فافا دانلود
با ما بروز باشید

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

NBA 2K14 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

nba 2k14 pc cover small دانلود بازی NBA 2K14 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 7 دی 1392برچسب:دانلود NBA 2K14, دانلود از سرور putlocker بازی NBA 2K14, دانلود از سرور ایران بازی NBA 2K14, دانلود با لینک مستقیم NBA 2K14, دانلود بازی NBA 2K14 با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی NBA 2K14, دانلود نسخه RELOADED بازی NBA 2K14, دانلود نسخه بلک باکس بازی NBA 2K14, دانلود نسخه فشرده Blackbox بازی NBA 2K14, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی NBA 2K14, دانلود نسخه فشرده بازی NBA 2K14, دانلود نسخه نهایی بازی بسکتبال ان بی ای 2014 برای کامپیوتر, دانلود نسخه کم حجم بازی NBA 2K14 با لینک مستقیم, دانلود کرک ریلودد بازی NBA 2K14, دانلود کرک ریلودد بازی بسکتبال ان بی ای 2014, دانلود کرک سالم و نهایی برای NBA 2K14,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Update v1.01-RELOADED added

 

pes14 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:تصاویر بازی pes 2014, خرید آنلاین بازی Pro Evolution Soccer 2014 نسخه RELOADED, خرید اینترنتی بازی پی ای اس 2014 نسخه نهایی ریلودد, خرید نسخه نهایی reloaded بازی Pes 2014, دانلود Pro Evolution Soccer 2014, دانلود از سرور ایران بازی PES2014 نسخه کامپیوتر, دانلود با لینک مستقیم پس 14, دانلود بازی pes14 برای کامپیوتر, دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای pc, دانلود لینک پر سرعت بازی پی ای اس 2014 برای کامپیوتر, دانلود مستقیم نسخه نهایی بازی فوتبال 2014 برای کامپیوتر, دانلود نسخه ریلودد بازی pes14 از سرور داخل ایران, دانلود نسخه ریلودد بازی Pro Evolution Soccer 2014, دانلود نسخه نهایی بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای کامپیوتر, دانلود نسخه نهایی و سالم بازی PES 2014 برای pc, دانلود کرک reloaded بازی pes 2014, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

Fifa 14 PC-DEMO

 

Fifa 14 pc cover small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:اسکرین شات های بازی fifa 14, تصاویر بازی fifa 14, دانلود دمو Fifa 14, دانلود دمو بازی فوتبال 2014, دانلود دمو بازی فیفا 14, دانلود دمو بازی ورزشی 2013, دانلود دمو مستقیم بازی فیفا 14, دانلود رایگان دمو Fifa 14, دانلود رایگان دمو بازی Fifa 14 برای کامپیوتر, دانلود مستقیم از سرور ایران دمو بازی فیفا 14, دانلود مستقیم دمو Fifa 14, دانلود مستقیم لینک پر سرعت دمو بازی فیفا 14 برای کامپیوتر, دانلود نسخه آزمایشی بازی Fifa 14, عکس های بازی fifa 14, عکس هایی از بازی fifa 14, نقد بازی fifa 14, پیش نمایش بازی fifa 14,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW

 

NASCAR the game 2013 pc cover small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:دانلود NASCAR The Game 2013 برای کامپیوتر, دانلود از سرور putlocker بازی NASCAR The Game 2013, دانلود از مدیافایر بازی NASCAR The Game 2013 برای pc, دانلود رایگان بلک باکس بازی NASCAR The Game 2013, دانلود رایگان نسخه SKIDROW بازی NASCAR The Game 2013 برای کامپیوتر, دانلود لینک مستقیم بازی NASCAR The Game 2013 برای pc, دانلود مستقیم بلک باکس ناسکار 2013, دانلود مستقیم نسخه SKIDROW بازی NASCAR The Game 2013, دانلود مستقیم نسخه بلک باکس بازی NASCAR The Game 2013, دانلود مستقیم کرک جداگانه بازی NASCAR The Game 2013, دانلود ناسکار 2013 برای کامپیوتر, دانلود نسخه BB بازی NASCAR The Game 2013 برای pc, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:دانلود Pro Cycling Manager 2013 برای کامپیوتر, دانلود از سرور putlocker بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود از مدیافایر بازی Pro Cycling Manager 2013 برای pc, دانلود بازی, دانلود بازی استراتژیک, دانلود بازی استراتژیک 2013 برای کامپیوتر, دانلود بازی جدید, دانلود رایگان بلک باکس بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود رایگان نسخه CPY بازی Pro Cycling Manager 2013 برای کامپیوتر, دانلود لینک مستقیم بازی Pro Cycling Manager 2013 برای pc, دانلود مستقیم بلک باکس دوچرخه سواری فرانسه 2013, دانلود مستقیم نسخه CPY بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود مستقیم نسخه بلک باکس بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود مستقیم کرک جداگانه بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود نسخه BB بازی Pro Cycling Manager 2013 برای pc, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.

MotoGP 13 PC-RELOADED

Update: Insert DVD CrackFix added.

 

MotoGP13 pc cover دانلود بازی MotoGP 13 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

|پچ فیکس PESBaz Persian Gulf Patch v1.1 Fix به پست اضافه شد|

 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID 2 pc cover small دانلود بازی GRID 2 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:دانلود GRID 2 برای کامپیوتر, دانلود از سرور putlocker بازی GRID 2, دانلود از مدیافایر بازی GRID 2 برای pc, دانلود رایگان بلک باکس بازی GRID 2, دانلود رایگان نسخه reloaded بازی GRID 2 برای کامپیوتر, دانلود لینک مستقیم بازی GRID 2 برای pc, دانلود مستقیم بلک باکس گرید 2, دانلود مستقیم نسخه RELOADED بازی GRID 2, دانلود مستقیم نسخه بلک باکس بازی GRID 2, دانلود مستقیم کرک جداگانه بازی GRID 2, دانلود نسخه BB بازی GRID 2 برای pc, دانلود نسخه BlackBox بازی GRID 2 برای کامپیوتر, دانلود نسخه ریلودد بازی گرید 2, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی ورزشی "پادشاهان فوتبال" یک شبیه ساز کاملا جدید از زندگی ورزشی فوتبالیست ها می باشد. زندگی هر روزه ی فوتبالیست ها، شبیه سازی تمرینات روزمره ی آن ها برای بهبود مهارت هایشان و تمام داستان ها و تضادهای زندگی واقعی آن ها که در یک فصل فوتبال برای بازیکنان پیش می آید در این بازی گنجانده شده است. بوسیله ی انتخاب بازیکنان و تصمیم گیری های حرفه ای خود در مورد شخصیت بازیکنان، شما باید آینده ی هر فوتبالیست خود را پیش بینی کنید و منابع خود را نیز طوری تطبیق دهید تا بتوانید تیم خود را به رقابت های جهانی برسانید. بازی در یک محیط ۳ بعدی خارق العاده اتفاق می افتد. همچنین شما می توانید تیم خود را به دلخواه خود سامان دهی کنید و با آپگریدهایی که در باشگاه شما و پاداش هایی که می گیرید می توانید لذت خود را از این شبیه ساز بی نظیر فوتبال چندین برابر کنید.

Lords of Football PC-RELOADED

 

lords of football cover دانلود بازی Lords of Football برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.

 

Trials Evolution Gold Edition-SKIDROW | 3.6 GB

| به همراه کرک v1.02 Update-SKIDROW |

 

Trials Cover دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی