فافا دانلود
با ما بروز باشید

مشکلی که همه‌ی کسانی که اطلاعات زیادی را روی هارد خود نگهداری می‌کنند با آن روبرو هستند، مدیریت آن اطلاعات است. ابزارهای گوناگونی برای این کار وجود دارند، DaisyDisk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای نشان دادن همه‌ی اطلاعات روی هارد شما است. شاید بپرسید برای دیدن اطلاعات روی هارد چه لزومی دارد از نرم‌افزار جداگانه استفاده کنیم، فولدرها و فایلها را بررسی می‌کنیم و نتیجه‌گیری می‌کنیم. ولی DaisyDisk مطمئناً نظر شما را عوض خواهد کرد. این نرم افزار ابتدا از شما اجازه می‌خواهد تا هارد شما را اسکن کند، سپس همه‌ی محتویات هارد شما را در به‌شکل گرافیکی به‌شما نشان می‌دهد. هرچه حجم یک مجموعه بیشتر باشد در شکل گرافیکی اندازه‌ی بیشتری را به خود اختصاص داده است. این نرم‌افزار کار خود را به‌بهترین شکل برای شما انجام خواهد داد، به‌گونه‌ای که پاک کردن فایل‌های اضافه از روی هارد دیسک برایتان بیشتر شبیه یک سرگرمی خواهد بود! این نسخه از DaisyDisk برای OS X Mountain Lion بهینه‌سازی شده است.

 

daisydisk مدیریت اطلاعات هارد دیسک با DaisyDisk 2.1.2 برای مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

VidConvert یکی از ابزارهای مناسب برای تبدیل فرمت فیلم‌ها در مک است. این نرم افزار همه‌ی فرمت‌های محبوب را پشتیبانی می‌کند و همینطور می‌تواند فیلم‌های شما را به فرمت‌های قابل پخش بر روی آیفون و آیپد تبدیل کند.
فرمت‌های پشتیبانی شده توسط این برنامه عبارتند: iPhone, iPad, iPod, Retina, Apple TV, QuickTime, .mp4, .avi, DivX, Xvid, MPEG-1, MPEG-2, DVD (.vob), Windows Media, Flash, Matroska (.mkv), Theora (.ogg), .m4a, .mp3, .aiff, .wav, .wma
در این برنامه شما امکان انتخاب کیفیت بالا یا متوسط برای فایل نهایی ویدیوی خود را دارید، همینطور محیط کار برنامه بسیار ساده است و می‌توان به راحتی کشیدن و رها کردن فایل مورد نظر در پنجره‌ی برنامه آن را به لیست کانورت اضافه نمود. برای اجرای این برنامه به Mac OS X 10.6.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

vidconvert کانورت و تبدیل فرمت فیلمها با VidConvert 1.3.2 برای مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Folx نام یکی از نرم‌افزارهای قوی مدیریت دانلود در مک است. این ابزار تمامی امکانات مورد نیاز در یک نرم‌افزار مدیریت دانلود را در اختیار شما قرار می‌دهد. مثل هر دانلود منیجر قوی دیگر، Folx دانلود شما را به چند قسمت تقسیم می‌کند، به همین علت سرعت دانلود شما در مقایسه با حالت عادی افزایش چشم‌گیری خواهد داشت. این نرم افزار قابلیت‌های گوناگونی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثل زمان‌بندی دانلود یا Scheduler که در آن مشخص می‌کنید دانلود‌ها به‌صورت خودکار در ساعت مشخص شروع شده و سپس در ساعتی که شما تعیین کرده‌اید قطع شوند، قابلیت محدود کردن سرعت آپلود و دانلود برای دانلود‌های گوناگون، قابلیت‌های مختص دانلود از تورنت و…

 

folx دانلود منیجر قدرتمند Folx 2.0.1029 برای مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم افزار AutoCAD یکی از معروف‌ترین ابزارهای موجود در بین مهندسان برای طراحی‌ و نقشه‌کشی دوبعدی و سه‌بعدی می‌باشد. این نرم افزار که بدون شک یکی از قدرتمند ترین ابزارهای موجود برای طراحی می‌باشد با دارا بودن گزینه‌های متنوع و قابلیت‌های گوناگون به‌شما اجازه‌ی خلق آثار فوق‌العاده‌ای را می‌دهد. همانطور که گفته شد در این برنامه جدای از قابلیت رسم دوبعدی می‌توانید طرح خود را به‌صورت ۳بعدی مورد بررسی قرار داده و در همان حالت تغییرات مورد نظر خود را روی آن اعمال کنید. این نسخه سازگاری بیشتری با سیستم عامل مک را دارا است به‌طوری که می‌توانید با حرکات معمولی ترک‌پد مک طرح خود را بچرخانید و یا زوم کنید که کار را دلنشین‌تر و راحت‌تر خواهد نمود.

 

autocad 2013 نرم افزار حرفه‌ ای نقشه کشی Autodesk AutoCAD 2013 برای مک

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

مجموعه‌ی Adobe Creative Suite 6 Master Collection نامی است که شرکت Adobe روی مجموعه‌ی کامل تمام ابزار طراحی‌اش گذاشته است. با داشتن این مجموعه شما به همه‌ی ابزار لازم برای انجام طراحی‌های دو‌بعدی و سه‌بعدی خود دسترسی دارید که شامل نرم‌افزارهای محبوبی همچون Photoshop, Flash, Dreamweaver, After Effects و… است. اما اگر علاقه‌مند به داشتن این مجموعه‌ی فوق‌العاده در سیستم عامل مک هستید، می‌توانید از همینجا مجموعه را دانلود کنید.

 

adobe cs6 مجموعه کامل Adobe CS6 Master Collection برای مک

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم افزار Fission ابزاری است کارآمد برای ایجاد تغییرات سریع در فایل‌های صوتی شما بدون پیچیدگی‌های موجود در برنامه‌های تخصصی‌تر. این نرم افزار امکانات متعددی به‌شما می‌دهد، از جمله امکان بریدن و جابجا کردن قسمت‌های مختلف فایل‌های صوتی و تبدیل یک فایل بزرگ به فایل‌های کوچک‌تر. این نرم‌افزار برخلاف برخی نرم‌افزارهای دیگر کیفیت فایل صوتی شما را پس از انجام تغییرات، پایین نخواهد آورد. همچنین این نرم‌افزار قابلیت Convert یا تبدیل فایل‌های صوتی مختلف به‌یکدیگر را دارا است.

 

fission ویرایش سریع و حرفه ای فایلهای صوتی با Fission 2.0 برای مک

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی