فافا دانلود
با ما بروز باشید

در یک جزیره دور افتاده و سیلی از زامبی های خطرناک رو به رو هستید ، برای این که زنده بمانید چکار خواهید کرد؟ این سوالی است که در این بازی باید به آن پاسخ دهید ، اولین کاری که باید انجام دهید اکتشافات است ، با جمع آوری سلاح های مناسب و همچنین غذا برای خوردن حالا باید سعی کنید که زنده بمانید ، در بازی شما باید راه های خروج از جزیره را هم بشناسید که در نهایت بتوانید از این جزیره تاریک و ترسناک فرار کنید ، در بازی بیش از ۱۰۰ سلاح مختلف از جمله اسلحه های اتوماتیک ، دستی ، چاقو و کوکتل مولوتف و … وجود دارد که در کمتر بازی این میزان دیده شده است.

How to Survive PC-SKIDROW

 

How to Survive pc cover دانلود بازی How to Survive برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

Batman Arkham Origins PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۲ بازی، Update 2-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Batman Arkham Origins pc cover small دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:دانلود Batman Arkham Origins, دانلود از سرور putlocker بازی Batman Arkham Origins, دانلود از سرور ایران بازی Batman Arkham Origins, دانلود از سرور ایرانی بازی بتمن 2013 برای pc, دانلود با لینک مستقیم Batman Arkham Origins, دانلود بازی Batman Arkham Origins با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Batman Arkham Origins, دانلود نسخه RELOADED بازی Batman Arkham Origins, دانلود نسخه بلک باکس بازی Batman Arkham Origins, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی Batman Arkham Origins, دانلود نسخه فشرده بازی Batman Arkham Origins, دانلود نسخه نهایی بازی بتمن آرخام اریجینز 2013 2013 برای کامپیوتر,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

داستان بازی سرنوشت یک خواهر و برادر را به تصویر می کشد. این دو بعد از گذر از سرزمین های متعدد در سفر خود به جهان فانتزی The Dark Eye می رسند و بعد از برخورد با شیاطین به دام می افتند. اینک مبارزه تنها راه برای نجات از وضعیتی است که در آن گرفتار شده اند. کاراکترهای اصلی بازی در بدو بازی تنها به مهارت های اندکی در مبارزه دست یافته اند و مبارزه برای رهایی، شرایط را برای خلق یک عنوان نقش آفرینی حماسی با محوریت این دو کاراکتر فراهم می کند. بازی یک نقش آفرینی با زاویه دید سوم شخص است. از این منظر می توان این بازی را با عناوینی مثل The Witcher یا Dragon Age مقایسه کرد. البته بازی به طور غیرقابل انکاری از المان های نقش آفرینی در این دو بازی و عنوان موفق Skyrim الهام گرفته است و همین موضوع باعث می شود در مشاهده تصاویر بازی، خیلی زود این بازی ها در ذهن بازیکن تداعی شود. شکل روایت داستان بازی عمدتا دیالوگ محور است. درست مانند بازی های نقش آفرینی یکی دو سال گذشته، قهرمانان در شرایط مختلف با دوستان و دشمنان خود گفت وگو می کنند و بازیکن سوال ها و جواب های مناسب را انتخاب می کند. انتخاب هر سوال یا جواب می تواند مسیر داستان چند خطی بازی را در بازه ای کوتاه یا به طور کلی تغییر دهد. گیم پلی بازی عمدتا بر نبرد، کسب غنیمت، افزایش توانمندی قهرمانان و کار تیمی متمرکز شده است. بر خلاف Skyrim نمی توان بیشتر از چند دقیقه بازی را بدون جنگ پشت سر گذاشت و مهم ترین راه برای پیشرفت بازی، مبارزه است. مبارزات این نسخه بزرگ و پهلوانانه به تصویر کشیده شده اند. Kalypso Media از فرصت ۳ ساله خود برای توسعه یک سیستم گرافیکی برای هر چه طبیعی تر جلوه کردن مبارزات بازی بهره برده است. هر یک از کاراکترهای بازی می توانند به چندین روش مبارزه کنند. از این منظر بازی دارای یک سیستم درختی Talent است و بازیکن بنا بر صلاحدید خود، مهارت های لازم برای هر یک از کاراکترهای بازی را انتخاب خواهد کرد. بخشی از مهارت های مبارزه در بازی از دشمنان آموخته می شود. به همین دلیل سیستم Dark Magic به عنوان یک روش مبارزه جادویی موثر علیه دشمنان در بازی طراحی شده است.

Demonicon PC-RELOADED

Update: FLT Proper Crack Added

 

Demonicon pc cover دانلود بازی Demonicon برای PC

 

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

داستان بازی خیلی عجیب و خنده دار است.یک شب که مرد عنکبوتی خرابکار ما به دنبال ونوم بود به صورت اتفاقی به سمت آزمایشگاه آسکورپ هدایت شده و در آنجا به جنگ می پردازند.جنگ آن ها بسیار طول کشید ولی ونوم شکست خورد و روی زمین افتاد،همان موقع اسپایدی دیوانه ی ما با مسخره بازی ونم را مسخره کرد و در همان موقع مشتی قوی از طرف ونوم نوش جان کرد.همان موقع بود که به بالاترین طبقه ی آزمایشگاه پرتاب شد و دشمن دیرینه ی خود را دید: میستریو!!!پس از مدتی اسپایدی شوخ طبع ما از دو دشمن خود شکست خورده و به سمت یک شیشه ی نورانی و عجیبی پرتاب می شود،همان موقغ انفجاری صورت می گیرد و اسپایدی وقتی به هوش می آید خود را در فضا و جایی خیلی دور تر از زمین می بیند.همان موقع موجودی با شاخ های طلایی و چشمان سبز نزدیک می شود و با صدایی سرد می گوید:ممنون که راهمان را باز کردی!و همان موقع اسپایدی خود را روی ساختمان امپایر استیت می بیند.فردای همان روز به آزمایشگاه بر می گردد و متوجه می شود که ش.ی.ل.د یک پایگاه در آن جا بنا کرده و به شدت از آن مراقبت می شود.برای همین از روی کنجاوی به هواپیمای شیلد می رود و نیک فیوری را عصبی تر از همیشه می بیند.او می گوید با کاری که اسپایدی دیشب انجام داد یک منبع انرژی بسیار قوی آزاد شده که خیلی ها دنبال آن هستند،و همان موقع بود که همان شاخ طلایی با هزاران موجود وارد زمین می شوند،و جنگ ما آغاز می شود.

LEGO Marvel Super Heroes PC-FLT

 

LEGO marvel super heroes pc cover small دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:دانلود LEGO Marvel Super Heroes, دانلود از سرور putlocker بازی LEGO Marvel Super Heroes, دانلود از سرور ایران بازی LEGO Marvel Super Heroes, دانلود با لینک مستقیم LEGO Marvel Super Heroes, دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی LEGO Marvel Super Heroes, دانلود نسخه FLT بازی LEGO Marvel Super Heroes, دانلود نسخه بلک باکس بازی LEGO Marvel Super Heroes, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی LEGO Marvel Super Heroes, دانلود نسخه فشرده بازی LEGO Marvel Super Heroes, دانلود نسخه نهایی بازی لگو مارولز 2013 2013 برای کامپیوتر,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

سخه ی HD بازی Flashback بر اساس Flashback: The Quest for Identity که در سال ۱۹۹۲ برای کنسول آمیگا منتشر شده بود ساخته می شود و در تاریخ ۲۱ آگوست برای کنسول Xbox 360 منتشر شد. این بازی یک عنوان علمی تخیلی می باشد که توسط VectorCell ساخته می شود و ناشر آن یوبیسافت می باشد که بعد از بیست سال دوباره آن را زنده کرده است. نسخه ی اصلی بازی Flashback همانطور که گفته شد در سال ۱۹۹۲ منتشر شد ولی برخلاف نسخه ی HD آن با بازخورد مناسب تری از سوی محافل مختلف مرتبط با گیم و منتقدان رو به رو شد. این امر در صورتی است که تا حال نسخه ی جدید این بازی نتوانسته نمرات خوبی را دریافت کند. داستان بازی هم در مورد شخصیتی به نام  Conrad B می باشد که همانند باقی قهرمانان قدیمی حافظه ی خود را از دست داده و …

Flashback PC-RELOADED

 

Flashback 2013 pc cover دانلود بازی Flashback برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Shadow Warrior بازسازی قوی‌ای از بازی کلاسیک ۳بعدی سبک تیراندازی کمپانی مستقل Flying Wild Hog می‌باشد که به نمایش قدرت افسانه‌ای و چابک جنگجوی بازی با نام Lo Wang می‌پردازد. این بازی به ترکیب حیرت‌انگیز نبرد خون‌آلود آتش تفنگ با قدرت بی‌همتای یک کاتانا می‌پردازد تا دشمنان غیرقابل بخشودنی سرزمین سایه‌ها را در انتقالی شگفت‌انگیز از فضای اول شخص کلاسیک این بازی به نابودی برساند.

Shadow Warrior PC-FLT

 

Shadow Warrior pc cover دانلود بازی Shadow Warrior برای PC

 

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

این بازی یک بازی اکشن بوده و بازی گیم پلی خوبی را رونمایی میکند.در این بازی شما باید با ارتش بیگانه مبارزه کنید و آن ها را نابود کنید. بازی در ۱۴ مرحله متفاوت به وقوع میپیوندد و درگیری بر سرنجات حفظ سرزمین خودتان است. ۱۰ نوع سلاح مختلف در این بازی طراحی شده است که بسیار پیشرفته هستند و هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند. سازنده بازی بخوبی توانسته یک بازی اکشن را با داستان تکراری رونمایی کند چراکه بازی هایی در این سبک برای نجات سزرمین های مختلف بسیار هستند و تنها چیزی که میتواند آن ها را از همدیگر متمایز کند درگیری های مهیج و نهایت اکشن بودن یک بازی است. در این بازی شما با ۲۱ نوع دشمن مختلف مواجه میشود, طیف گسترده ای از دشمنان به عنوان پیاده نظام، رزمندگان، پرواز هواپیماهای بدون سرنشین، عنکبوت و … میتواند مورد توجه قرار گیرد. همچنین ۸ باس برای نابودی وجود دارد که بدون شک چالش برانگیزترین قسمت بازی میتواند همین قسمت باشد. موتورگرافیکی بازی بسیار فوق العاده طراحی شده و بازی از افکت ها و نورپردازی و رندر کردن خوبی بهره میبرد.

Alien Rage Unlimited PC-SKIDROW

 

Alien Rage Unlimited pc cover small دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

در میان اتاق تاریک، صدایی را از پشت در شنید. چیزی دیده نمی‌شد اما می‌شد از صدای قدم‌ها فهمید موجودی غول پیکر بیرون در ایستاده است. از گوشه در بیرون را نگاه کرد و وحشت خیلی زود وجودش را فرا گرفت. به یکی از کمدهای اتاق پناه برد اما صدای در کمد، هیولا را هوشیار کرده بود. او وارد اتاق شد و شروع به فریاد کرد: "می‌دانم که همین اطراف پنهان شده‌ای، خودت را نشان بده!" و شروع به شکستن کمد‌ها و وسایل موجود در اتاق کرد و …!!! کسانی که این قصه را در Amnesia: The Dark Descent تجربه کرده‌اند به خوبی می‌دانند چرا این بازی عنوان ترسناک‌ترین بازی طول تاریخ بازی‌های ویدئویی را از آن خود کرده است. در Amnesia پنهان شدن، فرار کردن، حبس نفس و تحمل سکته‌های ناقص، تنها کاری بود که قهرمان بازی می‌توانست انجام دهد. در واقع زمانی که او از ترس بی‌هوش می‌شد، بهترین اوقات را سپری می‌کرد و بازیکن نفس تازه‌ای می‌کشید! بازی پر از نکات نامشخص است. وقایع بازی برای یک تاجر ثروتمند رخ می‌دهد که به سفری طولانی به مکزیک رفته است. کابوس‌های وحشتناک او در مکزیک آغاز شده و اینک که به لندن بازگشته است، کابوس‌ها دست بردار او نیستند. این وضعیت تا جایی پیش می‌رود که موجودات ترسناک پیش رویش سبز می‌شوند و اینک دیگر او نمی‌داند خواب است یا بیدار.

Amnesia: A Machine for Pigs PC-SKIDROW

 

Amnesia a machine for pig pc cover دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب: دانلود Amnesia: A Machine for Pigs, دانلود از سرور putlocker بازی Amnesia: A Machine for Pigs, دانلود از سرور ایران بازی Amnesia: A Machine for Pigs, دانلود با لینک مستقیم Amnesia: A Machine for Pigs, دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Amnesia: A Machine for Pigs, دانلود نسخه SKIDROW بازی Amnesia: A Machine for Pigs, دانلود نسخه بلک باکس بازی Amnesia: A Machine for Pigs, دانلود نسخه فشرده Blackbox بازی Amnesia: A Machine for Pigs, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی Amnesia: A Machine for Pigs, دانلود نسخه فشرده بازی Amnesia: A Machine for Pigs, دانلود نسخه نهایی بازی فراموشی 2013 برای کامپیوتر,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

مردی که برای زنده ماندن خود تلاش می کند. دو پسرش، ناامید از درمان پدر بیمارشان، تنها با یک راه حل باقی مانده اند. آن ها باید به سفری بروند تا "مایع حیات" را پیدا کرده و برای پدر خود بیاورند. در این راه، این دو باید به یکدیگر تکیه کرده تا بتوانند زنده بمانند. یکی باید قوی باشد در حالی که دیگری ضعیف است، یکی باید شجاع باشد در حالی که دیگر ترسو است.، آن ها باید … برادر باشند!

Brothers – A Tale of Two Sons PC-FLT

 

Brothers a Tale of two Sons pc cover دانلود بازی Brothers   A Tale of Two Sons برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Memoria عنوان جدید بازی زیبایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Daedalic Entertainment ساخت و عرضه شده است.سبک بازی ماجرایی و RPG بوده و داستان بازی کاملا حماسی و تخیلی میباشد.در اینکه بازی‌های حماسی این روزها بخوبی توانستند نظر گیمرها را بخود جلب کنند شکی نیست.بازی Memoria یکی از بازی‌های حماسی با داستان خلق شده ای است که سازنده آن وقت زیادی برای آن صرف کرده است.شخصیت اول داستان Sadja نام دارد که به شاهزاده جنوبی و قهرمان تاریخ معروف است.جنگ ماگس، مبارزه در وسط یک بیابان غیرقابل سکونت یکی از بزرگترین پیروزهای وی به شما می‌آید.پرنده شکارچی * گرن * تقریبا ۴۵۰ سال پس از جنگ بزرگ زندگی می‌کندو عشق ابدی وی که Nuri نام دارد به یک کلاغ توسط نفرین شیطانی تبدیل شده است.گرن خواستار بازگردانی نور به حالت انسانی خودش است و برای انجام این عمل  به کمک تاجر Fahi که یک شخص کاملا مرموز است نیاز دارد چراکه او دارای قدرت جادویی است.فاهی برای انجام این کار نیاز به حل یک مسئله بزرگ دارد که این مسئله از طرفی به Sadja مربوط میشود و باعث درگیری‌هایی در بین آن‌ها میشود….

Memoria PC-RELOADED

 

Memoria pc cover small دانلود بازی Memoria برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب: دانلود Memoria, دانلود از سرور putlocker بازی Memoria, دانلود از سرور ایران بازی Memoria, دانلود با لینک مستقیم Memoria, دانلود بازی Memoria با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Memoria, دانلود نسخه RELOADED بازی Memoria, دانلود نسخه بلک باکس بازی Memoria, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی Memoria, دانلود نسخه فشرده بازی Memoria, دانلود نسخه نهایی بازی مموریا 2013 برای کامپیوتر, دانلود نسخه کم حجم بازی Memoria با لینک مستقیم, دانلود کرک ریلودد بازی Memoria, دانلود کرک ریلودد بازی مموریا 2013, دانلود کرک سالم و نهایی برای Memoria,
ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی