فافا دانلود
با ما بروز باشید

بازی مربوط به مبارزات همراه با موسیقی می باشد که بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را مجذوب خود کرده است. در نسخه ی استیم بازی مدها، جلوه های گرافیکی و محتوای جدیدی قرار داده شده است. در این بازی شش موسیقی اختصاصی از Electronic Super Joys همراه با شخصیت کارتونی محبوب enV به بخش مسابقات بخش تک نفره اضافه شده است. اگر شما علاقه مند به موزیک های متن این بازی شدید، می توانید موسیقی های این بازی را که توسط Michael Todd Games ساخته شده است را از وبسایت آن دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویر این بازی و دانلود نسخه Steam بازی به صورت رایگان از وبسایت دانلودها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Kickbeat Steam Edition PC-RELOADED

 

Kickbeat steam edition pc cover دانلود بازی Kickbeat Steam Edition برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

CCleaner نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان است برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز که باتوجه به امکانات میتواند انتخابی بسیار عالی محسوب شود. این نرم افزار در ابتدای راه رایگان و بسیار ساده است و شاید سختترین فرایند در این نرم افزار انتخاب گزینه ها باشد! در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید سطل اشغال ویندوز ، اسناد مرور شده اخیر Recent Documents ، فایل های اضافی که از ویندوز پدید آمده اند و فایل های log ویندوز را حذف کنید. این فایل ها شاید مهم به نظر نرسند ولی به دلایلی ، انجام پروسه های ویندوز را دچار اخلال و در نتیجه سرعت آن را کاهش میدهند. Registry Cleaner را نیز در این نرم افزار تعبیه شده است تا بتواند با حذف ورودی های نامعتبر و قدیمی رجیستری ویندوز ، سرعت رجیستری و در نهایت ویندوز را افزایش بخشد ، البته این پاکسازی در میتواند خطاهای ناشی از رجیستری را نیز کاهش بخشد. همچنین این نرم افزار دارای بخشی است که کاربر میتواند به راحتی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را پاک کند. همچنین بخشی نیز برای مدیریت استارت آپ و در نتیجه افزایش سرعت بارگزاری و خاموش شدن ویندوز تعبیه شده است.

 

ccleaner پاکسازی کامل ویندوز و رجیستری CCleaner 4.09.4471

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

CPU-Z نرم افزاری کوچک و سریع و رایگان است که اطلاعات کامل و بسیار جزئی از سخت افزارهای اصلی سیستم مانند مادربورد ، سی پی یو ، رم ، گرافیک و ویندوز ارائه می دهد. این اطلاعات جزئی حتی شامل مصرف برق قطعات نیز شده و در همچنین نوع چیپست استفاده شده را نیز نشانه میگیرد. اطلاعات دقیق تر مربوط به این جزئیات در ادامه مطلب آمده است ولی در انتهای توضیحات بایستی خاطر نشان کرد که این نرم افزار بسیار سریع بوده و سبک ، هیچ فایل اضافی نیز در داخل ویندوز ایجاد نخواهد کرد و نسخه نصبی آن نیز به نوعی قابل حمل است. اطلاعات جزئی تر در ادامه مطلب…

 

CPU Z نمایش مشخصات سخت افزارها CPU Z 1.68

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2014 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 January 2014

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Dexpot نرم افزاری بسیار عالی برای داشتن چندین دسکتاپ به صورت مجازی می باشد. اگر محیط دسکتاپ شما بسیار شلوغ است و همزمان تعداد زیادی پنجره باز میکنید و دچار سردرگمی می شوید ، میتوانید پنجره هایتان را در صفحات دسکتاپ مختلف باز کنید تا محیط کارتان منظم تر باشد. Dexpot میتواند ۲۰ صفحه دسکتاپ مجازی برایتان بسازد که کاربر میتواند به سادگی یک کلیک یا hotkey میتواند بین صفحات دسکتاپ سویچ و حرکت کند. این صفحات دسکتاپ میتوانند رزولوشن های مختلف و عکس پس زمینه مختلف و آیکون های متفاوتی داشته باشند که این موضوع در مرتب شدن امور بسیار کارآمد خواهد بود. قابلیت درگ کردن پنجره ها در صفحات دسکتاپ مختلف و انتقال آنها میسر می باشد. 

 

dexpot ایجاد صفحات دسکتاپ مجازی با Dexpot 1.6.11 Build 2394

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

۱CLICK DVD Converter نرم افزاری عالی برای تبدیل دی وی دی های ویدیویی به فایل های ویدیویی معمولی می باشد. همانطور که میدانید فیلم های درون دی وی دی با فرمت و کدینگ خاصی رایت می شوند و دارای حجم بالایی هستند در حالی که اگر به فرمت های معمولی برای کامپیوترها تبدیل حجم پایین تری نسبت به ویدیوی دی وی دی خواهند داشت در حالی که دارای کیفیت یکسانی هستند. این نرم افزار میتواند با دارا بودن انکودر حرفه ای ۳ برابر سریعتر دی وی دی های فیلم را به فرمت های ویدیویی معمولی تبدیل کند و همچنین با دارا بودن تکنولوژی CPRx میتواند دی وی دی های ویدیویی جدید را نیز به سادگی ریپ نماید. این نرم افزار با پشتیبانی از زیرنویس های مختلف میتواند در زمان خروجی گرفتن به سادگی به کاربر در زمینه انتخاب زیرنویس مورد نظرش برای ویدیو یاری دهد. قابلیت تبدیل دی وی دی های فیلم به فرمت divx نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. نرم افزار با داشتن پروفایل های ویژه از قبل تنظیم شده مخصوص دستگاه های موبایل و تبلت به کاربر کمک میکند تا نسخه خروجی با دستگاه او سازگاری داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است این نرم افزار با استفاده از حداقلی از منابع سیستمی در هنگام عملکرد سرعت سیستم را بسیار کم کاهش خواهد داد. 

 

1CLICK DVD Converter تبدیل دی وی دی فیلم به ویدیوهای معمولی 1CLICK DVD Converter 3.0.2.2

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اپلیکیشن Keynote  یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی iWork اپل است. در Keynote شما با ابزار حرفه‌ای و قالب‌های آماده‌ای که اپل در اختیار شما قرار داده است می‌توانید یک اسلایدشو (پاورپوینت) حرفه‌ای بسازید. کار با این برنامه فوق‌العاده راحت است و بدون شک قدرتمندترین ابزار ساخت اسلایدشو در موبایل و تبلت است. افکت‌های فراوان و قالب‌های شیک، باعث خواهد شد تا ساخته‌ی شما متفاوت‌تر از همیشه به‌نظر برسد. همچنین امکان هماهنگ‌سازی فایل‌های ساخته شده‌ی شما بین آیفون، آیپد و مک‌تان به‌کمک iCloud از قابلیت‌های دیگر این برنامه است.

 

keynote ساخت اسلایدشوهای بینظیر با Keynote   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود برنامه iOS, دانلود برنامه آیفون و آیپد, دانلود نرم افزار iphone, دانلود نرم افزار Keynote برای iOS, دانلود نرم افزار Keynote برای iPad, دانلود نرم افزار Keynote برای iPhone, دانلود نرم افزار Keynote برای آیفون, دانلود نرم افزار Keynote برای آیپد, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

خیلی‌ها منتظر این خبر بودند، در سراسر دنیا افراد زیادی هستند که به دنبال بروز شدن گوشی سامسونگ خود به اندروید 4.4 هستند.

 

به گزارش جی اس ام، امروز سامسونگ در نهایت نسخه 4.4.2 را برای گوشی گلکسی نوت 3 (با کدN900) ارائه کرد. این بروزرسانی در حال حاضر تنها برای کشور روسیه ارائه شده است، اما به طور حتم تا چند روز آینده برای تمام دنیا ارائه خواهد شد.

 

طبق معمول کسانی که گوشی خود را به صورت قراردادی خریداری کرده‌اند باید بیشتر منتظر باشند. نسخه 4 هسته‌ای این گوشی با کد N9005 در هفته گذشته این بروزرسانی را دریافت کرده بود.

 

 

شما به طور حتم با امکانات اندروید 4.4 آشنایی دارید، اما اجازه دهید با هم نگاهی مختصر به امکانات این نسخه برای گلکسی نوت 3 بیاندازیم.

 

- تغییر ظاهر رابط کاربری یکی از بیشترین تغییرات را خواهد داشت.

- تغییر اساسی دیگر در صفحه اصلی است که سامسونگ میانبر دوربین را به این نقطه اضافه کرده است مانند گوشی‌های اپل، همچنین در هنگام پخش آهنگ کاور آلبوم به صورت تمام صفحه در صفحه قفل نمایش داده خواهد شد.

- صفحه کلید سامسونگ نیز برای تایپ در حالت افقی بهبود پیدا کرده و ظاهر آن دستخوش تغییراتی شده است.

- کارآیی نیز به لطف نسخه کیت کت بهبود پیدا خواهد کرد.

 

طبق روال گذشته در دو حالت می‌توانید گوشی خود را بروز کنید، اولین راه این است که گوشی را به رایانه و برنامه Kies متصل کنید، دومین و آسان ترین راه این است که از آدرس Settings > More > About Device > Software update > Update در گوشی خود بروزرسانی را دانلود و آن را نصب کنید.

 

منبع: androidauthority





ارسال توسط مهدی مهرنوش

گزارشی از خبرگزاری کره منتشر شده است که شایعه تولید ساعت هوشمند اپل را به واقعیت نزدیک تر کرده است.

 

 به گزارش جی اس ام، در این گزارش آمده که ال جی دیسپلی (LG Display) وظیفه‌ای جدید را دریافت کرده است و آن تولید صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل است. بر طبق این گزارش تولید انبوه صفحه نمایش‌های ساعت هوشمند اپل با نام iWatch در فاصله زمانی تیر تا شهریور انجام خواهد گرفت و تولید حدود 2 میلیون قطعه برای آن در نظر گرفته شده است.

 

این صفحه نمایش اندازه‌ای 1.52 اینچی خواهد داشت و از همان تکنولوژی که ال جی  در ساخت صفحه نمایش گوشی G Flex استفاده کرده بهره می‌برد. جنس این صفحه نمایش P-OLED یا همان Plastic-OLEDاست که این موضوع خمیده بودن صفحه نمایش ساعت اپل را تایید می‌کند.

 

 

باید اشاره کنیم که این موضوع کمی مشکوک است و شک و تردید را به همراه دارد، به خصوص که اگر بدانید منبع خبر بدون دلیل این خبر را از سایت خود برداشته است. اما در تاریخچه مرورگرها نسخه قابل مشاهده این خبر باقی مانده است.

 

سامسونگ نیز به زودی می‌خواهد نسل دوم ساعت هوشمند خود را معرفی کند، با این اوضاع به نظر می‌آید که نه تنها در زمینه دستیارهای صوتی رقابت بسیار سختی بین کمپانی‌ها وجود دارد، بلکه در زمینه محصولات پوشیدنی نیز این رقابت بالا گرفته است و یک دنیای جدید پیش روی کمپانی‌ها و خریداران قرار گرفته است، شما در صورت انتخاب محصولات پوشیدنی اپل را انتخاب می‌کنید یا به سراغ محصولات پوشیدنی سایر برندها خواهید رفت؟

 

منبع: phonearena

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

همانطور که گفتیم احتمال اینکه آیفون ۶ به صفحه نمایش بزرگتر مجهز باشد زیاد است، اکنون خبری از یک تحلیلگر چینی که شهرت بسیاری در پیش بینی موتورولا موتو ایکس داشته منتشر شده است.

 

به گزارش جی اس ام، این تحلیلگر عقیده دارد که اپل در مراسم WWDC یا همان کنگره توسعه دهندگان اپل، دو گوشی آیفون را معرفی خواهد کرد. گفته شده که اپل در ابتدا 2 تا 3 میلیون دستگاه از آیفون 6 را در ماه مه ارائه خواهد کرد که صفحه نمایشی 4.7 اینچی خواهد داشت و کیفیت آن مانند آیفون 4 اینچی 640×1136 پیکسل است.

 

نسخه دوم این گوشی صفحه نمایش 5.7 اینچی خواهد داشت و کیفیت آن نیز بیشتر است. پیش از این نیز در گزارشی که از دیسپلی سرچ منتشر کردیم گفتیم، آیفون 4.7 اینچی کیفیت تصویری برابر 720×1280 و آیفون 5.7 اینچی کیفیتی برابر 1080×1920 خواهد داشت.

 

هر دو آیفون احتمال زیاد در مراسم WWDC معرفی می‌شوند که در ماه ژوئن (خرداد) برگزار خواهد شد. سال گذشته اپل با معرفی دو مدل آیفون، ساختار شکنی کرد و احتمال دارد که در سال‌های آینده نیز شاهد معرفی چند آیفون مختلف در طول یک سال باشیم، درست مانند کاری که سامسونگ انجام می‌دهد و دو پرچمدار را در طول یکسال معرفی می‌کند.

 

 

انتظارها بر این است که آیفون 4.7 اینچی دوربینی 8 مگاپیکسلی در پشت خود داشته باشد و به تکنولوژیOIS و اندازه دهانه دیافراگم  f1/8 برای گرفتن عکس‌های با کیفیت خارق العاده مجهز باشد، برای درک این موضوع باید بدانید که اندازه دهانه دیافراگم گوشی آیفون 5s در حال حاضر f2/2 است.

 

شایعات مختلف زمان‌های گوناگونی را برای معرفی آیفون 6 ارائه می‌دهند اما همه آن‌ها بر این موضوع تاکید دارند که اپل دو نسخه آیفون یکی با صفحه نمایش 4.7 اینچ و یکی با صفحه نمایش 5.7 اینچ را ارائه خواهد کرد.

 

باید ببینیم که اپل به ساختارشکنی‌های خود ادامه خواهد داد و بر خلاف نظر استیو جابز که تنها اندازه مناسب گوشی موبایل 3.5 اینچ است، آیفون‌های بزرگ و بزرگ تر معرفی خواهد کرد یا خیر؟

 

منبع: unwiredview





ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی