فافا دانلود
با ما بروز باشید

سبک این بازی اکشن, نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op  قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا "Survival Arena Mode" یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

FORCED PC-iNLAWS

 

Forced pc cover small دانلود بازی FORCED برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

داستان این بازی که در سال ۱۹۳۸ و در مصر قبل از زمان نازی ها به وقوع میپیوندد در مورد شخصیتی به نام جیمز لی میباشد که به دنبال شی ای باستانی به نام the heart of Atlantis (قلب آتلانتیس) میباشد. از آن سو یک گروه از نمایندگان دولت آمریکا نیز در تلاش هستند تا این شی را به چنگ بیاورندهمان طور که میبینید با داستانی تکراری طرف هستیم. همان گونه که از اسم بازی نیز مشخص است بازی به سبک ماجرایی میباشد ولی بر خلاف روال این سبک که از دوربین سوم شخص بهره میبرند این بازی دارای دوربین اول شخص میباشد. این بازی قرار است به روی PC و X360 منتشر گردد و تهیه کننده آن Nordic Games میباشد که تعدادی از عناوین شرکت ورشکسته THQ از قبیل Darksiders و Red Faction را خریداری نموده است وسازنده آن شرکت The Farm 51 میباشد که عنوان  Painkiller: Hell & Damnation را در کارنامه خود دارد

Deadfall Adventures PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Deadfall Adventures pc cover small دانلود بازی Deadfall Adventures برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب: دانلود Deadfall Adventures, دانلود از سرور putlocker بازی Deadfall Adventures, دانلود از سرور ایران بازی Deadfall Adventures, دانلود با لینک مستقیم Deadfall Adventures, دانلود بازی Deadfall Adventures با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Deadfall Adventures, دانلود نسخه RELOADED بازی Deadfall Adventures, دانلود نسخه بلک باکس بازی Deadfall Adventures, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی Deadfall Adventures, دانلود نسخه فشرده بازی Deadfall Adventures, دانلود نسخه نهایی بازی ماجراهای آبشار مرگ 2013 برای کامپیوتر, دانلود نسخه کم حجم بازی Deadfall Adventures با لینک مستقیم,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است.

Injustice Gods Among Us Ultimate Edition PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Injustice gods pc cover دانلود بازی Injustice Gods Among Us Ultimate Edition برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:دانلود Injustice Gods Among Us, دانلود از سرور putlocker بازی Injustice Gods Among Us, دانلود از سرور ایران بازی Injustice Gods Among Us, دانلود با لینک مستقیم Injustice Gods Among Us, دانلود بازی Injustice Gods Among Us با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Injustice Gods Among Us, دانلود نسخه FLT بازی Injustice Gods Among Us, دانلود نسخه بلک باکس بازی Injustice Gods Among Us, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی Injustice Gods Among Us, دانلود نسخه فشرده بازی Injustice Gods Among Us, دانلود نسخه نهایی بازی خدایان بی عدالت 2013 برای کامپیوتر,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

عنوان BioShock Infinite از بازی های معروف اکشنی است که توانسته نظر گیمرهای بسیاری را بخود جلب کندع این بازی توسط کمپانی معروف ۲K Games ساخت و طراحی شده و Irrational Games آنرا منتشر کرده است. شخصیت اصلی بازی بوکر نام دارد و او محافظت از دختری بنام الیزانبت را بر عهده دارد, الیزابت دارای قدرت خاصی هست به همین دلیل گروهک هایی به دنبال وی هستند, در مواقعی که الیزابت در خطر میفتد و یا زخمی میشود شما باید سریعاً به سمت او بروید, از طرفی بوکر با آزادی خواهان مبارزه میکند و سعی بر نابودی آن ها دارد. گرافیک کارتونی BioShock Infinite از جمله گرافیک های خاص است که باعث شده اکثر سازنده ها از آن به عنوان نمونه استفاده کنند. BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1 یک بسته الحاقی یا همان DLC است که قرار است از سوی ۲K Games در چند قسمت برای این بازی منتشر شود. دو شخصیت الیزابت و بوکر شخصیت های اصلی هستند و سازنده روی آن ها مانور بیشتری داده است, الیزابت بزرگتر شده است و بازی در شهر به زیر اب رفته Rapture به وقوع میپیوندد. این نسخه شامل ۲ DLC دیگر با نام های Industrial Revolution Rewards Pack، Clash in the Clouds نیز می شود.

BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1 PC-RELOADED

توجه مهم: برای اجرای این DLC نیاز به نسخه ی اصل بازی دارید.

 

Burial at Sea Episode 1 pc cover دانلود DLC بازی BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1 برای PC

 

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

ریلیز نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار XCOM: Enemy Unknown با نام XCOM: Enemy Within به همراه تمامی آپدیت ها و دی ال سی هایی که تا به امروز برای این بازی عرضه شده است در این نسخه از بازی قابل دریافت است. در این نسخه افزونه ی Enemy Within آرایه های باورنکردنی از توانایی ها، آپگریدها و صلاح های جدید را برای مبارزه با دشمنان و بیگانگان جدید به همراه دارد. همچنین در این افزونه نقشه ها و مراحل جدید، گیم پلی استراتژیک و تاکتیکی جدید و محتوای جدید در بخش مولتی پلیر برای تجربه ی جدیدی از این بازی قرار داده شده است. شما در این ریلیز که هم اکنون در وبسایت دانلودها قرار داده شده است، هم می توانید نسخه ی اصلی بازی به همراه تمامی آپدیت ها و هم DLC جدید بازی را با نام Enemy Within به صورت جداگانه بازی نمایید.

XCOM: Enemy Within PC-RELOADED

 

XCOM Enemy Within pc cover small دانلود بازی XCOM: Enemy Within برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

Final Exam PC-SKIDROW

 

Final Exam pc cover small دانلود بازی Final Exam برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

استودیو Monolith سازنده بازی F.E.A.R پس عرضه موفقیت امیز این بازی دست به خلق بازی زیبای دیگری به نام Condemned زد.این بازی با توجه به گرافیک بسیار بالا و برخورداری از از موتور گرافیکی قویبه عنوان یکی ازبهترین بازیها در زمینه وکنسول و و کامیپوتر در نمایشگاه های بین المللی برگزیده شده است. Ethan Thomas مامور FBI به منظور قتل های زنجیره ای و یافتن قاتل اصلی می برد تا سرانجام وی را تحویل عدالت دهد. صحنه ها طبیعی و صداگذاری بسیار نزدیک به محیط بازی است تا بازیکن را مستقیما به فضای جنایت منتقل سازد. وی قادر است حتی از اشیا اطراف خود به منظور حمله به دشمنش که بشدت باهوش است استفاده نماید. آنان تنها با دست خالی به سمت شما حمله ور می شوند و پس از پیدا نمودن سلاح نیرومند حمله ور گشته٬ بعد از مدتی در میان سایه ها پنهان می گردند تا در اولین فرصت شما را سرنگون سازند.این بازی در کل از ۱۰ مرحله تشکیل شده که هر مرحله بر هیجان بازی می افزاید و دیگر آنکه بازی دارای پایانی شوکه است که ارزش تمام کردن بازی را چند برابر می کند . این بازی را با گرافیک عالی وداستانی زیبا ازدست ندهید.

Condemned Criminal Origins PC-RELOADED

 

Condemned criminal minds pc cover small دانلود بازی Condemned Criminal Origins برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3-RELOADED به پست اضافه شد|

|آموزش برطرف نمودن مشکل اکسترکت کردن فایل های فشرده (روش MD5) به پست اضافه شد|

 

Call of Duty Ghosts pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:خرید آنلاین بازی Call of Duty: Ghosts, دانلود Call of Duty: Ghosts, دانلود از سرور putlocker بازی Call of Duty: Ghosts, دانلود از سرور ایران Call of Duty: Ghosts, دانلود بازی call of duty 8, دانلود بازی Call of Duty: Ghosts, دانلود رایگان ندای وظیفه 8, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Call of Duty: Ghosts از سرور داخل ایران, دانلود مستقیم نسخه BlackBox بازی Call of Duty: Ghosts, دانلود مستقیم نسخه کم حجم بازی کال اف دیوتی 8, دانلود نسخه PC بازی COD Ghosts, دانلود نسخه بلک باکس بازی Call of Duty: Ghosts, دانلود نسخه ریلودد بازی Call of Duty: Ghosts, دانلود نسخه نهایی بازی Call of Duty: Ghosts, دانلود نسخه کرک سالم بازی Call of Duty: Ghosts,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۱ بازی، Update 1-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Battlefield 4 pc cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب: دانلود Battlefield 4, دانلود از سرور putlocker بازی Battlefield 4, دانلود از سرور ایران بازی Battlefield 4, دانلود با لینک مستقیم Battlefield 4, دانلود بازی Battlefield 4 با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود بازی Battlefield 4 نسخه کم حجم بلک باکس, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Battlefield 4, دانلود نسخه BlackBox بازی Battlefield 4, دانلود نسخه BlackBox بازی Battlefield 4 از سرور داخل ایران, دانلود نسخه RELOADED بازی Battlefield 4, دانلود نسخه بلک باکس بازی Battlefield 4, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی Battlefield 4, دانلود نسخه فشرده بازی Battlefield 4, دانلود نسخه نهایی بازی بتلفیلد 4 2013 برای کامپیوتر, دانلود نسخه کم حجم بازی Battlefield 4 با لینک مستقیم,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars II عرضه شد. در ورژن جدید بازی زیبای Angry Birds Star Wars II پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما در این نسخه جدید ۳۰ شخصیت جدید به شخصیت های نسخه قبلی اضافه شده که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر هستند. جایزه های جدید اضافه شدند تا از نسخه شماره ۱ جذاب ترشده است و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و از نظر گرافیک تغییرات قابل توجهی مشاهده می شود و همچنین فیلم های نمایشی با کیفیتی در بازی وجود دارد که میتوانید با مشاهده این ویدیو ها لذت ببرید. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

Angry Birds Star Wars 2 v1.0 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars 2 v1.0

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی