فافا دانلود
با ما بروز باشید

فبلت نوکیا معرفی شد،، همانطور که شایعات گفته بودند اکنون نیز تایید شد که این فبلت به صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیت فول اچ دی، دوربین 20 مگاپیکسلی Pure View مجهز به OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصاویر، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800 (که برای اولین بار دریک گوشی ویندوزفونی آن را می‌بینیم) مجهز است.

 

این فبلت همان طراحی 1020 را دارد و صفحه نمایش بزرگرت باعث می‌شود که تعدادکاشی‌های موجود بر روی صفحه اصلی بیشتر شوند.

 

مشخصات کامل این فبلت را ببینید:

 

صفحه نمایش فول اچ دی از نوع LCD، مجهز به ویژگی ClearBlack، خوانایی مناسب زیر نور خورشید، حساسیت زیاد به لمس و گوریلا گلس 2

دوربین 20 مگاپیسلی با لنز زایس، مجهز به تثبیت کننده اپتیکال تصاویر، فلاش دو تایی

فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی و 30 فریم در ثانیه

نقشه نوکیا با نام Here به علاوه Here Drive+

سیستم عامل ویندوزفون 8

پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز

باتری 3400 میلی آمپری

 

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب:فبلت 1520 نوکیا,اخبار گوشی, نوکیا ,nokia,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

مراسم نوکیا در حال برگزاری است و مدیران نوکیا محصولات جدید این کمپانی را معرفی می کنند. در حال حاضر نوکیا 3 گوشی آشا را معرفی کرد. این سه گوشی عبارتند از:

 

آشا 500، آشا 502، آشا 503

 

هر سه گوشی در رنگ‌های قرمز، سبز، زرد، فیروزه‌ای، سفید و مشکی

 

نوکیا آشا 500 صفحه نمایش 2.8 اینچی، دوربین 2 مگاپیکسلی، تک سیم کارته، نسخه دو سیم کارته و با قیمت 69 دلار در آفریقا، آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و خاورمیانه ارائه خواهد شد.

 

 به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب:نوکیا,اخبار گوشی,3 گوشی جدید نوکیا,nokia,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

همانطور که می‌دانید امروز مراسم نوکیا در ابوظبی برگزار خواهد شد و تا شروع این مراسم کمتر از یک ساعت دیگر باقی مانده است، دیورز عکسی از موزیک پلیر نوکیا را که توسط evleaks منتشر شده بود به شما نشان دادیم.

 

به گزارش جی اس ام پیرو درز عکس‌های گجت‌ها توسط  evleaks عکسی از فبلت نوکیا به همراه یک وسیله جانبی که از متعلقات آن است منتشر شده است. این عکس فبلت نوکیا را از یک زاویه مناسب نشان می‌دهد که می‌توان نازک بودن این فبلت را نشان می‌دهد.

 

این فبلت که 1520 نام دارد بر اساس شایعات صفحه نمایش 6 اینچی، دوربین 20 مگاپیکسلی و باتری 3390 میلی آمپری خواهد داشت. همچنین گفته شده که پردازنده این فبلت فول اچ دی 4 هسته‌ای و اسنپدراگون 800 است.

 

وسیله جانبی که در این عکس مشاهده می‌شود یک جا کلیدی است که کلیدهای خود را به آن وصل می کنید و اگر کلیدهای خود را گم کردید با استفاده از گوشی این جاکلیدی را مجبور خواهید کرد که زنگ بزند و شما بتوانید کلیدهای خود را پیدا کنید.

 

 

کمتر از یک ساعت دیگر این مراسم شروع خواهد شد و مشخص می‌شود که کدامیک از  این شایعات و عکس‌ها صحت دارند با جی اس ام همراه باشید تا ببینیم نوکیا چه خواهد کرد.

 

منبع: Evleaks





ارسال توسط مهدی مهرنوش

اگر تصور می‌کنید که گوشی نکسوس 5 سفید رنگ بسیار رنگ قشنگی دارد و کاملا مناسب شما است به شما توصیه می‌کنیم در انتخاب خودتان عجله نکنید و کمی صبر کنید.

 

به گزارش جی اس ام اکنون از عکسی که از نکسوس ۵ منتشر شده بود نکسوس ۵ هایی در رنگ‌های مختلف تهیه شده است که نشان می دهد این گوشی در رنگ‌های دیگر چه شکل و شمایلی خواهد داشت. ما زیاد به منبع این عکس‌ها اعتماد نداریم اما ارائه این عکس‌ها درست یک روز پس از انتشار تصاویر این گوشی رنگ سفید ما به شک می‌اندازد که شاید ال جی  و گوگل برای بیشتر کردن فروش این نسخه از نکسوس سعی کرده‌اند تا با ارائه این رنگ‌ها جذابیت آن‌ها را بیشتر از پیش کنند.
 

وبسایت اسوشییتد پرس هم گزارش داده که رنگ سفید نکسوس 5 هیچ تفاوتی با رنگ مشکی نخواهد داشت و تنها تفاوت این است که در همه جا رنگ مشکی به رنگ سفید تبدیل شده است به جز لنز دوربین در پشت گوشی.

 

حال شما می‌توانید این عکس‌ها را در ادامه مشاهده کنید، شاید این رنگ‌ها واقعیت نداشته باشند اما می‌توان حداقل امیدوار بود که گوگل تصمیم بگیرد مانند موتو ایکس این رنگ ها را به نکسوس خود نیز اضافه کند.

 

شما نکسوس در این لباس‌های رنگی را دوست دارید؟

 

 

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Which? مجله‌ای مستقل است که به بررسی محصولات مختلف می‌پردازند و طرفدار مشتریان است و با این بررسی‌های فنی به مشتریان کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

 

به گزارش جی اس ام اکنون این مجله به سراغ گوشی‌های موبایل مطرح این روزهای بازار رفته است و آن‌ها را از نظر سرعتی و بر اساس بنچ مارک‌ها با هم مقایسه کرده است. بر اساس این بررسی مشخص شده است که گوشی جدید  اپل که آیفون 5s نام دارد پر سرعت ترین گوشی دنیا است این نتیجه بر اساس بنچ مارک Geekbench  به دست آمده است که با به کار گرفتن یک هسته گوشی ها را به چالش می کشد، در رتبه دوم بعد از آیفون گوشی ال جی جی 2 قرار دارد و رتبه سوم به گوشی گلکسی اس 4 سامسونگ تعلق گرفته است.

 

در ربته‌های بعدی به ترتیب HTC One، آیفون 5c، گلکسی اس 4 مینی و در نهایت HTC One Mini قرار دارند.

 

 

در تست دیگر که از دو هسته گوشی برای انجام تست استفاده می‌شود باز هم آیفون 5s  در صدر قرار گرفت، اما اینبار ال جی جی 2 با فاصله زمانی کمتری رتبه دوم را کسب کرد. آیفون 5s از پردازنده 2 هسته‌ای استفاده می کند و این نتایج نشان می دهد که تعداد هسته آنچنان در سرعت گوشی موثر نخواهد بود. زیرا زمانی که یک برنامه را باز می‌کنید و در منوها گشت و گذار خواهید کرد متوجه می‌شوید که اپل با پردازنده 2 هسته‌ای بسیار روان تر از رقبای چند هسته‌ای خود عمل خواهد کرد.

 

در این تست گلکسی نوت 3 و xperia Z1 گنجانده نشده‌اند که احتمال کسب رتبه خوب توسط این دو گوشی در این آزمایش وجود داشت.

 

منبع: Which?





تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب:سریعترین گوشی,سریعترین گوشی بازار,5s,s4,lg g2,
ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی