فافا دانلود
با ما بروز باشید

بازی Re-Volt یکی از بازی‌های قدیمی و محبوب ماشین‌سواری برای کامپیوتر و کنسول‌ها به شمار می‌رود. در این بازی شما کنترل یک ماشین کنترلی را در اختیار دارید و با ماشین‌های دیگر به رقابت می‌پردازید. از نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به محیط آن اشاره کرد که برعکس خیلی بازی‌های دیگر در این سبک، تجربه‌ی مسابقه در یک محیط باز را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین طراحی محیط نیز جالب است و همین باعث می‌شود الزاماً همیشه نخواهید از مسیر اصلی مسابقه را دنبال کنید! در این بازی همچنین سلاح‌های گوناگون برای مبارزه با دیگر ماشین‌های مسابقه قرار داده شده است. این بازی دارای ۱۴ نقشه، ۴۲ ماشین کنترلی و ۵ حالت بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

re volt classic android بازی ماشین سواری جذاب Re Volt Classic (Premium) 1.0.6   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Arma Tactics THD یک بازی زیبای استراتژیک است که در آن شما باید ۴ نفر از افراد نیرو‌های ویژه را برای انجام یک ماموریت به کار بگیرید. اینکه مرحله را چگونه انجام دهید و با چه روشی ماموریت را به پایان برسانید به عهده‌ی شما است، باید نفراتتان را کنترل کنید و به‌ آن‌ها دستور دهید چه کارهایی انجام دهند. در حین کار ممکن است با سربازهای ساده‌ی دشمن یا نیروهای ویژه‌ی آن‌ها مواجه شوید که باید بتوانید با یک تاکتیک مناسب با آن‌ها روبرو شوید. لطفاً توجه داشته باشید این بازی فقط بر روی دستگاههای با پردازنده‌ی Tegra قابل نصب و اجرا است. همچنین برای اجرای آن به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

arma tactics thd android بازی زیبای Arma Tactics THD 1.2158   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نسخه هفتم بازی زیبا و دوست داشتنی ریسینگ آسفالت با عنوان Heat عرضه گردیده است. این بازی دارای بیش از ۶۰ اتومبیل گوناگون از برندهای مختلفی می باشد که با گرافیکی بالا، برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. مسابقه دادن در سراسر دنیا در ۶ حالت کاملا متفاوت بسیار هیجان انگیز است. جهت دریافت این بازی زیبا به همراه Data  لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

Asphalt 7 Heat بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب: بازی آندروید, بازی اندروید, بازی جدید اندروید, بازی جدید دانلود بازی اندروید, بازی های Android, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بهترین بازی های اندروید, دانلود بازی Android, دانلود بازی Asphalt 7, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اسفالت 7 برای آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی های اندروید, دانلود دیتای بازی Asphalt 7, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود فایل apk بازی Asphalt 7, دانلود مستقیم بازی Asphalt 7, دانلود نسخه اندروید Asphalt 7, دانلود نسخه جدید Asphalt 7,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Zombie Highway داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در بین راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پا در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Mini Golf 3D یک بازی گلف سرگرم‌کننده است. هدف شما این است که توپ را با کمترین ضربات ممکن با داخل سوراخ مشخص شده بیندازید. زمین‌های بازی دارای ناهمواری‌ها و موانعی است که با پیشروی شما بیشتر خواهد شد. بازی در کل دارای ۴۵ زمین بازی است که در ۵ سبک متفاوت دسته‌بندی شده‌اند. همچنین این بازی دارای دو سبک Championship و Timed Mode است و از فیزیک مناسبی برخوردار است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

mini golf game 3d android بازی سرگرم کننده گلف Mini Golf Game 3D 1.0.2    اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است و در نسخه‌ی قرار داده شده که XL نام دارد، ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگ نیز وجود دارد که اختصاصاً برای موبایل‌های با صفحه نمایش بزرگ‌تر ساخته شده است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water xl android بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اگر از طرفداران بازی‌هایی باشید که در آن‌ها بتوانید آزادانه در شهر حرکت کنید و به انجام مأموریت بپردازید – که اصطلاحاً به این نوع بازی‌ها Open World گفته می‌شود – حتماً با سری بازی‌های Gangstar از کمپانی Gameloft آشنایی کامل دارید. این بازی‌ها به تعبیر بسیاری همان بازی GTA برای موبایل‌ها و دیوایس‌های iOS به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی جدید این بازی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه. همه‌ی این موارد باعث شده است که این بازی تحسین بسیاری را برانگیزد و به یکی از بهترین بازی‌های Open World تا این لحظه تبدیل شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی نیاز به فضای خالی تقریبی ۲.۵ گیگابایت بر روی دستگاه شما دارد.

 

gangstar vegas android بازی زیبای Gangstar Vegas 1.0   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

به دنیای Miseria خوش آمدید! شما در نقش Lurk هستید که توسط یک عنکبوت بدجنس حبث شده‌اید و از عشق زندگی خود جدا شده‌اید. شما باید تلاش کنید با فرار از تله‌های عنکبوت برای فرار از دست او و بازگشت به‌سوی عشق واقعی خود تلاش کنید. این بازی در سبک پازل است و معماهایی در آن وجود دارد که حل کردن آن‌ها به‌عهده‌ی شماست. در این بازی ۸۰ مرحله وجود دارد که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

miseria android بازی فکری و زیبای Miseria 1.01    اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

 

Iron Man 3 دانلود بازی مرد آهنی 3   Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب: Iron Man 3, بازی آندروید, بازی اندروید, بازی جدید اندروید, بازی جدید دانلود بازی اندروید, بازی های Android, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بهترین بازی های اندروید, دانلود بازی Android, دانلود بازی Iron Man 3 برای اندروید, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی آندروید Iron Man 3, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی رزمی آندروید, دانلود بازی مرد آهنی 3, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی های اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, مرد آهنی 3,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

اگر علاقمند به بازی بولینگ هستید بدون شک از بازی زیبای ۱۰ Pin Shuffle Bowling لذت خواهید برد. این بازی شباهت زیادی به بولینگ دارد (با این تفاوت که بجای توپ با مهره‌های مخصوص پرتاب خود را انجام می‌دهید) و البه جدای از بازی بولینگ سبک دیگری از بازی نیز در آن وجود دارد که بسیار زیبا جالب است و باید سعی کنید مهره‌های خود را در محل خواسته شده پرتاب کنید، یعنی باید پرتاب خود را طوری تنظیم کنید که مهره در جای مشخص شده متوقف شود. البته همه‌ی این بازی‌ها دو‌نفره هستند و می‌توانید با دوستان خود چه در یک دیوایس، و چه در دو دیوایس با استفاده از Bluetooth و Wi-fi به بازی کردن بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

10 pin shuffle bowling android بازی سرگرم کننده در سبک بولینگ 10 Pin Shuffle Bowling   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Fly Cargo یک بازی در سبک پازل است که در آن شما باید با کنترل هلیکوپتری که در اختیارتان قرار داده شده است، بسته‌های مورد نظر را به مقصد برسانید. قوانین فیزیک به‌خوبی در این بازی رعایت شده است و این موضوع در کنترل هلیکوپتر به خوبی خود را نشان می‌دهد. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

fly cargo android بازی فکری و زیبای Fly Cargo 2.1.2   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

پرندگان خمشگین را با دوستان خود بازی کنید… هر جا که هستید! در این بازی رایگان جدید، می توانید از موبایل خود استفاده کنید تا دوستان فیس بوکی خود را به مبارزه برای نبردهای خوکی و یا پرنده ای دعوت نمایید! در تورنمنت های هفته ای با دوستانتان شرکت کنید و ببینید که می توانید مدال های برنز، نقره و یا طلا را کسب نمایید یا نه. هم چنین به جمع آوری جایزه های روزانه بپردازید، به ارسال و دریافت هدایا مشغول شوید و دست آوردهای خود را رخ دیگران بکشید! و اگر شما به بازی کردن Angry Birds Friends در فیس بوک مشغول هستید، فرایندهای تورنمنت شما به طور خودکار به روز رسانی خواهد شد و می توانید هرجا که هستید به ادامه ی بازی خود بپردازید!

 

Angry Birds Friends cover دانلود بازی Angry Birds Friends v1.0.0   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی NightSky یک بازی زیبای در سبک فیزیک-پازل است. در این بازی باید کنترل یک کره کریستالی را به‌عهده بگیرید و از رازهای موجود در هر قسمت پرده بردارید. این بازی تاکید دارد که در آن هیچ دشمن، غول و یا خشونتی وجود ندارد و همه‌چیز در پازلهایی که شما باید با استفاده از فیزیک قوی بازی حل کنید خلاصه شده است. کنترلهای بازی نیز ساده هستند و با حرکات ساده‌ی انگشتان روی صفحه‌ی گوشی می‌توان کره را کنترل نمود. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

nightsky hd android بازی سرگرم‌کننده NightSky HD 1.0.3   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید! این بازی زیبا را از دست ندهید. این بازی از تبلت‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

 

cut the rope time travel android بازی زیبا و محبوب Cut the Rope: Time Travel HD   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Real Boxing یک تجربه‌ی زیبا برای دوست‌داران ورزش بوکس است. این بازی که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است شما را در نقش یک بوکسور به رینگ مسابقه می‌برد! سیستم گرافیک سه‌بعدی بازی از تکنولوژی اختصاصی NVIDIA Tegra بهره می‌برد و به‌همین دلیل بازی دارای گرافیک و جلوه‌های زیبایی است. بر روی گیم‌پلی بازی نیز کار شده است و می‌توانید با استایل‌های متفاوت مبارزات خود را انجام دهید و بوکسور خود را تمرین دهید. بازی دارای حالت Career Mode نیز هست که در آن بیش از ۳۰ نبرد و ۲۰ رقیب وجود دارد که هرکدام قابلیت‌های خاص خودشان را دارند. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

real boxing android بازی بوکس Real Boxing 1.02   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی زیبای Bola Kampung از فیلمی با همین عنوان الهام گرفته شده که در آن ۳ بازیکن نقش شخصیت های های اصلی فیلم را داشتند و با قدرت های خاص خود که امکان تبدیل شدن به روبات را به آنها می داد، تلاش می کردند که دنیا را نجات دهند. ماموریت آنها شکست دادن ویلین اویل و لورد ویلس برای نجات پرنسس آماندا و نظام پادشاهی اوست. اگر روبات ها و فوتبال را دوست دارید، حتما این بازی را هم دوست خواهید داشت چون در آن شما روبات ها را شوت خواهید کرد! شما باید با روبات ها مبارزه کرده و نگذارید که نزدیکتان شوند.

 

Bola Kampung دانلود بازی سرگرم کننده Bola Kampung: RoboKicks   آندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Bike Race Pro v2.3.0 عنوان یک بازی اعتیاد آور برای آندروید می باشد . در این بازی تنها می بایست با توجه به فیزیک واقعی ، موتور خود از موانع گوناگون عبور دهید . کنترل ساده ، ۱۲ فضای متنوع از سراسر دنیا ، داشتن ۱۳ موتور ، ۹۶ مرحله و … از ویژگی های این بازی آندرویدی می باشند که برای اجرای آن نیاز به آندروید ۲.۲ و یا بالاتر دارید .

 

Bike Race Pro بازی سرگرم کننده Bike Race Pro v2.3.0   آندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب: بازی آندروید, بازی اندروید, بازی جدید اندروید, بازی جدید دانلود بازی اندروید, بازی موتور برای آندروید, بازی موتور سواری برای اندروید, بازی های Android, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بهترین بازی های اندروید, دانلود بازی Android, دانلود بازی Bike Race Pro, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی رزمی آندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی های اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود نسخه جدید بازی Bike Race Pro,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۱.۶ و یا بالاتر هستید .

 

Cut The Rope نسخه جدید بازی بریدن طناب Cut The Rope v2.2.1   آندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب:Android Games, بازي طناب را ببر براي اندرويد, بازي مخصوص آندرويد Cut the Rope, بازی آندروید, بازی اندروید, بازی جدید اندروید, بازی جدید دانلود بازی اندروید, بازی های Android, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بهترین بازی های اندروید, دانلود Cut the Rope براي اندرويد, دانلود بازي Cut the Rope, دانلود بازی Android, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی های اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود مستقيم Cut the Rope, دانلود نسخه جدید Cut The Rope, مراحل جدید برای Cut The Rope, نسخه اندرويد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی EPOCH داستان جنگ بین روبات‌ها پس از نابودی انسان‌ها از روی زمین است. در این بازی تنها روبات‌ها در جهان زندگی می‌کنند و یک جنگ پایان‌ناپذیر بین آن‌ها رخ داده است. شما نیز به‌عنوان یک روبات در این بازی، با انجام مبارزات و رسیدن به اهداف مشخص شده برایتان در بازی باید پیشرفت کنید و البته روبات خود را با خرید سلاح‌ها و تجهیزات جدید قوی کنید. این بازی دارای گرافیک بالایی است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

epoch android بازی زیبا و جنگی EPOCH 1.4.2   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی