فافا دانلود
با ما بروز باشید

بازی Real Boxing یک تجربه‌ی زیبا برای دوست‌داران ورزش بوکس است. این بازی که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است شما را در نقش یک بوکسور به رینگ مسابقه می‌برد! سیستم گرافیک سه‌بعدی بازی از تکنولوژی اختصاصی NVIDIA Tegra بهره می‌برد و به‌همین دلیل بازی دارای گرافیک و جلوه‌های زیبایی است. بر روی گیم‌پلی بازی نیز کار شده است و می‌توانید با استایل‌های متفاوت مبارزات خود را انجام دهید و بوکسور خود را تمرین دهید. بازی دارای حالت Career Mode نیز هست که در آن بیش از ۳۰ نبرد و ۲۰ رقیب وجود دارد که هرکدام قابلیت‌های خاص خودشان را دارند. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

real boxing android بازی بوکس Real Boxing 1.02   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی زیبای Bola Kampung از فیلمی با همین عنوان الهام گرفته شده که در آن ۳ بازیکن نقش شخصیت های های اصلی فیلم را داشتند و با قدرت های خاص خود که امکان تبدیل شدن به روبات را به آنها می داد، تلاش می کردند که دنیا را نجات دهند. ماموریت آنها شکست دادن ویلین اویل و لورد ویلس برای نجات پرنسس آماندا و نظام پادشاهی اوست. اگر روبات ها و فوتبال را دوست دارید، حتما این بازی را هم دوست خواهید داشت چون در آن شما روبات ها را شوت خواهید کرد! شما باید با روبات ها مبارزه کرده و نگذارید که نزدیکتان شوند.

 

Bola Kampung دانلود بازی سرگرم کننده Bola Kampung: RoboKicks   آندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Bike Race Pro v2.3.0 عنوان یک بازی اعتیاد آور برای آندروید می باشد . در این بازی تنها می بایست با توجه به فیزیک واقعی ، موتور خود از موانع گوناگون عبور دهید . کنترل ساده ، ۱۲ فضای متنوع از سراسر دنیا ، داشتن ۱۳ موتور ، ۹۶ مرحله و … از ویژگی های این بازی آندرویدی می باشند که برای اجرای آن نیاز به آندروید ۲.۲ و یا بالاتر دارید .

 

Bike Race Pro بازی سرگرم کننده Bike Race Pro v2.3.0   آندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب: بازی آندروید, بازی اندروید, بازی جدید اندروید, بازی جدید دانلود بازی اندروید, بازی موتور برای آندروید, بازی موتور سواری برای اندروید, بازی های Android, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بهترین بازی های اندروید, دانلود بازی Android, دانلود بازی Bike Race Pro, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی رزمی آندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی های اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود نسخه جدید بازی Bike Race Pro,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۱.۶ و یا بالاتر هستید .

 

Cut The Rope نسخه جدید بازی بریدن طناب Cut The Rope v2.2.1   آندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب:Android Games, بازي طناب را ببر براي اندرويد, بازي مخصوص آندرويد Cut the Rope, بازی آندروید, بازی اندروید, بازی جدید اندروید, بازی جدید دانلود بازی اندروید, بازی های Android, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بهترین بازی های اندروید, دانلود Cut the Rope براي اندرويد, دانلود بازي Cut the Rope, دانلود بازی Android, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی های اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود مستقيم Cut the Rope, دانلود نسخه جدید Cut The Rope, مراحل جدید برای Cut The Rope, نسخه اندرويد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی