهانی آن صحبتی نشده است.

 

نسخه المپیک گلکسی نوت 3 با نسخه معمولی آن هیچ تفاوتی ندارد اما در یک پکیج مخصوص که برای بازی‌های المپیک است به فروش می‌رسد. محتویات این پکیج بلیطی برای تماشای بازی اسکیت روی یخ در آمستردام و یک کاور مخصوص برای گوشی است.

 

خریداران این نسخه همچنین این شانس را دارند تا برای پکیجی مخصوص برای تماشای المپیک زمستانی که در روسیه برگزار می‌شود را برنده شوند.

 

به این علت که می‌دانسیتم این گوشی مخصوص بازی‌های المپیک شده است چندان از معرفی این نسخه تعجب نکردیم، اما بهتر است بدانید که به هر کدام از ورزشکاران که در این المپیک شرکت می کنند یک گلکسی نوت 3 مخصوص المپیک دریافت خواهند کرد.

 

 

منبع: phonearena





ارسال توسط مهدی مهرنوش

گوشی Xperia Z Ultra چیزی بیشتر از یک گوشی است و اندازه بزرگ آن باعث می‌شود که به همین راحتی نتوانیم آن را یک گوشی و یا حتی یک فبلت نام گذاری کنیم. به نظر می‌آید که سونی نیز این موضوع را متوجه شده و تصمیم گرفته تا نسخه Wi-Fi این محصول را برای رقابت با تبلت‌ها عرضه کند.

 

به گزارش جی اس ام، سونی در ژاپن نسخه بدون پشتیبانی از امواج رادیویی Xperia Z Ultra که همان نسخه Wi-Fi نام دارد را معرفی کرد. این محصول در حقیقت همان Xperia Z Ultra است که از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند.

 

با اینکه این محصول دیگر از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند اما هنوز قیمت بالای خودش را از دست نداده است، نسخه Wi-Fi این گوشی با قیمت 497 دلار در ژاپن به فروش می‌رسد که از آی‌پد مینی نیز گرانتر است، اما امکان این وجود دارد که این فبلت در هنگام ارائه جهانی با قیمتی ارزان تر به فروش برسد.

 

 

نکسوس 7 در حال حاضر با قیمتی برابر 230 دلار به فروش می‌رسد اما کمی نامنصفانه است که بخواهیم این فبلت را با تبلت گوگل مقایسه کنیم زیرا تبلت گوگل از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند در عین حال که طراحی سونی زد اولترا بسیار بهتر از این تبلت گوگل است و پردازنده قوی تری در آن به کار رفته است.

 

این فبلت مانند نسخه سیم کارت خور، به صفحه نمایش 6.4 اینچی با کیفیت فول اچ دی، پردازنده 2.2 گیگاهرتزی، دوربین 8 مگاپیکسلی و ویژگی ضد آب بودن مجهز است.

 

اما جدا از تمام این مقایسه‌ها به نظر شما پردازنده قوی تر و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی می‌توانند دلیل خوبی برای پراخت مبلغی بسیار زیادتر باشند؟

 

منبع: androidauthority





ارسال توسط مهدی مهرنوش

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

Blackguards PC-FLT

 

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

SpellForce 2 Demons Of The Past نسخه جدیدی از بازی استراتژیک SpellForce می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط تیم Mind over Matter تولید و بوسیله کمپانی معروف Nordic Games Publishing برای کامپیوتر منتشر شده است. شما در این بازی می بایست بار دیگر ازتش خود را برای مبارزه با انواع هیولاها و موجودات عجیب و غریب دیگر تشکیل دهید و آنها را شکست دهید. در نسخه جدید بازی که Demons Of The Past نام دارد داستان بازی پیشرفت زیادی کرده و کامل تر و جذاب تر شده است. شما می بایست در ۵ دنیای مختلف به مبارزه با موجودات مختلف بروید و با استراتژی مناسب آنها را نابود کنید. بازی از نظر گرافیکی بسیار عالی می باشد و شما را راضی می کند. همچنین موسیقی متن اساطیری بازی هم در مبارزات روحیه مناسبی به شما می دهد.  این بازی به صورت آنلاین و آفلاین و همچنین Co-op قابل بازی خواهد بود و با گیم پلی خود می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.

SpellForce 2 Demons of The Past PC-FLT

 

SpellForce 2 Demons of The Past pc cover small دانلود بازی SpellForce 2 Demons of The Past برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

VirtualDVD نرم افزاری برای mount کردن فایل های image می باشد. به زبان ساده تر این نرم افزار میتوانید فایل های ایمیج با فرمت های ccd،cue،img،mds،mdf،dvd،nrg و از همه مهم تر Iso را mount کند یعنی به صورت یک درایو لوح فشرده در آورد به صورتی که گویی شما آن فایل ایمیج را روی دی وی دی رایت کرده اید و درون دستگاه خود قرار داده اید. به همین دلیل اسم این نرم افزار VirtualDVD یعنی دی وی دی مجازی می باشد. این نرم افزار همچنین فایل های iso قفل دار که عموماً با فرمت isz هستند نیز پشتیبانی می نماید. قابلیت Mount کردن تا ۲۴ درایو وجود دارد. نصب نرم افزار و عملکرد با آن بسیار ساده است. استفاده از منابع سیستمی نیز تا حد امکان کاهش یافته است و تاثیر در عملکردی سیستم نخواهد داشت. لازم به ذکر است که در هنگام نصب نرم افزار گزینه مربوط به نرم افزار toolbar و Home page را بردارید.

 

VirtualDVD شبیه سازی فایل های ایمیج در داریو دی وی دی VirtualDVD 4.7

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

سامسونگ طرح جدید پتنت برای گوشی‌های هوشمند بدون صفحه کلید را ارائه کرد. آیا این می‌تواند باGalaxy S5 مرتبط باشد؟

 

به گزارش جی اس ام، امروز سازمان ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا با یک طراحی پتنت سامسونگ (No.us D697,886 s) که نشانگر یک گوشی هوشمند بزرگ شبیه به Galaxy است و هیچ صفحه کلید سخت افزاری در جلوی آن وجود ندارد موافقت کرد. این طراحی پتنت جدید برای اولین بار در ماه ژوییه سال 2012 تنها کمی بعد از یک پتنت دیگر که توسط سامسونگ ثبت شده بود ارائه شد، و به گوشی بدون صفحه کلید دیگری (اما همچنان مشابه در برخی جنبه‌ها) مرتبط بود کرد،  پتنت قبلی ممکن بود به طراحی سامسونگ Galaxy S5 و یا Note 4 اشاره کند، همچنین پتنت جدید نیز می‌تواند به Galaxy S5 مرتبط باشد.

 

طرح های اولیه وجود از پتنت No.D697,886s، از وجود یک مستطیل مرموز در سمت راست بالای پشت دستگاه خبر می‌دهد که می‌تواند نقطه مناسبی برای قرار دادن اسکنر حساس به اثر انگشت باشد. از آنجایی که این روزها به گوش ما می‌رسد که این ویژگی به احتمال زیاد نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اندروید که پرچمدار سامسونگ خواهند بود را شامل می‌شود. پشت دستگاه نیز شامل یک دوربین همراه با فلاش و احتمالا یک بلندگو در قسمت پایین آن خواهد بود. همچنین یک سنسور جالب(البته به طور فرض یک سنسور، اما به طور حتم مشخص نیست) در قسمت بالای جلوی گوشی دیده می‌شود که در کنار چیزی که احتمالا دکمه خاموش و روشن کردن باشد و بالای دوربین جلویی قرار گرفته است (البته ممکن است که این سنسور تنها یک جک 3.5mm هدفون باشد). به طور کلی این دستگاه بی تردید حس Galaxyسامسونگ را القاء می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای عکس هلی بیشتر به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

شما هم تصور می‌کنید که دنیای فبلت‌ها به زودی نابود خواهد شد و مفهوم این گجت بزرگ از بین خواهد رفت؟ اگر اینطور تصور می‌کنید باید بگوییم که کمالا در اشتباه هستید.

 

به گزارش جی اس ام، موسسه تحقیقاتی Juniper اعلام کرده که در سال 2018 تعداد 120 میلیون فبلت به فروش خواهد رسید. شاید این به نظر شما زیاد نباشد اما چیزی که اهمیت دارد این است که اگر این پیش بینی درست باشد رشد بسیار عظیمی را در فروش فبلت‌ها شاهد خواهیم بود. در سال گذشته تنها 20 میلیون از این نوع گجت به فروش رفته که بیشتر آن نیز مربوط به خانواده گلکسی نوت سامسونگ بوده است.

 

Juniper انتظار دارد که این رشد بالا در دنیای فبلت‌ها در آسیا و چین به علت علاقه دوستداران بازی موبایلی و کسانی که به مرور وب علاقه دارند انجام شود. این درخواست زیاد در دو بازار گوشی‌های رده بالا و رده پایین انجام خواهد شد.

 

 

این موسسه عقیده دارد که نبرد در این زمینه بین دو سیستم عامل اندروید و ویندوزفون خواهد بود و احتمال اینکه پای اپل نیز به این رقابت باز شود وجود دارد.

 

اگر شما به این موضوع شک دارید فقط کافی است که به چند سال قبل نگاه کنید که گوشی‌های با صفحه نمایش 4.3 اینچ مانند HTC HD2 به عنوان گوشی‌های بزرگ و غول پیکر شناخته می‌شدند در حالیکه اکنون گوشی‌های با صفحه نمایش 6.4 اینچ مانند Xperia Z Ultra به عنوان یک گوشی بزرگ شناخته می‌شوند و گوشی‌های 4.3 اینچ یک گوشی متعادل هستند.

 

منبع: bgr





ارسال توسط مهدی مهرنوش

از سال گذشته این موضوع که اپل ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد ذهن بسیاری را مشغول خود کرده و طرح‌های مفهومی زیادی از این ساعت منتشر شده است. اما اپل در طول این مدت هنوز اقدامی نکرده و حتی اعلام نکرده که شاید این ساعت را معرفی کند.

 

به گزارش جی اس ام، امروز طرحی مفهومی از این ساعت منتشر شده است که اگر اپل مانند این را تولید کنید در خرید آن هیچ درنگی نخواهیم کرد.

 

این طرح مفهومی در سانفرانسیسکو توسط Todd Hamilton ایجاد شده که نه تنها بسیار زیبا است، بلکه ساعتی بسیار کارآمد را نشان می‌دهد.

 

 

Hamilton گفته که می‌خواسته ساعتی را طراحی کند که از نظر ظاهر شبیه به دستبد نایک و در داخل خود رابط کاربری iOS7 را جای داده باشد.

 

قسمت جلویی این ساعت از صفحه نمایش خمیده ساخته شده و در قسمت سمت چپ آن تنها یک دکمه فیزیکی و در سمت راست آن نیز دو دکمه فیزیکی دیده می‌شود که برای کم و زیاد کردن صدا استفاده خواهند شد.

 

به نظر شما این طرح مفهومی می‌تواند مشتریان اپل را راضی نگه دارد؟ اگر اپل این ساعت یا بهتر بگوییم دستبند را تولید کند شما آن را خواهید خرید؟

 

منبع: thenextweb





ارسال توسط مهدی مهرنوش

Xara Web Designer Premium نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای برای طراحی صفحات وب با استفاده از تکنولوژی HTML و CSS و JavaScript می باشد. توسط این نرم افزار نیازی به داشتن توانایی فنی و همچنین نوشتن حتی یک خط کد نخواهید داشت چرا که تمامی مراحل طراحی و ساخت در این نرم افزار توسط ویرایشگرهای بصری و دیداری خواهد بود و شما کافی است با صرف وقت و دقت به سادگی کلیک کردن وبسایت را طراحی کنید. وبسایت های طراحی شده توسط این نرم افزار با مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس،کروم،اپرا و سافاری و… سازگاری دارند و از نظر بهینه سازی برای موتورهای جستجو کاملاً بهینه شده و Seo Optimized هستند. همچنین با انواع رزولوشن ها سازگاری دارند و به اصطلاح ریسپانسیو یا واکنش گرا می باشند و همچنین در سیستم عامل های iOS و Andorid نیز به راحتی بارگزاری می شوند. از نظر گرافیکی نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای طراحی بوده و بدون هیچ نیازی به نرم افزارهای گرافیکی میتوانید ظاهر گرافیکی وبسایت را طراحی نماید. این نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای گرافیکی جهت طراحی ظاهر و ابزار کدنویسی برای کدنویسی است و به هیچ نرم افزار ثانویه نیاز ندارد. قابلیت قرار دادن موزیک و ویدیو و فایل های پی دی اف الصاقی نیز در صفحات طراحی شده توسط Xara Web Designer وجود دارد. قابلیت ساخت صفحات فلش نیز با توجه به امکانات موجود نرم افزار وجود دارد.  

 

Xara Web Designer Premium طراحی آسان صفحات وب Xara Web Designer Premium 9.2.7.30974

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Advanced System Protector نرم افزاری بسیار عالی برای حذف انواع فایل های مخرب و جاسوس افزارها نظیر adware, key loggers, browser hijakcers و malware می باشد. این نرم افزار ضمن توانایی پاکسازی بدافزارها دارای تنظیمات و امکانات محافظتی فراوانی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. آپدیت های منظم این نرم افزار باعث می شود دیتابیس آن به روز بوده و بدافزارهای جدید را به راحتی شناسایی و از بین ببرد. این نرم افزار از منابع سیستمی بسیار کم استفاده خواهد کرد و در این حالی است که از موتور اسکن قدرتمندی استفاده می نماید. دارای ۳ روش اسکن عمیق،سریع و دستی می باشد که این اسکن ها درون رجیستری ویندوز،تنظیمات ویندوز،فایل ها و فولدرها،حافظه سیستم و کوکی های اینترنتی انجام می شود. اسکن زنده این نرم افزار نیز به بررسی فضاهای حساس برای جلوگیری از رسوخ بدافزارها اقدام میکند. بخشی از امکانات محافظتی این نرم افزار شامل BHO Guard جهت مراقبت و جلوگیری از نصب شدن پلاگین های ناخواسته بعضاً جاسوسی در internet explorer می باشد. AppInit DLL Guard جهت جلوگیری از نصب و اجرا شدن خودکار نرم افزارهای ناشناخته و مخفی در ویندوز است. Hosts File Guard نیز برای مراقبت از وضعیت آدرس دهی در اینترنت و جلوگیری از تغییرات مهم آنهاست. Running Process Guard نیز برای مقابله با اجرا شدن نرم افزارهای ناخواسته که بعضاً بدافزار هستند و دیگر امکانات محافظتی که در نرم افزار Advanced System Protector برای تامین امنیت ویندوز تعبیه شده اند.

 

Advanced System Protector مقابله و محافظت در برابر جاسوس افزارها Advanced System Protector 2.1.1000.12580

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:دانلود نرم افزار Advanced System Protector, دانلود نرم افزار از بین بردن keyloggers, دانلود نرم افزار از بین بردن malware, دانلود نرم افزار از بین بردن بدافزارها, دانلود نرم افزار از بین بردن تروجان ها, دانلود نرم افزار از بین بردن جاسوس افزارها, دانلود نرم افزار حذف بد افزارها, دانلود نرم افزار مقابله با keyloggers, دانلود نرم افزار مقابله با malware, دانلود نرم افزار مقابله با بدافزارها, دانلود نرم افزار مقابله با تروجان ها, دانلود نرم افزار مقابله با جاسوس افزارها, دانلود نرم افزار پاکسازی keyloggers, دانلود نرم افزار پاکسازی malware, دانلود نرم افزار پاکسازی بدافزارها, دانلود نرم افزار پاکسازی تروجان ها, دانلود نرم افزار پاکسازی جاسوس افزارها, دانلود کرک Advanced System Protector,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

Romantic Photo نرم افزار جالب برای کاربران علاقمند به داشتن عکس های رویایی و زیبا می باشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک با تنظیمات کاربر میتواند جلوه های زیبایی را به عکس های کاربر بدهد و آنها رویایی و روشن نماید. با تنظیمات و نور و دادن افکت های جالب ، گویی که عکس را عکاسی حرفه ای و دوربینی خارق العاده تهیه کرده است ، چرا که نرم افزار از فیلترهای خاص و ویژه استفاده می نماید. این نرم افزار ترکیبی از ۳۰ فیلتر و افکت برنده جایزه های مختلف را برای کاربر به ارمغان آورده است تا به راحتی یک کلیک از انها استفاده نموده و درون عکس های خود اقدام کند. قابلیت ادغام افکت ها و فیلترها به کاربر توانایی این را میدهد تا نسبت به شخصی سازی و داشتن عکسی ویژه و یکتا توانمند باشد. کیفیت افکت ها و تصاویر بسیار بالاست به گونه ای که اگر عکس کاربر خود دارای کیفیتی مناسب باشد ، نتیجه بسیار عالی و وصف ناپذیر خواهد بود. کار با نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران با سطوح مختلف فنی میتوانند از آن بهره ببرند.

 

Romantic Photo رویایی نمودن عکس ها با Romantic Photo 2.03 برای مک

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

skype2 تماس صوتی و تصویری رایگان با اسکایپ Skype 6.11.32.102

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Directory Lister Pro نرم افزاری کارآمد برای مشاهده یا پرینت کردن لیست فایل های موجود درون فولدرها و دایرکتوری های مختلف ویندوز می باشد. همانطور که می دانید درون ویندوز ابزاری برای پرینت گرفتن لیست فایل های موجود درون یک پوشه و فولدر و دایرکتوری خاص وجود ندارد و اگر کسی قصد پرینت گرفتن فایل های درون فولدری را داشته باشد یا مجبور است به صورت دستی اقدام با تایپ و لیست گرفتن نماید یا با استفاده از print screen سختی کار را تحمل کند! ولی نرم افزار Directory Lister Pro برای رفع این مشکل ساخته شده است. توسط این نرم افزار به سادگی قابلیت پرینت گرفتن با جزئیات کامل لیست فایل های مورد نظر در فولدرها ممکن می شود. این نرم افزار میتواند تمامی فایل ها را به همراه جزئیات کامل پرینت بگیرد. برای مثال برای عکس توانایی نمایش دادن نام فایل،حجم فایل،فرمت فایل،متادیتا ها وجود دارد که هر کدام از این اطلاعات در ستون و فیلد خاص دسته بندی شده و به همان شکل پرینت می شود. برای دیگر فایل ها نظیر فایل های موزیک قابلیت نمایش و لیست کردن زمان موزیک،کیفیت بیت ریت موزیک و… وجود دارد. به طور کل این نرم افزار راه حلی برای حل مشکل پرینت گرفتن لیست فایل های درون فولدرها می باشد.

 

Directory Lister Pro لیست و پرینت گرفتن از فایل های فولدرها Directory Lister Pro 1.62

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Multi Commander نرم افزاری بسیار عالی برای جایگزین شدن به عنوان اکسپلور و مدیریت فایل ویندوز می باشد. همانطور که می دانید به پنجره هایی که در ویندوز باز میکنید و به مرور فایل و فولدرهایتان می پردازید و آنها را مدیریت میکنید به اصطلاح Windows Explorer می گویند. نرم افزار Multi Commander جایگزین ویندوز اکسپلورر می شود و میتواند امکانات فراوانی را اختیارتان قرار دهید. در مرحله اول باید گفت تمامی امکانانی که در ویندوز اکسپلورر وجود دارد ، در این نرم افزار نیز تعبیه شده است. مانند copy , cut , move , rename , delete و… . قابلیت نمایش فایل و فولدرها به صورت های مختلف نظیر  Detailed, List و Thumbnail در کنار دارا بودن قابلیت های نمایش عکس درون خود نرم افزار وجود دارد. اصلی ترین قابلیت نرم افزار Multi Commander پشتیبانی از حالت tab-browsering می باشد. این قابلیت به کاربر این امکان را میدهد که درون یک پنجره چندین فولدر در مسیرهای مختلف را باز نماید که این مسئله باعث سهولت و تسریع امور و همچنین عدم شلوغ شدن ویندوز خواهد شد. نرم افزار در عین این امکانات توانایی مشاهده و باز نمودن فایل های فشرده نظیر Zip, 7-Zip, Rar , Tar , GZ , Bz2 , Jar دارد و در زمینه عکس ها میتواند تبدیل فرمت،چرخش و ویرایش اطلاعات exif آنها را انجام دهد. در زمینه فایل های صوتی ویرایش متادیتا ها و tags را برعهده میگیرد. به طور کل این نرم افزار میتواند با جایگزینی در ویندوز عملکرد کاربران را بسیار افزایش دهد.

 

Multi Commander جایگزین قدرتمند ویندوز اکسپلورر Multi Commander 4.0 Build 1611

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Textaizer نرم افزاری رایگان و جالب برای ساخت عکس های موازییک و ساخت عکس های تهیه شده با کلمات از عکس های خود کاربر می باشد. بدین ترتیب کاربر میتواند عکس خود را وارد نرم افزار نموده و سپس با تنظیماتی که درون نرم افزار وجود دارد به سادگی چند کلیک عکس خود را به وسیله کلمات بسازد. این یک نوع افکت محسوب می شود. کاربر میتواند عکس خود را با هزاران کلمه بسازد به طوری که وقتی به عکس نگاه میکنید تشابه بسیار زیادی به عکس واقعی دارد ولی وقتی که zoom میکنید تنها کلماتی را می بینید که در کنار هم قرار گرفته اند. کلماتی که عکس با آنها ساخته می شود میتوانند توسط خود کاربر وارد شوند و هرچه تعداد کلمات بیشتر باشد عکس طبیعی تر و مشخص تر جلوه خواهد کرد. قابلیت تنظیم فاصله میان کلمات،تعییر اندازه فونت ها،تغییر میزان تکرار کلمات،تعیین اینکه عکس با کلمات در هم ساخته شود یا با حروف های متفاوت و… نیز وجود دارد. همچنین نرم افزار توانایی این را دارد که با دادن متن یا کلمه ای به آن ، آنها را به صورت ستاره در فایل متنی Notepad به شما تحویل دهد که با این کار نیاز نیست دیگر خودتان در نوت پد متن های جالب را بنویسید!

 

Textaizer ساخت عکس از کلمات و حروف Textaizer Pro 4.3 Build 55

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

CyberLink PowerProducer Ultra نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ویدیوها،موزیک و عکس های شما برروی انواع لوح های فشرده DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار فوق العاده میتواند نسبت به رایت لوح های فشرده با کیفیت HD نیز اقدام کند. برای رایت این نرم افزار از طیف وسیع فرمت های ویدیویی،عکس و موزیک پشتیبانی میکند که به تمامی آنها در ادامه مطلب اشاره کرده ایم. ۴ مرحله برای رایت لوح فشرده فاصله دارید. مرحله اول انتخاب نوع دی وی دی مورد نظر شماست که شامل DVD, Blu-ray, AVCHD, AVCREC یا VCD می باشد. سپس شما بایستی فایل های مورد نظرتان را انتخاب کنید که همانطور که گفته شد ویدیو،عکس و موزیک قابلیت رایت را خواهند داشت. سپس مرحله جذاب طراحی منو و قالب زیبا برای دی وی دی می باشد که وقتی آن را در دستگاه های پخش قرار دادید منو زیبایی برای کاربر نمایش داده شود. در این مرحله کاربر میتواند منوهای زیبا به همراه موزیک و انیمیشن های متحرک و… طراحی نماید. مرحله آخر نیز شروع فرایند رایت می باشد. قابلیت های جانبی نرم افزار شامل ساخت اسلایدشو و سپس رایت آن برروی لوح فشرده است. با داشتن بیش از ۱۰۰ افکت ترانزیشن و انتقالی و امکانات ویرایش عکس کاربر میتواند بسیار ساده و سریع از عکس های خود اسلایدشو بسازد و برروی لوح فشرده رایت کند. قابلیت طراحی کاور برای لوح فشرده نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.

 

CyberLink PowerProducer Ultra رایت عکس و ویدیو روی لوح فشرده CyberLink PowerProducer Ultra 6.0.2013.0

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اخبار و شایعات پیرامون گوشی گلکسی اس 5 هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و شایعات به سرعت در حال پیشرفت هستند. پیش از این بر طبق نظر یکی از مدیران سامسونگ گفته شده بود که سامسونگ این گوشی را در ماه مارس معرفی خواهد کرد، اما درست همان زمان مدیر عمال سامسونگ اعلام کرد که گوشی پرجمدار خودشان را در نمایشگاه MWC معرفی نخواهند کرد. اما امروز خبری از Eldar Murtazinرسیده است که سابقه خوبی در فاش کردن اصرار شرکت‌ها دارد.

 

به گزارش جی اس ام، این شخص اعلام کرده که سامسونگ گوشی گلکسی اس 5 خودش را در روز 23 فوریه (4 اسفند) معرفی خواهد کرد، این شخص سال گذشته زمان معرفی گلکسی اس 4 را به درستی اعلام کرده بود.

 

Eldar Murtazin ادعا کرده که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس 5 خود را درست 1 روز پیش از شروع نمایشگاه MWC در مراسمی در بارسلون معرفی کند.

 

 

Murtazin همچنین اعلام کرده که سامسونگ این گوشی را در اواخر آوریل (اوایل اردیبهشت) روانه بازار فروش می‌کند.

 

بارها در مورد مشخصات احتمالی این گوشی که صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت بالا، پردازنده اسنپدراگون 805 و اگزینوس جدید سامسونگ و رم 4 گیگابایتی است صحبت کردیم اما تمام این موارد در حد شایعه هستند و برای آگاهی از صحت این موارد باید صبر کنیم. با جی اس ام همراه باشید تا در صورت تاییدیه رسمی و شاید شایعات بیشتر شما را از آن‌ها آگاه کنیم.

 

منبع: unwiredview

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Camera 2 یک ابزار مناسب برای کمک به شما در خلق تصاویر و ویدیو‌های زیبا است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های با‌کیفیت است که به‌طور زنده بر روی عکس شما اعمال می‌شوند تا قبل از اینکه عکس بگیرید بتوانید تأثیر هر افکت را در عکس خود مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجریای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera 2 android عکاسی با افکت‌های متنوع با Camera 2 2.2.0   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه دارای Mod بی‌نهایت سکه است که با کمک آن می‌توانید همه‌ی ارتقاها را به‌راحتی خریداری کنید!

 

subway surfers android بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن Android, دانلود اپلیکیشن آندروید, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود بازی Android, دانلود بازی Subway Surfers برای Android, دانلود بازی Subway Surfers برای آندروید, دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید با لینک مستقیم, دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید دانلود بازی اندروید,دانلود بازی Subway Surfers,دانلود بازی Subway Surfers جدید, Subway Surfers 1,17,1,بازی قطاری,بازی اندروید,نرم افزار اندروید,اندروید,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

سال  ۲۰۱۴ است و این بدان معنی است که این سال جدید با بهترین و جدیدترین اندرویدیها همراه خواهد بود. نه تنها شایعات بسیاری در باره سامسونگ گلکسی اس ۵ شنیده می‌شود، بلکه درباره دستگاه‌هایی مانند HTC M8 و و اکنون در مورد پرچمدار بعدی سونی که نام Sirius را دارد نیز شایعاتی شنیده شده است. ما در حال حاضر شایعات زیادی را در مورد گلکسی اس 5 شنیده‌ایم اما امروز نوبت به یک پرچمدار جدید است.

 

به گزارش جی اس ام، گزارشی جدید از Xperia Blog منتشر شده است که جزئیاتی جدید از پرچمدار نسل آینده سونی را آشکار می‌کند. سونی D6503 با نام مستعار Sirius به پردازنده 2.3 گیگاهرتزی ساخت کوآلکام، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و رم 3 گیگابایتی مجهز خواهد بود.

 

گفته می‌شود که دوربین این گوشی کیفیت 20.7 مگاپیکسل را داشته و صفحه نمایش آن نیز 5.2 با کیفیت1080p اینچ است، در حالی که سیستم عامل آن نیز اندروید 4.4  خواهد بود.

 

 به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی