فافا دانلود
با ما بروز باشید

NBA 2K13 عنوان یک بازی ورزشی شبیه ساز بسکتبال می باشد که شما را به دنیای حرفه ای های National Basketball Association یا همان ان بی ای می برد . در این نسخه شاهد افزوده شدن بازیکنان جدید و حرفه ای مانند Kevin Durant ، Blake Griffin ، Derrick Rose از تیم های بزرگ غرب هستیم . یکی دیگر از بخش های جذاب این بازی پشتیبانی از کینکت برای پلتفرم XBOX360 می باشد . قابلیت های کنترلی این بازی این امکان را به شما می دهد تا تمام حرکات نظیر دریبل ، پرتاب و پاس دادن را به آسانی انجام دهید و مشکلی در کنترل بازی نداشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی PC  این بازی زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

NBA 2K13-RELOADED

 

NBA 2K13 PC دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:تصاویر بازی NBA 2K13, خرید پستی نسخه PC بازی NBA 2K13, دانلود از رپیدشیر NBA 2K13 برای PC, دانلود بازی NBA 2K13 با لینک مستقیم, دانلود بازی NBA 2K13 برای PC, دانلود بازی NBA 2K13 برای پی سی, دانلود بازی بسکتبال برای PC, دانلود مستقیم بازی NBA 2K13 PC, دانلود نسخه PC بازی NBA 2K13, دانلود نسخه ریلود بازی NBA 2K13, دانلود نسخه معتبر بازی NBA 2K13, دانلود نسخه پی سی بازی NBA 2K13, دانلود نسخه کامپیوتر بازی NBA 2K13, دانلود نسخه کرک شده بازی NBA 2K13, دانلود کرک بازی NBA 2K13, لینک پرسرعت بازی NBA 2K13, نقد و بررسی بازی NBA 2K13,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بعد از انتشار نسخه ی جدید FIFA 13 شرکت EA اقدام به انتشار بازی محبوب FIFA Manager 13 کرده است تا طبق برنامه ی هر ساله علاوه بر انتشار نسخه ی فیفا ۱۳ شاهد انتشار نسخه منیجر ان هم باشیم.همانطور که طرفداران سبک بازی فیفا با این نسخه در سال های قبل اشنایی دارند شما در این بازی همانطور که از نام ان پیداست مدیریت کامل یک باشگاه را بر عهده دارید.در واقع شما در نقش مدیریت کامل این باشگاه هستید و هر انچه که یک مدیر باشگاه در دنیای واقعی انجام میدهد باید انجام دهید و به امور مدیریتی باشگاه به طور کامل و جامع رسیدگی کنید.بازی FIFA Manager 13 یک تصویر کامل از تمام مسائل و دغدغه‌هایی را که یک مربی و مدیر فوتبال با آن‌ها طرف است، پیش روی شما خواهد گذاشت. گیم‌پلی بازی تنوع بسیار زیادی دارد و این تنوع، همان سبک‌هایی است که مختص به هر مربی است. شما برای هدایت تیم خود، انتخاب‌های بسیار بسیار زیادی دارید.اما امکاناتی که در این نسخه نسبت به نسخه ی قبلی خود دارد و باعث بهبود ان شده میتوان به بهبود بسیار زیاد گیم پلی اشاره کرد.پس از انتشار نسخه ی ۱۲ بسیاری از منتقدان دادن نمره ۴٫۵ از ۱۰ را بسیار زیاد میدانستند و این بازی را در این حد و اندازه ها نمیدانستند اما اتفاق خوبی که در این نسخه افتاده علاوه بر بهبود گیم پلی توجه ویزه ای به تصاویر سه بعدی و انیمیشن ها شده است که با انی بهبودی ها میتوان انتظار داشت بازی سرگرم کننده و جذابی در انتظار گیمر ها به خصوص طرفداران سبک فیفا هستیم.

 

FIFA Manager 13-Reloaded | 5.7 GB

 

FIFA Manager cover دانلود بازی FIFA Manager 13 برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی فوتبال منجر ۲۰۱۳ هم منتشر شد این بازی از بازی های پرفروش کمپانی SEGA است نسخه قبلی از این بازی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های این شرکت بود که امروز آخرین نسخه آن به بازار آمد این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال آن هستند .شما در بازی فوتبال منجر فوتبال بازی نمی کنید بلکه مدیریت و هدایت بازیکنان برای پیروزی در بازی ها را دارید و برای بدست آوردن جام ها شما باید مدیریت کامل و هوش بالایی برای هدایت بازیکنانتان داشته باشید .

 

Football Manager 2013-SKIDROW | 2.4 GB

 

footballmanager2013 دانلود بازی Football Manager 2013 برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

 

FIFA 13 PC دانلود بازی FIFA 13 برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:خرید پستی نسخه PC بازی FIFA 13, دانلود FIFA 13 برای PC, دانلود از رپیدشیر FIFA 13, دانلود از مدیافایر FIFA 13, دانلود بازی FIFA 13, دانلود بازی FIFA 13 با لینک مستقیم, دانلود بازی FIFA 13 برای پی سی, دانلود بازی FIFA 13 نسخه Blackbox, دانلود بازی فیفا 13 برای PC, دانلود بازی فیفا13 برای کامپیوتر, دانلود مستقیم بازی FIFA 13, دانلود مستقیم نسخه بلک باکس بازی FIFA 13, دانلود نسخه BB بازی FIFA 13, دانلود نسخه Blackbox فیفا 13, دانلود نسخه PC بازی FIFA 13, دانلود نسخه RELOADED بازی FIFA 13, دانلود نسخه اسکیدرو بازی FIFA 13, دانلود نسخه ریلود بازی FIFA 13, دانلود نسخه فینال FIFA 13, دانلود نسخه معتبر بازی FIFA 13,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب: خرید آنلاین بازی PES 2013 برای pc, خرید بازی پس 2013 نسخه نهایی skidrow برای کامپیوتر, خرید نسخه سالم و کامل بازی پی ای اس 13 برای کامپیوتر, دانلود PES 2013, دانلود از رپیدشیر بازی pro evolution soccer 2013 برای pc نسخه اسکیدرو, دانلود از مدیافایر بازی PES 2013 برای pc, دانلود بازي pes 13, دانلود بازي Pro Evolution Soccer 2013, دانلود بازي فوتبال 2013, دانلود بازي پس 2013, دانلود بازي پيس 2013, دانلود بازی pes 13, دانلود بازی PES 2013 برای pc, دانلود بازی پس 13, دانلود بازی پس 2013, دانلود رايگان بازي PES 2013, دانلود فوتبال 2013 برای کامپیوتر, دانلود لینک مستقیم بازی PES 2013 برای کامپیوتر, دانلود مستقيم PES 2013, دانلود مستقيم بازي pes 2013, دانلود نسخه اسکیدرو پس 2013, دانلود نسخه فول و سالم بازی PES 2013,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Tony Hawks Pro Skater HD که با نام مختصر THPS شناخته شده است یکی از بازی های محبوب Arcade می باشد که دارای سبک بازی ورزشی اسکیت بورد است و می تواند ساعت ها شما را مشغول نماید . در این بازی شما می بایست تمام تلاش خود را برای گرفتن امتیاز انجام دهید و با اسکیت حرکات نمایشی انجام دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید . بازی دارای ۷ مرحله و استایل متنوع از بازی های THPS 1 ، ۲ و ۳ می باشد . این نسخه توسط شرکت Robomodo از نو طراحی شده است تا تمام انیمیشن ها و حرکات بازی و پلیر واقعی تر به نظر برسند . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی زیبا را به همراه لینک دانلود نسخه ی معتبر SKIDRWO مشاهده نمایید .

 

Tony Hawks Pro Skater HD دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater HD برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 1 PC-RELOADED

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 1 برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Dementium II HD یک بازسازی از بازی Dementium II است که برنده جوایز مختلف شده بود، این نسخه گیم پلی کلاسیک بازی را حفظ کرده اما جزئیات گرافیکی ، نورپردازی ها و کنترل بازی آپدیت و به روز شده است، Dementium یک بازی شوتر اول شخص و ترسناک است که عناصر معمایی و داستانی هم در آن وجود دارد، شما در این بازی در یک مرکز درمانی به اسم Bright Dawn گیر افتاده اید و کابوس های وحشتناک برای شما تمامی ندارد ، حالا شما باید با حیولاها و موجودات ترسناکی که هر کدام با هم متفاوت هستند و نیازمند استراتژی مخصوص برای نابود هستند مبارزه کنید.

Dementium II HD PC-RELOADED

 

Dementium II HD pc cover دانلود بازی Dementium II HD برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

یکی از محبوب ترین بازی های اندروید و آیفون برای کامپیوتر توسط شرکت Crescent Moon Games منتشر شد.بازی Ravensword Shadowlands در سبک نقش آفرینی و اکشن میباشد که توسط استدیو  Crescent Moon Games ساخته و ابتدا برای اندروید عرضه گردیده بود، هم اکنون برای PC نیز منتشر شده است. در این بازی شما در نقش یک شاهزاده جوان می بایستی به اکتشاف جهانی که در آن دارای جزئیات خوبی میباشد پرداخته، صدها آیتم های مختلف را جمع آوری نموده، از سلاح های قدرتمند همچون تیروکمان، چکش و شمشیر استفاده کرده و بر مهارت خود در بازی بیافزایید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید.گرافیک بازی عالیست و شما را یاد بازی محبوب گاتایک خواهد انداخت!

Ravensword Shadowlands PC-SKIDROW

 

Ravensword Shadowlands pc cover دانلود بازی Ravensword Shadowlands برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:آموزش نصب بازی Assassins Creed IV Black Flag, خرید آنلاین بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود Assassins Creed IV Black Flag, دانلود BlackBox برای بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود از سرور داخل ایران بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود بازی Assassin's Creed 4 برای PC, دانلود بازی اساسینز کرید 4 برای pc, دانلود رایگان Assassins Creed IV Black Flag, دانلود رایگان تمامی دی ال سی بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود مستقیم Assassins Creed IV Black Flag, دانلود مستقیم از داخل ایران بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود مستقیم نسخه RELOADED بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود نسخه بلک باکس بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود نسخه فشرده بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود نسخه نهایی بازی Assassins Creed IV Black Flag,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی