فافا دانلود
با ما بروز باشید

انسان ها با جادو و ماشین ها روبرو خواهند شد! بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد. سحر و جادو به دنیا بازگشته و موجودات قدرتمند افسانه ها را بیدار کرده است. تکنولوژی با هوشیاری و گوشت مرده ها در هم آمیخته، گروه های غریبه در بین انسان ها جا خوش کرده اند و دسیسه های پشت پرده دنیا را خون کشیده است. شما در این بازی نقش یک Shadowrunner را دارید، یک آدم مزدور که در حوالی جامعه سکونت دارد. هر روز در تقویت مهارت های خود تمرین کرده و بر روی پای خود می ایستید. هر وقت از شما درخواست کمک شود، به تنهایی آن را انجام خواهید داد… به هر قیمتی که شده باشد!

Shadowrun Returns 2013 PC-FLT

 

Shadowrun Returns pc cover دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

R.I.P.D.: The Game عنوان یک بازی سوم شخص اکشن است که بر اساس فیلمی با همین اسم ساخته شده است. داستان بازی درمورد پلیسی می باشد که به قتل می رسد و پس از مرگ روحش به سازمان پلیس های مرده می پیوندد و با همکاری روح های پلیس این سازمان در صدد است که قاتل خود را که یک فرد زنده است بیابد. شرکت سازنده بازی یعنی Old School سعی کرده تا داستان اصلی فیلم را در بازی نیز اجرا کند تا دشمنان، سلاح ها، افکت ها و بخش های طنز فیلم، در بازی نیز وجود داشته باشند . در بخش Co-op نیز می توانید به صورت دو نفره و آنلاین بازی را ادامه دهید. برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و لینک های دانلود، لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

R.I.P.D.: The Game PC-FLT

 

RIPD The Game دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Dusty Revenge یک عنوان دوبعدی اکشن می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما در نقش خرگوشی به نام Dusty بازی خواهید کرد ، خرگوشی خشمگین که در پی کشته شدن عشقش ، به دنبال گرفتن انتقام است . در این مسیر دوستان و دشمنان بسیاری را دیدار خواهید کرد . در بازی سه کاراکتر مختلف را مشاهده خواهیم کرد که هریک دارای ویژگی ها و سلاح های خاص خود هستند . این بازی شباهت های زیادی به بازی محبوب Shank دارد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک های دانلود را مشاهده نمایید .

 

Dusty Revenge-SKIDROW | 1.1 GB

 

Dusty Revenge دانلود بازی Dusty Revenge برای PC

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 52 53 54 55 56 ... 57 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی