فافا دانلود
با ما بروز باشید

ویدویی از Lumia black  منتشر شده که که در آن قابلیت‌های جدید گوشی‌های لومیا بر پایه این بروز رسانی جدید معرفی می‌شود.

 

اولین قابلیتی که به واسطه این بروز رسانی به گوشی‌های لومیا افزوده شده حالت جدید Glance است.در این حالت هشدار‌های متفاوت و گسترده‌ای به صورت همیشگی نمایش داده می‌شود که برای دیدن آنها حتی لازم نیست گوشی خود را باز کنید.

 

همچنین یک برنامه به روزرسانی شده برای دوربین در نظرگرفته شده که به کمک آن می‌توانید از بین سه حالت عکاسی،فیلمبرداری و Nokia Pro Camera یکی را انتخاب کنید.

 

به کمک حالت Pro Camera می‌توانید مقادیر بسیاری را در زمینه تنظیمات پیشرفته دوربین تغییر دهید و یک پیش نمایش قبل از گرفتن عکس برای شما نشان داده می‌شود.

 

قابلیت بعدی به روز رسانی برنامه در قسمتی از Nokia Storyteller  است که تصاویر شما را بر اساس موضوع و مکان دسته بندی می‌کند و روی نقشه به شما نشان می‌دهد.

 

برنامه Nokia Beamer هم به روز رسانی شده که به شما اجازه می‌دهد تا صفحه گوشی خود را با سایر لومیا‌ها به اشتراک گذارید.

 

 

 

 

برای دیدن مدل گوشی ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

هنوز هم خبرهای مختلفی از ساعت هوشمند اپل به گوش می‌رسد و همه بر این تصور هستند یا بهتر بگوویم دوست دارند که اپل نیز در نهایت ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد. در همین راستا طراحان مختلف دست به کار شده‌اند و به تولید طرح‌های مفهومی از این ساعت پرداخته‌اند. تا کنون چندین طرح مختلف از این ساعت را دیده‌ایم اما اینبار این ساعت را در دو مدل مشاهده می‌کنید.

 

به گزارش جی اس ام این طرح‌ها مانند گوشی‌ آیفون به دو مدل ساعت اشاره می‌کنند یکی از این ساعت‌ها به نام iWatch C و دیگری به نام iWatch S است.

 

در این طرح صفحه نمایش iWatch به صورت منحنی در نظر گرفته شده و در ضمن یک بند چرمی زیبا نیز برای آن تعبیه شده است.

 

در ادامه می‌توانید عکس‌های این طرح مفهومی را مشاهده کنید، به نظر شما اپل ساعتی هوشمند معرفی می‌کند؟ اگر اپل ساعتی معرفی کند آن را به این شکل و شمایل خواهد ساخت؟ 

 

 

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب: iWatch,اپل,ساعت اپل,گوشی‌ آیفون,اخبار گوشی,apple,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

گوشی‌های HP را به خاطر دارید؟ HP سال‌های قبل در دنیای موبایل دستی بر آتش داشت اما ناگهان فعالیت خود را قطع کرد.

 

به گزارش جی اس ام امروز خبری از 9to5google رسیده است که هفته آینده HP می‌خواهد یک گوشی ارزان قیمت را معرفی کند. این گوشی قرار است قیمتی 200 دلاری داشته باشد. همچنین گفته شده که این گوشی شباهت زیادی به گوشی خانواده گلکسی نوت دارد در حالی که بسیار از آن ارزان تر است.

 

مدیر عامل HP به این امر معتقد است که در بسیاری از کشورها افراد از تبلت، رایانه و لپ تاب استفاده نمی‌کنند و تمام کارهای خود را با گوشی موبایل انجام می‌دهند، و HP نیز یک شرکت کامپیوتری است، بنابراین باید در دنیای موبایل نیز دخالت کند.

 

 

با وجود اینکه این حوزه در دستان سامسونگ، اپل، اچ تی سی و موتورولا است اما HP معتقد است که هنوز هم برای ورود به این بازی دیر نیست.

 

با ما همراه باشید تا ببینیم که HP هفته آینده چه خواهد کرد و آیا یک گوشی رقابتی را معرفی می‌کند یا خیر؟

 

منبع: The Next Web





تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:HP,دنیای موبایل,گوشی hp,9to5google, The Next Web,اخبار گوشی,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

سونی در CES سری جدید محصولات و نوآوری‌هایی را که بر مبنای قدرت و شتاب فزایندۀ به دست آمده از تلفن‌های هوشمند Xperia در سال ۲۰۱۳ ساخته شده‌اند، معرفی کرد و با این کار صحنه را برای  دگرگونی در سال ۲۰۱۴ آراست.

 

کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile گفت: «ما سال گذشته در ارائۀ بهترین‌هایSony در محصولات ممتازمان به مصرف‌کنندگان به موفقیت دست یافتیم. این نشانگر تعهد ما به تعالی در تجربۀ کاربری بی‌همتای Sony است. عطش ما به نوآوری و ارادۀ ما در به چالش کشیدن مرزهای معمول، محصولات پیشگامی را ارائه می‌کند که به راستی سبک زندگی مصرف‌کنندگان را بهبود می‌دهند.»

 

دیدگاهی شورانگیز برای تجربۀ کاربری هوشمند و پوشیدنی

 

Sony در CES، نمایشگاه معتبر و مشهور محصولات الکترونیکی مصرفی در جهان  که هر ژانویه در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، بر تعهد خود به بازار رو به رشد فناوری‌های پوشیدنی تأکید کرد. Sony علاوه بر تلفن‌های هوشمند دیدگاه جدید تجربۀ SmartWear خود را که طیف محصولات آتی SmartWear، تلفن‌های هوشمندXperia و برنامۀ کاربردی جدید Lifelog را در بر می‌گیرد، ترسیم می‌کند.

 

 “SmartBand” نخستین محصول از این طیف است که نماد انعطاف‌پذیری است. این دستگاه با ثبت فعالیت‌های روزانه و نمایش آن در برنامۀ کاربردی Lifelog متعلق به Sony، زندگی را توانمند می‌سازد. این برنامه همچنین عکس‌های گرفته شده، موسیقی‌هایی را که با لذت گوش داده‌اید، بازی‌های اجرا شده و فعالیت‌های اجتماعی را جمع‌آوری می‌کند، کاربران می‌توانند گذشته را مرور کنند، از حال بهترین را بسازند و برای آینده برنامه‌ریزی کنند.

 

Core هوش موجود در قلب دیدگاه تجربۀ SmartWear، ماژول مستقلی است که قابل سفارشی‌سازی است و می‌تواند به طور انعطاف‌پذیر در تعدادی از سبک‌های گوناگون مانند جیب یا در گردنبند استفاده شود.

 

زندگی فراتر از تعداد گام‌هایی است که بر می‌دارید- تجربۀ SmartWear هم دربارۀ تحرک و هم دربارۀ احساس است. سرگرمی و اطلاعات؛ چه احساسی دارید و نیز چه می کنید. این تجربه دربارۀ حرکت است و مهم‌تراز همه دربارۀ تغییر کردن.

 

 

 

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

حتما به یاد دارید که چند روز قبل در مورد همکاری سونی و مایکزوسافت صحبت کردیم و گفتیم که احتمال همکاری این دو شرکت در تولید یک گوشی هوشمند بسیار زیاد است. اکنون به نظر می‌آید که این امر بسیار محتمل تر شده است.

 

به گزارش جی اس ام مدیر سونی اروپا در مصاحبه‌ای که با Techradar داشته اعلام کرده که سونی نمی‌خواهد خود را محدود به یک سیستم عامل کند و سونی در حال مذاکره با مایکروسافت برای تولید یک گوشی ویندوزفونی از طرف سونی است.

 

Pierre Perron گفته که ما در زمینه تولید PC و محصولات مانند آن تجربه خوبی را با مایکروسافت داشتیم و این همکاری را ادامه خواهیم داد و در کنار آن می‌خواهیم با این شرکت وارد فضای موبایلی هم بشویم.

 

اما کمی بعد از اظهارات این مدیر اروپایی سونی مدیر جهانی سونی اعلام کرد که سونی هیچ نقشه‌ای برای تولید یک گوشی ویندوزفونی ندارد.

 

به نظر می‌آید که سونی در حال حاضر کمی حالت مخفی کاری به خود گرفته است و این امر بدون دلیل نیست، زیرا از زمان جدا شدن سونی از اریکسون تا به امروز سونی نتوانسته بود محبوبیت و موفقیتی را که در آن دوران داشت تجربه کند، اما در چند وقت اخیر این شرکت با تولید خانواده Xperia Z توانست خودی در بازار نشان دهد.

 

 

با وجود رقبای بزرگ و قدرتمندی مانند سامسونگ و اچ تی سی در دنیای اندروید به نظر نمی‌آید که سونی نخواهد بازار کوچکی به نام ویندوزفون را در کنار رقابت در دنیای اندروید از دست بدهد.

 

منبع: androidauthority





ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپل و سامسونگ مدت‌ها است که بر سر مسئله پتنت‌ها با یکدیگر مشکل دارند و این مشکل را به دادگاه‌ها کشیده‌اند. اما با تعجب زیاد به نظر می‌آید که این جنگ تمام شده است.

 

به گزارش جی اس ام، خبرگزاری رویترز گزارشی را منتشر کرده که در آن از توافق این دو کمپانی صحبت شده است. در این گزارش آمده که تیم کوک و اوهیوون وون مدیر عامل‌های اپل و سامسونگ توافق کرده‌اند که با یکدیگر در بیرون از دادگاه به توافق برسند.

 

 

در حال حاضر تیم‌های حقوقی دو شرکت خود را آماده می‌کنند تا جلسه توافقی را در روز 19 فوریه و یا قبل از آن برگزار کنند.

 

مدرکی از دادگاه از این جلسه خبر داده و گفته که مدیر عامل‌های دو شرکت می‌خواهند با هم بر سر میز مذاکره بشینند. هنوز مشخص نیست که این پیشنهاد از طرف کدام کمپانی بوده است اما به نظر می‌‌آید که هر دو شرکت از این مسئله راضی هستند و می‌خواهند که هر چه زودتر این وضعیت به اتمام برسد. باید ببینیم که با خاتمه این جنگ بین این دو کمپانی موثر در دنیای موبایل چه پیشرفت‌هایی در این عرصه را مشاهده خواهیم کرد.

 

منبع: رویترز





ارسال توسط مهدی مهرنوش

سامسونگ رویه مخفی کردن در مورد محصولات آینده خود را کنار گذاشته و در مورد برنامه‌های آینده خود به راحتی اطلاعاتی را منتشر می‌کند.

 

به گزارش جی اس ام امروز معاون اجرایی سامسونگ موبایل در بخش تجارت با مصاحبه‌ای که با بلومبرگ داشته بعضی از برنامه‌های سامسونگ برای آینده را اعلام کرده است، Lee Young Hee اطلاعاتی در مورد گلکسی اس 5، دیوایس‌های پوشیدنی و گلکسی نوت 4 را ارائه کرده است.

 

یکی از مهمترین این اطلاعات در مورد گلکسی اس 5 بوده که اعلام شده سامسونگ می‌خواهد این گوشی را در ماه آینده به دنیا معرفی کند و احتمال استفاده از سنسور عنبیه چشم در آن وجود دارد.

 

Lee Young Hee می‌گوید که ما محصولات پرچمدار خودمان را در نیمه اول هر سال معرفی می‌کنیم و هنوز هم قصد داریم این کار را ادامه دهیم. سخنان خانم Hee بسیار مبهم است و به همین خاطر ما هنوز خیلی مطمئن نیستیم که این گوشی به این زودی معرفی شود.

 

 

مدیر سامسونگ در مورد طراحی گلکسی اس 5 نیز اظهار نظرهایی کرده و گفته که طراحی گلکسی اس 5 بسیار شبیه به طراحی نسل دوم ساعت‌های هوشمند سامسونگ خواهد بود و ویژگی‌های جدید را به همراه طراحی جدید در این گوشی خواهیم دید.

 

در مورد اینکه علت فروش کم گلکسی اس 4 چه بوده این مدیر سامسونگ گفته مشتریان نتوانستد بین دو محصول از نظر پرسپکتیو فیزیکی تفاوتی قایل شوند و به همین علت چندان واکنش خوبی به این گوشی نشان ندادند. او گفته که گلکسی اس 5 کاملا متفاوت خواهد بود و سامسونگ به اساس و پایه بر می‌گردد. بیشتر این تغییرات نیز در مورد صفحه نمایش و جنس کاور خواهد بود.

 

به علت تعصبی که مردم به استفاده از تکنولوژی‌های جدید در گوشی‌های موبایل دارند احتمال استفاده از سنسور عنبیه چشم در این گوشی بسیار زیاد خواهد بود و این حرکت استفاده از سنسورهای بیومتریک پاسخی به اپل برای استفاده از سنسور اثر انگشت در آیفون خواهد بود.

 

گلکسی نوت 4 نیز می‌تواند تغیرات بسیار بیشتری را داشته باشد. بلومبرگ اعلام کرده که بر طبق گفته‌های Lee نوت 4 به صفحه نمایش 3 جهته مجهز خواهد بود که کاربر می‌تواند پیام‌ها را از زوایا بخواند.

 

Lee گفته که سامسونگ در سال 2014 تمرکز زیادی بر روی تبلت‌ها خواهد داشت که معرفی 4 تبلت جدید در CES 2014 این موضوع را تایید می‌کند.

 

منبع: androidauthority





ارسال توسط مهدی مهرنوش

Sony تلفن هوشمند Xperia™ Z1 Compact را معرفی می‌کند- بهترین تلفن هوشمند ممتاز کامپکت در جهان

 

·         همۀ بهترین‌های Xperia Z1 از Sony را در تلفن هوشمندی جمع و جور با اندازۀ جیبی دریافت کنید

·         طراحی برازنده و بادوام ضدآب در طیفی از چهار رنگ زنده- سفید، مشکی، صورتی و زرد لیمویی

·         بهترین دوربین جهان در تلفن هوشمندی کامپکت با فناوری‌های اثبات شدۀ دوربین Sony: لنز برندۀ جایزۀ G، حسگر تصویر ۲۰٫۷ مگاپیکسلی Exmor RS برای موبایل از نوع  CMOS و موتور پردازش عکس BIONZ برای موبایل

·         تجربه‌های شگفت‌انگیز مشاهده بر روی صفحۀ نمایش ۴٫۳ اینچی TRILUMINOS™‎ برای موبایل با کیفیت HD به همراه X-Reality™‎ برای موبایل

·         Xperia™ Transfer Mobile برای انتقال تلفن به تلفن سریع و آسان مخاطبین، محتوا و برنامه‌های کاربردی از تلفن‌های هوشمند موجود iOS و Android

 

سونی با معرفی Xperia Z1 Compact که بهترین‌ فناوری‌های Sony را از Xperia Z1 پرچم‌دارش با اندازۀ جدیدی برازنده و جمع و جور ارائه می‌کند، بازار تلفن‌های هوشمند ممتاز را دوباره معنی کرد.

 

کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile Communications، گفت: «با افزوده شدنXperia Z1 Compact طیف محصولات ممتاز جهانی ما اکنون گسترده‌تر از هر زمانی شده است و این به مشتریانمان قدرت انتخاب بیشتری را ارائه می کند. Xperia Z1 تلفن هوشمندی است که بدون چشم‌پوشی از کارآیی مملو از قابلیت‌های ممتاز و همچنین طراحی زیبا و در عین حال بادوام است. باXperia Z1 Compact ما همۀ این قابلیت‌ها و عملکردهای ممتاز را به اندازۀ کوچک‌تری می‌آوریم و به شما نهایت تلفن هوشمند کامپکت را ارائه می‌کنیم.»

 

بهترین دوربین جهان در تلفن هوشمندی کامپکت

 

Xperia Z1 Compact استاندارد جدیدی را برای تلفن‌های هوشمند ممتاز وضع می‌کند. این تلفن هوشمند برای عملکردی هم‌تراز با سطح کیفیت و عملکرد دوربین‌های دیجیتال کامپکت معمولی به فناوری‌های اثبات شدۀ دوربین Sony  تجهیز شده است و همۀ اینها در تلفن هوشمندی جمع و جور به زیبایی صنعتگری شده است.

 

این تلفن دوربین‌دار ۲۰٫۷ مگاپیکسلی با حسگر عکس Exmor RS  برای موبایل از نوع CMOS و 1/2.3، لنز برندۀ جایزۀ G متعلق به Sony و موتور پردازش عکس BIONZ™‎ برای موبایل تجهیز شده است که نتیجۀ آن کیفیت عکس فوق‌العاده است. شما می‌توانید به لطف این ترکیب بی‌همتا تصاویری واضح و روشن بسیار زیبایی را حتی در شرایط کم‌نور، جایی که فلاش پاسخگو نیست، بگیرید. سرعت بالای شاتر و زوم واضح ۳ برابر از تار شدن عکس‌ها جلوگیری می‌کنند و در عین حال به شما اجازه می‌دهند تا از فاصلۀ دور عکس بگیرید. بنابراین دیگر هیچ لحظه‌ای را از دست نخواهید داد. «خودکار فوق‌العاده» با فناوری تشخیص صحنۀ هوشمند برای ثبت تصاویری شگفت‌انگیز در یک چشم به هم زدن بدون تنظیمات پیچیده، به شما کمک می‌کند عکس‌های بی‌نقصی بگیرید و از آن جایی که این تلفن هوشمند همه کاره هم ضد آب است و هم مقاوم در برابر گرد و غبار، به خوبی با زندگی‌تان تلفیق می‌شود. بنابراین می‌توانید از آن در هر زمان و در هر کجا استفاده کنید.

 

 

برای دیدن به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

از نمایشگاه CES کمی فاصله بگیریم و به اخبار دیگر قسمت‌های دنیای موبایل بپردازیم، باز هم خبری از منبع معتبر evleaks منتشر شده است.

 

به گزارش جی اس ام این منبع خبری اینبار به سراغ رابط کاربری سامسونگ رفته و اسکرین شاتی از رابط کاربری جدید این کمپانی که تاچ ویز نام دارد منتشر کرده است.

 

در حال حاضر تنها چیزی که منتشر شده ظاهر این رابط کاربری است که به نظر می‌آید در آن آیکون‌ها و شکل‌ها کمی حالت گرد و دایره‌ای پیدا کردند.

 

تصورها بر این است که سامسونگ خود را آماده کرده تا این رابط کاربری جدید را به همراه گلکسی اس 5 ارائه کند. شایعات می‌گویند که گلکسی اس 5 در نمایشگاه MWC 2014 در بارسلون معرفی خواهد شد، اما هنوز اظهار نظر قطعی از سامسونگ بیان نشده و تنها چند روز پیش یکی از مدیران این شرکت اعلام کرد که احتمال معرفی گلکسی اس 5 در MWC بسیار زیاد است.

 

منبع: GSMArena

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

بعد از شایعات بسیار زیاد و خبرهایی که از گوشه کنار در مورد نسل دوم فبلت هوآوی شنیده شد، در نهایت هوآوی این فبلت را به صورت رسمی معرفی کرد.

 

مشخصات این فبلت جدید را در ادامه به همراه ویدئوی معرفی آن مشاهده کنید.
 

صفحه نمایش 6.1 اینچی با کیفیت 720p

پشتیبانی از شبکه 4G

پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 1.6 گیگاهرتز

رم 2 گیگابایتی

اندروید 4.3

رابط کاربری جدید هوآوی  با نام Emotion UI 2.0

دوربین 13 مگاپیکسلی لنز ساخت سونی با کیفیت فیلمبرداری 1080p

دوربین دوم با کیفیت 5 مگاپیکسل

حافظه داخلی 16 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی

باتری 4050 میلی آمپری

ضخامت 9.5 میلیمتر (ضخامت نسل اول 9.9 میلیمتر بود)

وزن 202 گرم (وزن نسل اول 198 گرم بود)

 

 

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

تیزری که ایسوس با مضمون 4،5،6 منتشر کرده بود امروز مشخص شد که به چه چیزی مربوط می‌شده است.

 

به گزارش جی اس ام ایسوس سه گوشی مجهز به پردازنده اینتل اتم را با اندازه صفحه نمایش‌های 4 اینچ، 5 اینچ و 6 اینچ معرفی کرد. مشخصات هر کدام از این گوشی‌ها به همراه عکس‌ آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید.

 

ZenFone 4

صفحه نمایش 4 اینچی با کیفیت WVGA و 480×800 پیکسل

پردازنده 1.2 گیگاهرتزی اینتل اتم 4 هسته‌ای

اندروید 4.3

دوربین 5 مگاپیکسلی

دوربین دوم 0.3 مگاپیکسل

رم 1 گیگابایتی

پشتیبانی از کارت حافظه خارجی 64 گیگابایت

اندازه 124.4×61.4×11.2-6.3 میلیمتر

وزن 115 گرم

 

 برای دیدن دیگر گوشی ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

سونی شیوه ابداعی جدیدی را معرفی کرده که به کمک آن می‌توانید زندگی خود را به وسیله یک دستگاه از طریق نرم افزارLifelog  پیگیری کنید.

 

با وجود طیف گسترده برنامه‌های کاربردی که می‌توانند حرکات ،تصاویر، افزونه‌های روزانه شما را ثبت کنند اما هیچ کدام از آنها نمی‌توانند تمامی این موارد را به صورت یکپارچه و یک جا انجام دهند. سونی امیدوار است این روال را با ثبت تحرک فیزیکی،اجتماعی و دنیای اینترنتی شما در یک زمان سامان بخشد.در حالی که مشاهده این اطلاعات دسته بندی شده به صورت یکجا برای هر شخصی عالی است سونی می‌خواهد یک قدم فراتر از آن برود. سونی می‌خواهد از اطلاعاتی که به وسیله این برنامه پایش شده است به کاربر کمک کند تا روند زندگی خود را بهبود ببخشد. چیدمان صحیح این اطلاعات به سونی این امکان را می‌دهد تا بتواند با ایده‌ها و توصیه‌های مناسب در آینده شما تاثیر مثبت داشته باشد که بر اساس آنچه که در حال حاضر انجام می‌دهید برنامه‌ریزی و اعلام می‌شود.

 

سونی امیدوار است تا به کمک شرکت‌های همکار خود در زمینه سخت افزار و نرم‌افزار بتواند تا بر اساس سوابق شما به وسیله جمع‌اوری این اطلاعات آینده شما را بهبود بخشد.

 

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

سونی در مراسم امروز تنها گوشی خود را معرفی نکرده است، در این مراسم سونی یک محصول پوشیدنی جدید را نیز به نمایش گذاشته است.

 

به گزارش جی اس ام این محصول جدید سونی که یک دستبد است کاری بیشتر از دنبال کردن وضعیت شما را انجام خواهد داد. این محصول رقیبی سرسخت برای محصولاتی مانند دستبند شرکت نایک و دستبند ال جی (که دیروز معرفی شد) خواهد بود.

 

این دستبند علاوه بر اینکه تعداد قدم‌ها و دیتاهای تمرینات ورزشی شما را ذخیره می‌کند، به دنبال اطلاعات و سرگرمی‌های شما هم خواهد بود. این امر توسط برنامه LifeLog که دیروز توسط اسن کمپانی معرفی شده امکان پذیر شده است. این برنامه تنها برای اندروید ارائه شده و فعالیت‌های فیزیکی، اجتماعی و سرگرمی شما را دنبال خواهد کرد. برای اطلاع از عملکرد بیشتر در مورد این برنامه به اینجا مراجعه کنید. این محصول در 8 رنگ در بهار ارائه خواهد شد و در مورد قیمت هنوز اظهار نظری نشده است.

 

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

پیش از این شایعه شده بود که ایسوس قصد معرفی یک پدفون جدید و کوچکتر را دارد، به گزارش جی اس ام این پدفون امروز در نمایشگاه CES  معرفی شد، مشخصات کامل آن را به همراه عکس‌ها در ادامه مشاهده کنید.

 

پردازنده اینتل اتم Z2560 با سرعت 1.6 گیگاهرتز

اندروید 4.3 به همراه رابط کاربری Zen

8 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی

رم 1 گیگابایتی

بلوتوث 4

صفحه نمایش 4 اینچی از نوع TFT با کیفیت 800×480 پیکسل برای گوشی

صفحه نمایش 7 اینچی از نوع TFT با کیفیت 1280×800 پیکسل برای تبلت

دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین دوم 2 مگاپیسکل

باتری 1170 میلی آمپری برای گوشی و 2100 میلی آمپری برای تبلت

سیم کارت میکرو

رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی و زرد

انداره 124.42×61.44×6.3 برای گوشی و 199.85×119.43×13.91 برای تبلت

وزن 116 گرم برای گوشی و 260 گرم برای تبلت

 

برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

طبق تیزری که در نمایشگاه CES منتشر شده بود می‌دانستیم که سامسونگ می‌خواهد 4 تبلت را معرفی کند. امروز این اتفاق رخ داد و سامسونگ 4 تبلت را به خانواده تبلت‌های خود اضافه کرد.

 

مشخصات و عکس‌های این تبلت را در جی اس ام مشاهده کنید.

 

 

GALAXY TabPRO (8.4)

 

پردازنده اسنپدراگون 800 با سرعت 2.3 گیگاهرتز و 4 هسته‌ای

صفحه نمایش 8.4 اینچی با کیفیت WQXGA و 1600×2560 پیکسل

اندروید 4.4

دوربین اصلی 8 مگاپیکسل به همراه فلاش و دوربین دوم 2 مگاپیکسل

فیلمبرداری فول اچ دی

نرم افزارهای سامسونگ مانند Samsung KNO، Samsung ChatON و ...

رم 2 گیگابایتی

حافظه داخلی 16/32 گیگابایت

باتری 4800 میلی آمپری

وزن 331 گرم

اندازه 128.5×219×7.2میلیمتر

 

 

 

 

برای دیدن به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

گفتیم که سونی در نمایشگاه CES به طور حتم یک گوشی را معرفی خواهد کرد.

 

به گزارش جی اس ام امروز سونی در نمایشگاه CES 2014 گوشی Xperia Z1 Compact را معرفی کرد. همانطور که انتظار داشتیم بر خلاف دیگر نسخه‌های مینی که دیگر پرچمداران دارند این نسخه آنچنان هم مینی نیست و مشخصاتی تقریبا مشابه گوشی Z1 دارد. می‌توانید در ادامه مشخصات و عکس‌های این گوشی را مشاهده کنید.

 

127×64.9×9.5 میلیمتر

137 گرم

صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع IPS با کیفیت 720p و تراکم پیکسلی 341 پیکسل در اینچ

پردازنده اسنپدراگون 800، 4 هسته‌ای با سرعت 2.2 گیگاهرتزرم 2 گیگابایتی

اندروید نسخه 4.3 آب‌نبات ژله‌ای (دریافت اندروید4.4 مدت کوتاهی بعد از ارائه)

دوربین 20.7 مگاپیکسلی با لنز زایس، پایدار کننده اپتیکال تصاویر، دوربین دوم 2 مگاپیکسل

فیلمبرداری فول اچ دی

حافظه داخلی 16 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 64 گیگابایت

باتری 2300 میلی آمپری

رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی، لیمویی و زرد

 

بر ای دیدن ویدیو و عکس ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

مدتی است که کمپانی‌ها تلاش دارند تا سیستم عامل‌های موبایلی مانند اندروید را وارد دنیای رایانه‌ها کنند. بیشتر این کمپانی‌های سیستم‌هایی به نام All in One را تولید کرده‌اند  که سیستم عامل اندروید را دارد.

 

به گزارش جی اس ام در ابتدای شروع نمایشگاه CES اکنون لنوو نیز خود را با معرفی 2 مدل سیستم‌  وارد این بازی کرده است. یکی از این محصولات All-in-one با نام N308 است و دیگری یک مانیتور هوشمند به نام  ThinkVision 28 است.

 

مدل اولی یک رایانه All-in-one است که پردازنده 4 هسته‌ای Tegra 4 را به همراه یک رم 2 گیگابایتی بر روی خود دارد. به علاوه این رایانه یک صفحه نمایش 19.5 اینچی لمسیبا کیفیت 1600×900 پیکسل را دارد. از دیگر امکانات این رایانه می‌توان دو درگاه USB 2، یک وبکم اچ دی، میکروفن، اسپیکر استریو و بلوتوث نسخه 4 را نام برد. حافظه داخلی این دستگاه 8 یا 16 گیگابایتی است. اندرویدی که در این سیستم استفاده شده است نسخه 4.2 آب‌نبات ژله‌ای است. این محصول را می‌توانید به علت باتری که در خود دارد تا 3 الی 4 ساعت بدون برق استفاده کنید. قیمت برابر 450 دلار خواهد بود.

 

دستگاه بعدی که یک مانیتور 28 اینچی لمسی است کیفیت آن 3840×2160 (4K) پیکسل است. این مانیتور که بر روی خود سیستم عامل اندروید را دارد پردازنده Tegra، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابتی و اندروید 4.4 را دارد. شما می‌توانید از این مانیتور همچنین به عنوان یک مانیتور برای استفاده سیستم ویندوز نیز استفاده شود.

 

باید ببینیم که اندروید می‌تواند سیستم عامل ویندوز را برای رایانه‌های شخصی کنار بگذارد یا نه؟

 

 

برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

پیش از شروع نمایشگاه تمام کمپانی‌ها در حال معرفی محصولات خودشان هستند و تقریبا با یکدیگر مبارزه می‌کنند. لنوو نیز گوشی Vibe Z خود را بار دیگر رونمایی کرد.

 

به گزارش جی اس ام این کمپانی اولین گوشی خود را که از LTE پشتیبانی می‌کند معرفی کرد. یک هفته قبل این گوشی معرفی شده بود اما در نمایشگاه CES به طور کامل از آن پرده برداری خواهد شد.

 

پردازنده Vibe Z اسنپدراگون 800 است، صفحه نمایش اندازه 5.5 اینچی دارد و کیفیت آن فول اچ دی است. رم 2 گیگابایت، باتری 3000 میلی آمپری و دوربین اصلی 13 مگاپیسکل کیفیت دارد. قیمت این گوشی 550 دلار است و از ماه فوریه ارائه خواهد شد.

 

به همراه این گوشی رابط کاربری جدید لنوو که Aura  است نیز معرفی خواهد شد. می‌توانید عکس‌های این گوشی را نیز در ادامه مشاهده کنید.

 

برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

سونی همانطور که گفتیم در نمایشگاه CES 2014  حضور خواهد داشت و یک گوشی جدید و شاید چند گوشی را معرفی خواهد کرد. اما پیش از اینکه مراسم این کمپانی در نمایشگاه انجام شود عکسی از یک گوشی جدید این کمپانی منتشر شده است.

 

به گزارش جی اس ام منبع خبری evleaks عکسی را منتشر کرده که نسخه مینی گوشی محبوب Xperia Z1 است و Z1s نام دارد.

 

مشخصاتی که از این گوشی شایع شده نشان می‌دهد که این گوشی مانند تمام نسخه‌های مینی چندان ضعیفتر از نسخه اصلی نیست. گفته شده که پردازنده این گوشی اسنپدراگون 800 است که سرعتی برابر 2.2 گیگاهرتز دارد، رم گوشی 2 گیگابایتی و حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت است.

 

صفحه نمایش کیفیت 720p دارد و اندازه آن 4.3 اینچ است. دوربین همان 20 مگاپیکسلی و باتری ظرفیتی برابر 2300 میلی آمپر دارد. در عکس همانطور که در پشت گوشی می‌بینید لوگوی T Mobile به چشم می‌خورد که نشان دهنده این امر است که سونی در ابتدا این گوشی را مخصوص این اپراتور ارائه خواهد کرد.

 

منتظر می‌مانیم تا شروع مراسم سونی در نمایشگاه CES و سپس جزئیات کامل و رسمی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

به خاطر دارید که در مورد تبلت‌های جدید سامسونگ صحبت کردیم و گفتیم که می‌خواهد محصولات جدیدی را معرفی کند. سامسونگ در این نمایشگاه 4 تبلت را معرفی خواهد کرد.

 

به گزارش جی اس ام امروز پیش از معرفی رسمی این تبلت‌ها، سامسونگ تیزر تبلیغاتی تبلت‌های گلکسی نوت و گلکسی تب جدید خود را در نمایشگاه CES برافراشته کرد. این دو محصول گلکسی نوت پرو و گلکسی تب پرو نام دارند.

 

 

امروز نیز منبع خبری evleaks عکسی از گلکسی تب پرو 8.4 را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

 به گزارش جی اس ام امروز ال جی با معرفی  Lifeband Touch وارد دنیای محصولات پوشیدنی شد. این دستبند جدید که برای ورزش و کنترل وضعیت جسمی است چیزی شبیه به FuelBand شرکت نایک است.

 

این دیوایس به دور مچ دست بسته می‌شود و تعدادی از ویژگی‌های فیزیکی شخص را دنبال می‌کند. این ویژگی‌ها عبارتند از تعداد قدم‌های راه رفته، میزان مسافت طی شده و میزان کالری مصرف شده.

 

 

Lifeband Touch با دستگاه‌های iOS ای و اندرویدی جفت خواهد شد و از بلوتوث نسخه 4  استفاده کرده و می‌تواند به عنوان یک کنترل برای پذیرفتن تماس‌های دریافتی و کنترل موزیک در حال پخش نیز به کار رود.

 

هنوز در مورد زمان ارائه و قیمت این محصول هیچ مشخصاتی منتشر نشده است اما این محصول در نمایشگاه CES  توسط ال جی نمایش داده خواهد شد و در آن زمان ما جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

منبع: The Next Web





ارسال توسط مهدی مهرنوش

هنوز نمایشگاه CES شروع نشده که کمپانی‌های شروع به معرفی محصولات جدید خود کرده‌اند. اولین قدم را نیز در این زمینه Nvidia برداشته است.

 

به گزارش جی اس ام Nvidia پردازنده جدید گرافیکی موبایلی خود، Tegra5 را معرفی کرد. این شرکت ادعا کرده که این پردازنده جدید می‌تواند تجربه کاربری شبیه به رایانه‌ها را در زمینه بازی به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها وارد کند.

 

در مراسمی که این کمپانی در لاس وگاس در نمایشگاه CES برگزار کرده رئیس این شرکت اعلام کرده که پردازنده جدید موبایلی این شرکت یعنی Tegra K1 که 192 هسته دارد، سطح محاسبه‌ای را برای موبایل به همراه خواهد داشت که پردازنده‌های رایانه‌ای دارند.

 

 

دستگاه‌هایی که بر روی خود این پردازنده را دارند می‌توانند بازی‌های که موتور Unreal Engine 4 را دارند اجرا کنند بنابراین این بدان معنی است که بهترین بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی دنیا این امکان را دارند که قابلیت سازگار شدن با گوشی‌های موبایلی و تبلت‌ها را داشته باشند.

 

اما این تمام کاری نیست که این پردازنده انجام می‌دهد، Tegra K1 می‌تواند برای تلویزیون‌های با کیفیت4K، کنسول‌های بازی و ماشین‌ها نیز استفاده شود. این پردازنده جایگزین Tegra4 که در سال گذشته معرفی شده است خواهد شد.

 

منبع: pocket-lint





تاريخ : دو شنبه 16 دی 1392برچسب:pocket-lint,nvidia,اخبار گوشی, انویدیا,Tegra4,Tegra5,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

چیزی تا شروع نمایشگاه CES 2014 باقی نمانده است. از 15 سال قبل هر ساله در همین زمان لاس وگاس آمریکا میزبان بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی جهان است. این نمایشگاه از روز سه شنبه 17 دی ماه شروع خواهد شد و جی اس ام تمام اخبار موبایلی این نمایشگاه را به صورت کامل پوشش خبری خواهد داد اما قبل از شروع نمایشگاه می‌خواهیم بدانیم که در این نمایشگاه ما چه انتظاری را داریم و دوست داریم یا بهتر بگوییم تصور می‌کنیم چه محصولاتی معرفی شوند. در ادامه با هم می‌بینیم که احتمال معرفی چه محصولاتی بیشتر است.

 

1 - سامسونگ

ما هنوزمطمئن نیستیم که سامسونگ در این نمایشگاه چه چیزهایی را معرفی خواهد کرد، اما تقریبا می‌دانیم که چه چیزهایی را معرفی نخواهد کرد. در این نمایشگاه به طور حتم گوشی گلکسی اس 5 را نخواهیم دید به علاوه شانس معرفی تبلت‌های جدید سامسونگ نیز کم است. اما در کنار آن احتمال بسیار زیاد سری جدید دوربین‌های سامسونگ معرفی خواهند شد و احتمال اینکه سامسونگ یک گوشی ویندوزفونی جدید را نیز معرفی کند وجود دارد. به علاوه ما دوست داریم که سامسونگ پردازنده‌های خود را بروز کرده و نسل جدیدی از پردازنده‌های Exynos را معرفی کند.

 

 براب دیدن دیگر برندها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

فبلت Fonepad Note 6 ایسوس وارد بازار ایران شد

 

 

عکس فبلت Fonepad Note 6 ایسوس که در ایران معرفی شد



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

یکی از کارمندان شرکت فاکسکان که به عنوان یکی از مراجع اصلی درج اخبار سری آیفون شناخته می‌شود، مطالبی را در مورد آیفون 6 فاش کرد.

 

بنابرابن مطلب که توسط Weibo  پلتفرم چین، منتشر شده است،چندین کارمند داخلی شرکت فاکسکان تایید کرده‌اند که ایفون 6 در دو سایز تولید خواهد شد، یک نوع 4.7 اینچی و یک نوع 5.7 اینچی است. حتی شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است ابعاد صفحه نمایش مدل دوم از 5.7 اینچ هم بیشتر باشد.

 

در حال حاضر کارایی‌های اصلی این مدل‌ها هنوز مشخص نیست ولی ممکن است از تشخیص چشم یا اثر انگشت پشتیبانی کنند. زمان عرضه این مدل با توجه به سیکل عرضه محصولات اپلی حدود 9 ماه دیگر است که نشان می‌دهد در طول این مدت با اخبار و تصاویر مختلفی روبه رو خواهیم شد.

 

البته این هنوز هم قطعی نیست که بتوانیم بر اساس آن بگوییم اپل قصد ورود به بخش گوشی‌های بزرگ را دارد، اما در مورد اپلی صحبت می‌کنیم که در سال میلادی گذشته آیفون 5c پلاستیکی را تولید کرد که کاملا نشان می‌دهد که اپل به عنوان گران ترین و اولین برند تجاری جهان در بین 100 برند برتر، ترسی از خروج از محدوده پایدار خود ندارد و ممکن است به بخش‌های جدید در طراحی گوشی وارد شود و تولید فبلت را نیز تجربه کند.

 

 

منبع: GSMArena





ارسال توسط مهدی مهرنوش

سامسونگ هنوز برنامه خودش را برای نمایشگاه CES ارائه نکرده است، اما به نظر می‌آید که این کمپانی در این نمایشگاه کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

 

به گزارش جی اس ام، در یکی از صفحات اجتماعی سامسونگ موبایل انگلستان تبلیغی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ به زودی می‌خواهد نسل دوم ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کند. در این تبلغ ساعت هوشمند Galaxy Gear در سمت چپ نشان داده شده و در سمت راست سامسونگ سوال کرده که در 2014 چه چیزی معرفی خواهد شد و ساعت هوشمندش چه شکلی خواهد داشت؟

 

هنوز مشخص نیست که ساعت سامسونگ چه تغییراتی خواهد داشت و چه پیشرفت‌هایی کرده است، اما چیزی که به آن اطمینان داریم این است که سامسونگ با تولید نسل دوم این ساعت و معرفی آن با فاصله کمی از معرفی نسل اول می‌خواهد یک محصول پوشیدنی با تغییرات فراوان را ارائه کند.

 

 

تنها 3 ماه از عمر نسل اول این گوشی می‌گذرد و این منطقی نیست که سامسونگ می‌خواهد نسل دوم را ارائه کند، اما شما هم مانند ما می‌‌دانید که نسل اول این ساعت با استقبال روبرو نشد و افراد بسیار کمی آن را خریداری کردند، به همین علت سامسونگ تصمیم گرفته که نسل دوم را با تغییراتی زیاد ارائه کند تا شاید بتواند اسقبال کم نسل اول را جبران کند.

 

CES 2014 در هفته آینده آغاز خواهد شد و تصور همه بر این است که سامسونگ در این نمایشگاه نسل دوم ساعت خود را معرفی خواهد کرد، این عکس تبلیغاتی این موضوع را تا حدی تایید خواهد کرد. با جی اس ام همراه باشید تا ببینیم که سامسونگ در این نمایشگاه چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد.

 

منبع: phonearena

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

Corning دیروز از آخرین تکنولوژی خود پرده برداری کرد، نام این تکنولوژی جدید گوریلا گلس سه بعدی است. این تکنولوژی برای این نیست که بتوانیم بر روی گوشی‌های هوشمند خودمان ویدئوهای سه بعدی ببینیم.

 

به گزارش جی اس ام، با این تکنولوژی گوریلا موفق شده است که محافظ خود را به اشکال دلخواه برای گوشی‌‌های با صفحه نمایش خمیده بسازد بدون اینکه هیچ تاثیری در ضخامت به وجود آورد و همچنین هیچ ویژگی از قابلیت ضد خش بودن آن کم شود.

 

قائم مقام کورنینگ می‌گوید که توسط این تکنولوژی جدید تمام مراحل در یم مکان انجام خواهد شد و برای تولید گوریلا نیازی نیست تا قسمتی از فرآیند به جای دیگری منتقل شود.

 

در حال حاضر کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و ال جی به تولید گوشی‌هایی با صفحه نمایش خمیده اقدام کردند و دور از انتظار نیست که کمپانی‌های دیگر نیز در آینده نزدیک گوشی‌هایی با صفحه نمایش خمیده را تولید کنند، بنابراین به طور تدریجی نیاز به گوریلا گلکسی که بتواند بر روی صفحه نمایش های خمیده نیز کشیده شود دیده می‌شود. علاوه بر گوشی‌های موبایل محصولات پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند نیز در راه هستند و احتمال ارائه این محصولات با صفحه نمایش خمیده بسیار زیاد است.

 

 

منبع: androidcentral

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

همانطور که در خبرها مشاهده کردید تا کنون چند طرح مفهومی از گوشی گلکسی اس 5 منتشر شده است، این امر به این علت است که بر طبق شایعات به معرفی گلکسی اس 5 نزدیک می‌شدیم، اما امروز خبری منتشر شده است که شک‌ها را از بین برده و زمان دقیق معرفی گلکسی اس 5 را نشان می‌دهد.

 

به گزارش جی اس ام قائم مقام و رئیس بخش استراتژی طراحی سامسونگ در مهمانی‌ای که در هتلی در سئول برگزار شده بود به خبرنگاران در مورد گلکسی اس 5 جوابی داده که به صورت غیر مستقیم زمان معرفی گلکسی اس 5 را بیان کرده است.

 

در این مراسم خبرنگار از Dong-hoon Chang سوال کرده که آیا امکان این موضوع که گلکسی اس 5 در نمایشگاه MWC 2014 در بارسلون معرفی شود وجود دارد؟ و Chang نیز پاسخ داده که تقریبا این موضوع درست است. به علاوه Chang گفته که استفاده از صفحه نمایش خمیده نیز برای گلکسی اس 5 شاید استفاده شود.

 

 

با اینکه احتمال معرفی این محصول در نمایشگاه MWC تقریبا قطعی است، اما در مورد مشخصات این گوشی هنوز نمی‌توان اظهار نظری کرد، بعضی از منابع حدس می‌زنند چند نسخه از این گوشی ارائه خواهد شد و بعضی دیگر احتمال می‌دهند که سامسونگ می‌خواهد یک خانواده معروف جدید به نام گلکسی اف را که از فلز ساخته شده روانه بازار کند. نمایشگاه MWC 2014 در بازه زمانی 24 تا 27 فوریه (5 الی 8 اسفند) برگزار خواهد شد.

 

حدس شما چیست؟ کدام گزینه‌ها محتمل تر هستند؟

 

منبع: GSMArena





ارسال توسط مهدی مهرنوش

وبسایت Sam Mobile امروز تاییدیه‌هایی را دریافت کرده که مشخصات تبلت 12.2 اینچی سامسونگ به نام گلکسی نوت پرو را در بنچ مارک Antutu نشان می‌دهد.

 

به گزارش جی اس ام، به علاوه این وبسایت جزئیاتی را دریافت کرده که نشان می‌دهد سامسونگ می‌خواهد رابط کاربری تبلت‌های خود را تغییر دهد تا آن‌ها را خاص تر و اختصاصی تر کند. این وبسایت می‌گوید که در حال حاضر نمی‌دانند این تغییرات چه چیزهایی خواهند بود اما به محض اطلاع، آن را منتشر خواهند کرد.

 

سامسونگ در حال حاضز پیشرفت خوبی را در دنیای تبلت‌ها تجربه می‌کند و به تازگی اعلام شد که توانسته در 2013 تعداد 40 میلیون تبلت را به فروش برساند، با تولید این تبلت 12.2 اینچی سامسونگ در سال 2014 می‌خواهد این فروش را بیشتر کرده و جهشی را در فروش خودش به وجود آورد. این تبلت و تبلت‌های دیگر سامسونگ به احتمال قوی در نمایشگاه MWC2014 در بارسلون معرفی خواهند شد.

 

 

تبلت نوت 12.2 همانطور که از نام آن مشخص است، عضوی از خانواده سرشناس گلکسی نوت‌ها است و یکی از تبلت‌های برتر سامسونگ در 2014 خواهد بود. این تبلت در دو مدل سیم کارت خود و وای فای عرضه خواهد شد.

 

مدل سیم کارت خود یا همان LTE که کد SM-P905 را خواهد داشت به صفحه نمایشی بزرگ به اندازه 12.2 اینچ با کیفیت 2560×1600 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800 با سرعت 2.3 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno330، رم 3 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی و دوربین دوم 1.2 مگاپیکسلی و اندروید 4.4.2 کیت کت مجهز خواهد بود. اما هنوز در مورد اینکه مدل وای فای نیز همین مشخصات را داشته باشد چیزی منتشر نشده است.

 

اما در بنچ مارک Antutu این تبلت توانسته نمره 34.261 را کسب کند که از گلکسی نوت 3 نیز بیشتر است، این نکته را نیز باید توجه کنید که این تبلت در حال حاضر بر روی خود نسخه آزمایشی سیستم عامل را دارد و در نسخه نهایی سیستم عامل، به طور حتم می‌تواند تا بیش از 40.000 امتیاز را نیز کسب کند.

 

 

نمایشگاه MWC در بازه زمانی 24 تا 27 فوریه (5 الی 8 اسفند) در بارسلون برگزار خواهد شد، جی اس ام تمام وقایع این نمایشگاه و به خصوص وقایعی مانند معرفی دیوایس‌های جدید را پوشش زنده خواهد داد، با ما همراه باشید تا ببینیم سامسونگ و دیگر کمپانی‌ها چه دست آوردهایی را در این نمایشگاه معرفی خواهند کرد.

 

منبع: Sam Mobile





ارسال توسط مهدی مهرنوش

آژانس امنیت ملی آمریکا می‌تواند برنامه‌های جاسوسی خود را روی تمامی گوشی‌های آیفون اجرا کند.

 

به گزارش جی اس ام به نقل از daily Dot، انتشار سند محرمانه‌ای از NSA یا همان آژانس امنیت ملی آمریکا نشان می‌دهد که این نهاد می‌تواند به سادگی برنامه جاسوسی خود را روی گوشی‌های آیفون نصب کند و به این واسطه به تمامی اطلاعات کاربر نظیر اس ام اس‌ها ،لیست مخاطبین و حتی موقعیت مکانی کاربر توسط بهره برداری از داده‌های  برج اطلاعات موبایل دسترسی پیدا کند.

 

اما مساله‌ای که حتی از موارد یاد شده‌ هم خطرناک تر به نظر می‌رسد این است که NSA می‌تواند حتی از راه دور به دوربین و میکروفون گوشی کاربر آلوده شده به ویروس جاسوسی دسترسی پیدا کند.

 

بر اساس این سند، آغاز این ماموریت که با نام Dropout jeep شناخته می‌شود در ماه اکتبر سال 2008 شروع شده است. در سند مشخص شده که آژانس امنیت ملی برای انتشار ویروس جاسوسی به دسترسی فیزیکی به گوشی احتیاح دارد که از شدت فاجعه مقداری کم می‌کند.

 

در این سند ذکر شده که که برنامه مورد نظر به  وسیله معماری تلاطمی طراحی شده و به عنوان یک برنامه ایمپلنت پایدار کننده شناخته می‌شود.

 

در آخرین قسمت سند اشاره شده که برای زمان انتشار این برنامه و مدتی پس از آن، نصب برنامه نیازمند ارتباط فیزیکی نزدیک با گوشی است اما نحوه عملکرد نوع از راه دور آن وابسطه به تغییرات آتی این برنامه است.

 

به هر حال مجله آلمانی Der Spiegel  که اطلاعات سند و پروژه Dropout jeep  را منتشر کرده معتقد است که NSA گوشی‌های آیفون را قبل از تحویل با دوباره روت کردن آنها برای نصب نرم افزار آلوده‌ سازی آماده کرده است.حتی بدتر از آن این است که احتکاری از ادوارد اسنودن-متخصص کامپیوتر و کارمند اسبق CIA  وNSA که در زمینه انتشار اسرار محرمانه این سازمانها سابقه درخشانی داشته ،توضیح می‌دهد که ممکن است اپل به NSA اجازه داده باشد تا به محصولاتش دسترسی داشته باشد.

 

 

فکر کردن به این مساله به اندازه کافی دلخراش است که چگونه NSA می‌تواند بدون اطلاع اپل، آیفون‌ها را آلوده کند و بسیار دلخراش تر آن است که روال آلوده سازی با همکاری اپل با دولت آمریکا برای جاسوسی روی آیفون‌ها انجام شده باشد.

 

این در حالی است که در زمان ورود آیفون 5S تفکرات بسیاری در زمینه استفاده از اثر انگشت کاربران توسطNSA وجود داشت که در نهایت توسط سخنگوی اپل رد شد و با ارائه اطلاعاتی کاربران را به سمت باور این حقیقت که اطلاعات به هیچ عنوان از گوشی خارج نمی‌شوند حرکت دادند.

 

برای اطلاع از سایر مشخصات این سند و خبر‌های تکمیلی با ما همراه باشید.

 

منبع: GSMArena





ارسال توسط مهدی مهرنوش

باز هم خبری از سامسونگ و گوشی‌هایی که قصد معرفی آن‌ها را دارد منتشر شده است، اما اینبار این خبر مربوط به گلکسی اس 5 نیست.

 

به گزارش جی اس ام خبرگزاری کره‌ای ETNews گزارش داده که سامسونگ در کنار معرفی گلکسی اس 5 یک گوشی به نام Galaxy F را معرفی خواهد کرد. اما چرا این گوشی تا این اندازه مهم است که بخواهد به عنوان یک خبر مستقل گزارش شود؟

 

بر اساس گزارش این گوشی اولین گوشی سامسونگ است که بدنه پلاستیکی نخواهد داشت و از فلز ساخته شده است. این بدنه فلزی در اروپا طراحی و سپس به ویتنام منتقل شده تا در آنجا به تولید انبوه برسد و کمی پس از معرفی گلکسی اس 5 معرفی خواهد شد.

 

 

این گوشی قرار است جزو گوشی‌های لوکس سامسونگ به حساب بیاید که از گوشی گلکسی اس 5 نیز بالاتر قرار خواهد گرفت، هنوز مشخص نیست که تفاوت این دو گوشی تنها در جنس بدنه است یا اینکه گلکسی اف از نظر مشخصات نیز به گلکسی اس 5 برتری‌هایی خواهد داشت. بعضی از شایعات می گویند که گلکسی اس 5 به صفحه نمایش فول اچ دی مجهز است در حالی که گلکسی اف صفحه نمایش با کیفیت 2K یا همان 2560×1600 پیکسل خواهد داشت.

 

برای اطمینان از صحت این اخبار باید تا زمان معرفی گلکسی اس 5 که زیاد دور نیست صبر کنیم.

 

منبع: sammobile

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

سونی در سال‌های اخیر با اندروید توانسته بازار بزرگی را به دست بیاورد و فروش خوبی را تجربه کند، اما به نظر می‌آید که سونی از این پیشرفت رضایت ندارد و می‌خواهد بازار خود را گسترش دهد.

 

به گزارش جی اس ام The Information در خبری اعلام کرده که سونی می‌خواهد یک سیستم عامل جدید را امتحان کرده و از آن برای گوشی‌های خود استفاده کند. بر اساس این گزارش این غول تکنولوژی می‌خواهد گوشی‌های مجهز به سیستم عامل ویندوزفون را در سال 2014 معرفی کند.

 

 

این محصولات ویندوزفونی سونی در نیمه‌های سال 2014 به همراه لاین لپ تاب‌های وایو معرفی خواهند شد. در حال حاضر با اینکه مایکروسافت بخش دیوایس و سرویس نوکیا را خریداری کرده اما هنوز به دنبال یک همکار سخت افزاری خوب برای سیستم عامل ویندوزفون است که سونی می‌تواند یک همکار خوب و مطمئن برای این کمپانی باشد.

 

سونی تا کنون گوشی مجهز به سیستم عامل ویندوزفون را ارائه نکرده است و تمام تمرکز خود را بر روی اندروید که در حال حاضر پر استفاده ترین سیستم عامل دنیا است گذاشته، به نظر شما با معرفی یک گوشی مجهز به سیستم عامل ویندوزفون سونی می‌تواند علاوه بر کمک به مایکروسافت، به خودش نیز کمک کرده و سودی زیاد را از این راه بدست بیاورد یا خیر؟

 

منبع: theverge





ارسال توسط مهدی مهرنوش

در این چند ماه اخیر که تا معرفی گوشی گلکسی اس 5 فاصله داریم، به طور حتم شاهد طراهی مفید زیادی برای این گوشی خواهیم بود.

 

 به گزارش جی اس ام امروز یک طرح مفهومی دیگر از این گوشی در یک ویدئو منتشر شده است که که نشان می‌دهد اگر سامسونگ در گلکسی اس 5 از امکانات آیفون 5S استفاده و آن‌ها را بهبود دهد چه چیزی تولید خواهد شد.

 

یکی از اصلی ترین چیزهایی که طراح این ویدئو به آن اهمیت داده و توجه بسیاری کرده است قابلیت تشخیص اثر انگشت این گوشی است که طراح آن را Reach ID نامیده است. این ایده بسیار شبیه ایدهTouch ID در آیفون 5s اما کمی کارآمدتراست. در حالی که تاچ آی‌دی آیفون تها از طریق دکمه وسط آن انجام می شود در این طرح مفهومی برای گلکسی اس 5 همه صفحه نمایش می‌تواند به عنوان سنسور اثر انگشت عمل کند. با ریچ آی‌دی شما می‌توانید با قرار دادن انگشت خود بر روی دکمه وسط گوشی و یا هر جایی از صفحه نمایش قفل گوشی خود را با اثر انگشت خودتان باز کنید.

 

اما اگر دستتان به گوشی نمی‌رسد و یا نمی توانید به آن دست بزنید، قفل گوشی توسط صدای شما نیز می‌تواند باز شود. در این طرح مفهومی هیچ محدودیتی برای خلاقیت دیده نمی‌شود، یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در اینجا این است که کاربر می‌تواند با استفاده از صحبت کردن با گوشی چندین کار مختلف را از گوشی بخواهد که انجام دهد، به طور مثال به گوشی بگوید که ابتدا یک آهنگ با یک نام مشخص را پخش کند و بعد از شروع پخش آهنگ به یک برنامه مشخص منتقل شده و آن را باز کند، تمام این کارها را در یک جمله بیان کند و گوشی آن کارها را پشت سر هم انجام دهد.

 

در آخر ویدئو نیز مشخصات احتمالی گوشی گلکسی اس 5 نوشته می‌شود، منناد صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت 2K، پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی اگزنوس، اندروید 4.4 و رم 3 گیگابایتی (در زمان طراحی هنوز خبر معرفی رم 4 گیگابایتی سامسونگ منتشر نشده بود).

 

 

منبع: androidauthority.





ارسال توسط مهدی مهرنوش

سامسونگ همیشه دوست داشته که برتر باشد و در دنیای موبایل از دیگر رقبا عقب نماند. علاقه بیشتر سامسونگ به این است که در تکنولوژی‌های پایه‌ای مانند پردازنده و رم این فاصله را بیشتر کند تا دیگر کمپانی‌ها به نوعی به آن محتاج باشند.

 

به گزارش جی اس ام سامسونگ امروز نوع جدیدی از رم‌های خود را معرفی کرد. این رم‌ها DRAM  یا همان Dynamic RAM  هستند. سامسونگ وعده داده که این رم‌ها سرعت بیشتری را در عوض مصرف انرژی کمتری ارائه دهند. این رم‌های 8 گیگابیتی  آخرنی نسل رم‌های سامسونگ برای موبایل‌ها با نام LPDDR4 هستند.

 

اجازه دهید موضوع را کمی روشن تر کنیم. توجه کنید این رم 8 گیگابایتی نیست بلکه 8 گیگابیتی است که تقریبا 125 مگابایت می‌شود که به نظر چندان زیاد نمی‌آیند اما به لطف تکنولوژی پردازنده‌های 20 نانومتری سامسونگ می تواند هر 1 گیگابایت را در داخل 1 قالب سیلیکون جای دهد و 4 عدد از این قالب‌ها را در داخل یک پردازنده بگنجاند که در مجموع شما یک رم 4 گیگابایتی را در اختیار خواهید داشت. که از رم 3 گیگابایتی نوت 3 بیشتر است.

 

اما در موبایل همه چیز میزان فضای ذخیره سازی دیتا نیست، در اینجا اندازه و مصرف انرژی هم مهم هستند، رم‌ها باید مصرف  انرژی کمی داشته باشند. در حال حاضر تمام گوشی‌های موبایل رم‌هایLPDDR2 و LPDDR3 را در خود دارند، سامسونگ اکنون نسل LPDDR4 را معرفی کرد که ولتاژ کمتر و در نتیجه مصرف انرژی پایین تری را دارند، به علاوه این رم در انتقال دیتا سرعتی 2 برابر رم‌های LPDDR3 دارد  و 40 درصد انرژی کمتری نسبت به این رم‌ها مصرف خواهند کرد.

 

 

در حال حاضر سامسونگ در مورد زمان ارائه این رم‌ها صحبتی نکرده است، اما تصور همه بر این است که سامسونگ در گوشی بعدی خود یعنی گلکسی اس 5 که به احتمال قوی قرار است در نمایشگاه CES2014معرفی شود استفاده خواهد کرد.

 

منبع: androidcommunity

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

همانطور که می‌دانید آی‌پد در حال حاضر محبوب ترین تبلت دنیا است، و بیشترین فروش در دنیای تبلت‌ها مربوط به این تبلت بود، البته تبلت‌های اندرویدی مدتی قبل توانستند از آی‌پد در فروش پیشی بگیرند اما باز هم بیشترین محبوبیت برای آی‌پد است. بزرگترین خانواده اندرویدی دنیا در گوشی‌ها و تبلت‌ها اکنون سامسونگ است و پول زیادی از فروش دیوایس‌های اندرویدی نصیب این شرکت می‌شود.

 

به گزارش جی اس ام بر طبق گزارشی از خبرگزاری کره سامسونگ در سال 2013 توانسته 40 میلیون تبلت را به فروش برساند، و جالب تر از همه این است که اعلام شده 12 میلیون از این 40 میلیون تبلت در 3 ماهه گذشته به فروش رفته‌اند که این زمان درست برابر معرفی گلکسی نوت 10.1 (2014) بوده است. گروهی دیگر از تبلت‌های سامسونگ که محبوبیت زیادی به دست آوردند خانواده گلکسی تب 3 بودند زیرا به عنوان یک جایزه مجانی در عوض هرید دیگر محصولات سامسونگ هدیه داده می‌شدند.

 

 

فروش 40 میلیون تبلت برای سامسونگ یک رقم خوب است اما این کمپانی قصد دارد تا در سال 2014 فروش خود را افزایش دهد و می‌خواهد تا 100 میلیون تبلت را در 2014 به فروش برساند.

 

شما تصور می‌کنید سامسونگ در این امر موفق خواهد شد و فروش تبلت‌های سامسونگ روزی به تنهایی خواهد توانست فروش خوب آی‌پد را بگیرد یا خیر؟

 

منبع: GSMArena





ارسال توسط مهدی مهرنوش

در گوشی ال جی جی 2 یک ویژگی جدید به نام KnockON قرار دارد که توسط آن کاربر می‌تواند با دوبار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش صفحه گوشی را فعال کند.

 

به گزارش جی اس ام اکنون ال جی اعلام کرده که قصد دارد این ویژگی را به گوشی‌های نسل دوم سری Lخودش که L II نام دارند اضافه کند. این ویژگی با یک بروزرسانی کلی برای این گوشی‌ها فراهم خواهد شد.

 

این ویژگی در حال حاضر در گوشی G2، تبلت G Pad 8.3، گوشی منحنی G Flex و گوشی GX دیده می‌شود.

 

 

منبع: GSMarena





ارسال توسط مهدی مهرنوش

با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل پنجم خانواده گوشی‌‌های گلکسی اس شایعات و خبرها در مورد این گوشی بسیار زیادتر می‌شود، حتی طرح‌هایی مفهومی از این گوشی منتشر خواهد شد که بسیاری از آن‌ها به حقیقت نخواهند پیوست اما به هر حال شاید همین طرح‌های مفهومی بتواند در طراحی‌های بعدی کمپانی‌های موبایلی تاثیر بگذارند.

 

به گزارش طرحی مفهومی توسط یک طراح به نام Hasan Kaymak منتشر شده است که مربوط به گلکسی اس 5 است، این طراح پیش از این بیشتر به انتشار طرح‌های مفهومی گوشی‌های اچ اتی سی می‌پرداخت.

 

این طرح مفهومی را که می‌بینید شما را به یاد گوشی HTC One می‌اندازد، صفحه نمایش تا لبه‌های گوشی کشیده شده و در جلو و بالا و پایین 2 اسپیکر قرار دارند. بدنه از جنس فلز و گوشه‌ها نیز منحنی هستند.

 

بر روی گوشی نیز سیستم عامل اندروید 4.4 و رابط کاربری نیز تاچ ویز 5 است. در این طرح مفهومی به علاوه پشتیبانی کامل از صوت نیز در نظر گرفته شده است.

 

به طور حتم گلکسی اس 5 به صورت کامل شبیه به این طرح مفهومی نخواهد بود شاید از بعضی جهات مانند جنس بدنه شباهت‌هایی دیده شود اما تا معرفی رسمی نمی‌توان نظری در مورد شکل ظاهری گوشی گلکسی اس 5 داد، شما دوست دارید که گلکسی اس 5 به این شکل و شمایل باشد؟

 

 

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

دفتر ایسوس ایران، روز جمعه 6 دی ماه با حضور خبرنگاران در هتل پارسیان اوین تهران، جدیدترین محصول خود را با نام Fonepad Note 6 که ترکیبی از یک تبلت آندروییدی و موبایل با امکانات کامل 3G است رونمایی کرد.

 

Fonepad Note 6 که پیش از این در نمایشگاه IFA 2013 برلین به نمایش درآمد، با صفحه نمایش 6 اینچی در رده فبلت ها قرار می گیرد.

 

پویا شاه حیدری مدیر کالای تبلت دفتر ایسوس با اشاره به تاریخچه و رسالت ایسوس در بازار فناوری گفت: ایسوس همیشه سعی کرده که با ساده تر کردن زندگی دیجیتال امروز، تعادل بین مهندسی و نیاز کاربران را به تکامل برساند. این همان راه و رسم طراحی ایسوسی است که ایده های کاربران را تبدیل به نوآوری های انقلابی کند.

 

وی درباره رشد نفوذ گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ افزود: بازار فبلت ها که محصولی بین تبلت و موبایل به حساب می آیند روز به روز در حال گسترش است و ایسوس نیز تمرکز ویژه ای روی این بازار خواهد داشت. این محصولات برای کاربرانی طراحی شده که که برای سرگرمی و نرم افزار به صفحه نمایش بزرگ تر از گوشی نیاز دارند و در واقع قابلیت تبلت و گوشی را در یک دستگاه طلب می کنند.

 

 به ادامه مطلب بروید

 

عکس فبلت Fonepad Note 6 ایسوس



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Oppo یک تیزر تبلیغاتی از گوشی جدید خود را منتشر کرد، با انتشار این تبلیغ به صورت رسمی مشخص شد که صفحه نمایش این گوشی جدید 5.56 اینچی است و کیفیت بسیار بالایی نیز دارد.

 

به گزارش جی اس ام در یکی از صحفات اجتماعی اوپو این تیزر منتشر شده است و نشان می‌دهد کهOppo Find 7 نام پرچمدار بعدی کمپانی اوپو خواهد بود که صفحه نمایشی 5.5 اینچی با کیفیت 2560×1440 پیکسل داشته و تراکم پیکسلی آن نیز 538 پیکسل در اینچ است. ما خیلی دوست داریم که تفاوت این صفحه نمایش را با صفحه نمایش‌های با کیفیت فول اچ دی ببینیم.

 

 

اما اگر تصور می‌کنید که این گوشی صفحه نمایشی بسیار خوب دارد بهتر است دیگر مشخصات آن را نیز مرور کنیم. اگر شایعات درست باشند پرچمدار بعدی اوپو یعنی اوپو فایند 7پردازنده‌ای 4 هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام  یا سرعت 2.5 گیگاهرتز با نام Snapdragon 805 را خواهد داشت. هسته‌های از نوع Krait 450  و پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 420 است. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به رم 3 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد.

 

در حال حاضر تنها چیزی که ما به طور حتم به آن اطمینان داریم صفحه نمایش گوشی است و دیگر ویژگی‌ها هنوز به صورت ابهام باقی مانده‌اند، با ما همراه باشید تا با معرفی این محصول شما را در جریان جزئیات آن قرار دهیم.

 

منبع: phonearena





ارسال توسط مهدی مهرنوش

سامسونگ مانند هر سال در نمایشگاه MWC حضوری فعال خواهد داشت، به لطف اخباری که به بیرون درز می‌کنند و به لطف پتنت‌هایی که پر می‌شوند تقریبا می‌دانیم که سامسونگ چه چیزهایی را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

 

به گزارش جی اس ام به احتمال قوی در این نمایشگاه سامسونگ خانواده Galaxy Tab خود را به روز خواهد کرد، یک دیوایس نوت جدید را معرفی و در نهایت سیستم عامل تیزن خود را رونمایی می‌کند. به علاوه گفته شده که در این نمایشگاه سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود را نیز بروز کرده و نسل دوم آن را معرفی خواهد کرد. در کنار معرفی نسل دوم ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ به احتمال زیاد یک دستبند به نام Galaxy Band نیز رونمایی می‌کند.

 

یک تحلیلگر به نام Lee Seung-woo گفته که سامسونگ مشغول طراحی نسل بعدی ساعت هوشمند خودش است و در سال 2014 آن را معرفی می‌کند. منبع ناشناسی که ارتباطی نزدیک با سامسونگ دارد نیز اعلام کرده در نمایشگاه MWC شاهد معرفی نسل دوم ساعت هوشمند سامسونگ خواهیم بود.

 

مشخصات ساعت Galaxy Gear 2 مشخص نیست، اما انتظارها بر این است که این ساعت صفحه نمایش خمیده و شفاف داشته باشد. امسال سامسونگ پتنتی را ثبت کرد که همه تصور می‌کردند ساعت Galaxy Gear باشد اما با معرفی این ساعت مشخص شد که این پتنت با ساعت معرفی شده تفاوت بسیاری داشت، بنابراین می‌توان حدس زد که این پتنت می‌تواند نسل دوم این ساعت باشد.

 

 

برای دیدن فیلم به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی