فافا دانلود
با ما بروز باشید

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.

 

Nero Burning ROM رایت انواع لوح های فشرده Nero Burning ROM 2014 15.0.03900

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

یکی از مشکلاتی که معمولاً کاربران گوشی‌های اندروید با آن روبرو می‌شوند کاهش سرعت موبایلشان به‌خاطر کمبود RAM است. معمولاً به‌مرور زمان نرم‌افزارها قسمت‌هایی از فضای RAM را اشغال می‌کنند که باعث می‌شود سرعت موبایل به‌طور محسوسی کاهش پیدا کند. نرم‌افزار Smart RAM Booster Pro به‌شما کمک می‌کند که این فضای خالی RAM را بیشتر کنید تا سرعت گوشی شما به‌حالت عادی بازگردد. قابلیت خوبی که در این برنامه قرار داده شده است این است که می‌توانید در هر برنامه و هر قسمت، با لمس کلید مخصوص این برنامه، فضای RAM را آزاد کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

smart ram booster android مدیریت و آزادسازی فضای RAM با کمک Smart RAM Booster Pro 2.2   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Notification Toggle Premium به‌شما در سوییچ کردن بین حالت‌های مختلف قابلیت‌های موبایلتان کمک می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید برای هر قسمت از گوشی که می‌خواهید سوییچی تعریف کنید تا به‌راحتی و از طریق Status Bar گوشی خود آن را خاموش / روشن کند. چیزهایی مثل WiFi، بلوتوث، سایلنت، چرخش صفحه، حالت پرواز، تنظیم نور صفحه و موارد بسیار زیاد دیگر. مزیت این برنامه این است که می‌توانید در هر قسمت از موبایل که باشید با استفاده از نوار بالایی، به‌این گزینه‌ها دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

notification toggle android2(1) مدیریت عملکرد نرم‌افزارها با Notification Toggle Premium 3.0   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Active@ File Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از بین رفته و پارتیشن های فرمت شده می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند با موتور قدرتمند اسکن نسبت به بازیابی و ریکاوری انواع اطلاعات و فایل و فولدرها با سرعت بسیار بالایی اقدام کند. مهم نیست اطلاعات از بین رفته به چه دلیلی حذف شده اند. ویروس ها،پارتیشن بندی،حذف توسط خود کاربر یا پاک شدن از سطل اشغال ویندوز و… تمامی اطلاعات حذف شده با فاصله کمی از زمان حذف شدن قابل بازیابی هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد های HDD و SDD و انواع حافظه های قابل حمل usb و حافظه های رم میتواند کمک شایانی به شما نماید. پشتیبانی از انواع فایل سیستم ها نظیر NTFS, FAT/FAT32/exFAT, HFS+, UFS, Ext2/Ext3/Ext4fs باعث می شود هیچ محدودیتی در هنگام بازیابی اطلاعات نداشته باشید. نرم افزار دارای دو روش اسکن QuickScan و SuperScan می باشد که روش جستجو سریع برای بازیابی اطلاعات و حذف شدن های معمولی می باشد و جستجو قدرتمند برای بازیابی به دلیل حذف شدن های پارتیشنی می باشد. 

 

Active File Recovery بازیابی قدرتمند اطلاعات از بین رفته Active@ File Recovery 12.0.3

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:دانلود نرم افزار Active File Recovery, دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات, دانلود نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده, دانلود نرم افزار ریکاوری قدرتمند, دانلود نرم افزار یازیابی اطلاعات, دانلود کرک Active@ File Recovery, نرم افزار recovery, نرم افزار بازگردانی اطلاعات حذف شده, نرم افزار بازگردانی فایل های حذف شده, نرم افزار بازیابی اطلاعات از boot, نرم افزار بازیابی اطلاعات تحت داس dos, نرم افزار بازیابی فایل ها, نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده, نرم افزار بازیابی فایل های فرمت شده, نرم افزار بازیابی هارد دیسک فرمت شده, نرم افزار بازیابی پارتیشن حذف شده, نرم افزار دیتا ریکاوری, نرم افزار ریکاوری, نرم افزار ریکاوری عکس های پاک شده, نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده, نرم افزار ریکاوری فیلم های پاک شده, نرم افزار ریکاوری قدرتمند,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

این روزها شایعات،اطلاعاتی که بیرون درز پیدا کرده و خبرهای تایید نشده بسیاری درباره Galaxy S5 و جانشینی جدید برای HTC One که به زودی ارائه خواهند شد،برای جلب توجه بیشتر مردم در حال رقابت با یکدیگر می باشند.در اینجا به دو ایده کلی که بر اساس اطلاعات موجود از M8  و S5 وجود دارد می‌پردازیم.

 

 

HTC M8

 Galaxy S5

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

به خاطر دارید که گفتیم گوشی گلکسی نوت ۳ سامسونگ به عنوان گوشی مخصوص المپیک انتخاب شده بود.

 

به گزارش جی اس ام، امروز سامسونگ نسخه المپیک این گوشی را معرفی کرد، اما در حال حاضر تنها در کشور هلند ارائه شده و در مورد ارائه جهانی آن صحبتی نشده است.

 

نسخه المپیک گلکسی نوت 3 با نسخه معمولی آن هیچ تفاوتی ندارد اما در یک پکیج مخصوص که برای بازی‌های المپیک است به فروش می‌رسد. محتویات این پکیج بلیطی برای تماشای بازی اسکیت روی یخ در آمستردام و یک کاور مخصوص برای گوشی است.

 

خریداران این نسخه همچنین این شانس را دارند تا برای پکیجی مخصوص برای تماشای المپیک زمستانی که در روسیه برگزار می‌شود را برنده شوند.

 

به این علت که می‌دانسیتم این گوشی مخصوص بازی‌های المپیک شده است چندان از معرفی این نسخه تعجب نکردیم، اما بهتر است بدانید که به هر کدام از ورزشکاران که در این المپیک شرکت می کنند یک گلکسی نوت 3 مخصوص المپیک دریافت خواهند کرد.

 

 

منبع: phonearena





ارسال توسط مهدی مهرنوش

گوشی Xperia Z Ultra چیزی بیشتر از یک گوشی است و اندازه بزرگ آن باعث می‌شود که به همین راحتی نتوانیم آن را یک گوشی و یا حتی یک فبلت نام گذاری کنیم. به نظر می‌آید که سونی نیز این موضوع را متوجه شده و تصمیم گرفته تا نسخه Wi-Fi این محصول را برای رقابت با تبلت‌ها عرضه کند.

 

به گزارش جی اس ام، سونی در ژاپن نسخه بدون پشتیبانی از امواج رادیویی Xperia Z Ultra که همان نسخه Wi-Fi نام دارد را معرفی کرد. این محصول در حقیقت همان Xperia Z Ultra است که از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند.

 

با اینکه این محصول دیگر از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند اما هنوز قیمت بالای خودش را از دست نداده است، نسخه Wi-Fi این گوشی با قیمت 497 دلار در ژاپن به فروش می‌رسد که از آی‌پد مینی نیز گرانتر است، اما امکان این وجود دارد که این فبلت در هنگام ارائه جهانی با قیمتی ارزان تر به فروش برسد.

 

 

نکسوس 7 در حال حاضر با قیمتی برابر 230 دلار به فروش می‌رسد اما کمی نامنصفانه است که بخواهیم این فبلت را با تبلت گوگل مقایسه کنیم زیرا تبلت گوگل از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند در عین حال که طراحی سونی زد اولترا بسیار بهتر از این تبلت گوگل است و پردازنده قوی تری در آن به کار رفته است.

 

این فبلت مانند نسخه سیم کارت خور، به صفحه نمایش 6.4 اینچی با کیفیت فول اچ دی، پردازنده 2.2 گیگاهرتزی، دوربین 8 مگاپیکسلی و ویژگی ضد آب بودن مجهز است.

 

اما جدا از تمام این مقایسه‌ها به نظر شما پردازنده قوی تر و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی می‌توانند دلیل خوبی برای پراخت مبلغی بسیار زیادتر باشند؟

 

منبع: androidauthority





ارسال توسط مهدی مهرنوش

SpellForce 2 Demons Of The Past نسخه جدیدی از بازی استراتژیک SpellForce می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط تیم Mind over Matter تولید و بوسیله کمپانی معروف Nordic Games Publishing برای کامپیوتر منتشر شده است. شما در این بازی می بایست بار دیگر ازتش خود را برای مبارزه با انواع هیولاها و موجودات عجیب و غریب دیگر تشکیل دهید و آنها را شکست دهید. در نسخه جدید بازی که Demons Of The Past نام دارد داستان بازی پیشرفت زیادی کرده و کامل تر و جذاب تر شده است. شما می بایست در ۵ دنیای مختلف به مبارزه با موجودات مختلف بروید و با استراتژی مناسب آنها را نابود کنید. بازی از نظر گرافیکی بسیار عالی می باشد و شما را راضی می کند. همچنین موسیقی متن اساطیری بازی هم در مبارزات روحیه مناسبی به شما می دهد.  این بازی به صورت آنلاین و آفلاین و همچنین Co-op قابل بازی خواهد بود و با گیم پلی خود می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.

SpellForce 2 Demons of The Past PC-FLT

 

SpellForce 2 Demons of The Past pc cover small دانلود بازی SpellForce 2 Demons of The Past برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

Blackguards PC-FLT

 

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

VirtualDVD نرم افزاری برای mount کردن فایل های image می باشد. به زبان ساده تر این نرم افزار میتوانید فایل های ایمیج با فرمت های ccd،cue،img،mds،mdf،dvd،nrg و از همه مهم تر Iso را mount کند یعنی به صورت یک درایو لوح فشرده در آورد به صورتی که گویی شما آن فایل ایمیج را روی دی وی دی رایت کرده اید و درون دستگاه خود قرار داده اید. به همین دلیل اسم این نرم افزار VirtualDVD یعنی دی وی دی مجازی می باشد. این نرم افزار همچنین فایل های iso قفل دار که عموماً با فرمت isz هستند نیز پشتیبانی می نماید. قابلیت Mount کردن تا ۲۴ درایو وجود دارد. نصب نرم افزار و عملکرد با آن بسیار ساده است. استفاده از منابع سیستمی نیز تا حد امکان کاهش یافته است و تاثیر در عملکردی سیستم نخواهد داشت. لازم به ذکر است که در هنگام نصب نرم افزار گزینه مربوط به نرم افزار toolbar و Home page را بردارید.

 

VirtualDVD شبیه سازی فایل های ایمیج در داریو دی وی دی VirtualDVD 4.7

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی