فافا دانلود
با ما بروز باشید

CyberLink PowerProducer Ultra نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ویدیوها،موزیک و عکس های شما برروی انواع لوح های فشرده DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار فوق العاده میتواند نسبت به رایت لوح های فشرده با کیفیت HD نیز اقدام کند. برای رایت این نرم افزار از طیف وسیع فرمت های ویدیویی،عکس و موزیک پشتیبانی میکند که به تمامی آنها در ادامه مطلب اشاره کرده ایم. ۴ مرحله برای رایت لوح فشرده فاصله دارید. مرحله اول انتخاب نوع دی وی دی مورد نظر شماست که شامل DVD, Blu-ray, AVCHD, AVCREC یا VCD می باشد. سپس شما بایستی فایل های مورد نظرتان را انتخاب کنید که همانطور که گفته شد ویدیو،عکس و موزیک قابلیت رایت را خواهند داشت. سپس مرحله جذاب طراحی منو و قالب زیبا برای دی وی دی می باشد که وقتی آن را در دستگاه های پخش قرار دادید منو زیبایی برای کاربر نمایش داده شود. در این مرحله کاربر میتواند منوهای زیبا به همراه موزیک و انیمیشن های متحرک و… طراحی نماید. مرحله آخر نیز شروع فرایند رایت می باشد. قابلیت های جانبی نرم افزار شامل ساخت اسلایدشو و سپس رایت آن برروی لوح فشرده است. با داشتن بیش از ۱۰۰ افکت ترانزیشن و انتقالی و امکانات ویرایش عکس کاربر میتواند بسیار ساده و سریع از عکس های خود اسلایدشو بسازد و برروی لوح فشرده رایت کند. قابلیت طراحی کاور برای لوح فشرده نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.

 

CyberLink PowerProducer Ultra رایت عکس و ویدیو روی لوح فشرده CyberLink PowerProducer Ultra 6.0.2013.0

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اخبار و شایعات پیرامون گوشی گلکسی اس 5 هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و شایعات به سرعت در حال پیشرفت هستند. پیش از این بر طبق نظر یکی از مدیران سامسونگ گفته شده بود که سامسونگ این گوشی را در ماه مارس معرفی خواهد کرد، اما درست همان زمان مدیر عمال سامسونگ اعلام کرد که گوشی پرجمدار خودشان را در نمایشگاه MWC معرفی نخواهند کرد. اما امروز خبری از Eldar Murtazinرسیده است که سابقه خوبی در فاش کردن اصرار شرکت‌ها دارد.

 

به گزارش جی اس ام، این شخص اعلام کرده که سامسونگ گوشی گلکسی اس 5 خودش را در روز 23 فوریه (4 اسفند) معرفی خواهد کرد، این شخص سال گذشته زمان معرفی گلکسی اس 4 را به درستی اعلام کرده بود.

 

Eldar Murtazin ادعا کرده که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس 5 خود را درست 1 روز پیش از شروع نمایشگاه MWC در مراسمی در بارسلون معرفی کند.

 

 

Murtazin همچنین اعلام کرده که سامسونگ این گوشی را در اواخر آوریل (اوایل اردیبهشت) روانه بازار فروش می‌کند.

 

بارها در مورد مشخصات احتمالی این گوشی که صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت بالا، پردازنده اسنپدراگون 805 و اگزینوس جدید سامسونگ و رم 4 گیگابایتی است صحبت کردیم اما تمام این موارد در حد شایعه هستند و برای آگاهی از صحت این موارد باید صبر کنیم. با جی اس ام همراه باشید تا در صورت تاییدیه رسمی و شاید شایعات بیشتر شما را از آن‌ها آگاه کنیم.

 

منبع: unwiredview

 





ارسال توسط مهدی مهرنوش

نرم‌افزار Camera 2 یک ابزار مناسب برای کمک به شما در خلق تصاویر و ویدیو‌های زیبا است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های با‌کیفیت است که به‌طور زنده بر روی عکس شما اعمال می‌شوند تا قبل از اینکه عکس بگیرید بتوانید تأثیر هر افکت را در عکس خود مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجریای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera 2 android عکاسی با افکت‌های متنوع با Camera 2 2.2.0   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه دارای Mod بی‌نهایت سکه است که با کمک آن می‌توانید همه‌ی ارتقاها را به‌راحتی خریداری کنید!

 

subway surfers android بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن Android, دانلود اپلیکیشن آندروید, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود بازی Android, دانلود بازی Subway Surfers برای Android, دانلود بازی Subway Surfers برای آندروید, دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید با لینک مستقیم, دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید دانلود بازی اندروید,دانلود بازی Subway Surfers,دانلود بازی Subway Surfers جدید, Subway Surfers 1,17,1,بازی قطاری,بازی اندروید,نرم افزار اندروید,اندروید,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

سال  ۲۰۱۴ است و این بدان معنی است که این سال جدید با بهترین و جدیدترین اندرویدیها همراه خواهد بود. نه تنها شایعات بسیاری در باره سامسونگ گلکسی اس ۵ شنیده می‌شود، بلکه درباره دستگاه‌هایی مانند HTC M8 و و اکنون در مورد پرچمدار بعدی سونی که نام Sirius را دارد نیز شایعاتی شنیده شده است. ما در حال حاضر شایعات زیادی را در مورد گلکسی اس 5 شنیده‌ایم اما امروز نوبت به یک پرچمدار جدید است.

 

به گزارش جی اس ام، گزارشی جدید از Xperia Blog منتشر شده است که جزئیاتی جدید از پرچمدار نسل آینده سونی را آشکار می‌کند. سونی D6503 با نام مستعار Sirius به پردازنده 2.3 گیگاهرتزی ساخت کوآلکام، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و رم 3 گیگابایتی مجهز خواهد بود.

 

گفته می‌شود که دوربین این گوشی کیفیت 20.7 مگاپیکسل را داشته و صفحه نمایش آن نیز 5.2 با کیفیت1080p اینچ است، در حالی که سیستم عامل آن نیز اندروید 4.4  خواهد بود.

 

 به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

در ابتدا  باید اشاره کنیم که این مطلب بر اساس Digitimes  که منبع چندان قابل اعتمادی نیست منتشر شده و تمام این اخبار در حال حاضر در حد یک شایعه هستند. چرا که منبع اصلی تامین کننده اطلاعات آن نامشخص است.

 

به گزارش جی اس ام، به گفته منبع ذکر شده ممکن است گوگل قصد داشته باشد برای ساختن Nexus 8 برای سال 2014 بازار تبلت 7 اینچی را کنار بگذارد.

 

ظاهرا گوگل برای  Nexus 7 امسال که ضعیف تر از حد انتظار بود به دنبال تقاضاهای بیشتری است و از آنجا که رقابت بین سایر دستگاه‌ها در بخش 7 اینچی بسیار زیاد است بنابراین گوگل نگرش خود را بر روی تبلت  8 اینچی متمرکز کرده است. منابع این احتمال را نمی‌دهند کهAsus   سفارشات نکسوس 8 را از دست بدهد، اما این مسئله نیز به طور حتم مشخص نیست. ما ابتدا باید بدانیم که چه شرکتی سفارشات را بعد از ماه فوریه (بهمن)خواهد داشت.علاوه بر این با توجه به منابع این امکان وجود دارد که گوگل بتواند از Inte Bag Trial-T برای  دستگاه ها استفاده کند در حالی که همچنان Qualcomm کنار گذاشته نخواهد شد.

 

 

تبلت های بسیاری در بخش 7 اینچی در حال رقابتند از جمله Nexus 7, Amazon kindle Fire,Samsung Galaxy Tab و بودجه های پیشنهادی بی شماری می‌توانید در Walmoot  پیدا کنید. رقابت در فضای 8 اینچی بسیار سبک تر و ساده تر است (چیزی که احتمالا Apple به هنگام طراحی iPad mini به آن پی برده بود).تنها انتخاب‌هایی که در فضای 8 اینچی داریم iPad mini ,Lg GPad 8.3 و سامسونگ Galaxy Tab8( که به زودی با Tab 8.4 جایگزین خواهد شد) می باشند.بنابراین چندان هم دور از امکان نیست که گوگل دست به چنین کاری بزند اما با این حال قبل از باور این خبر برای تاییدیه های بیشتر منتظر خواهیم بود.

 

منبع: phonearena





ارسال توسط مهدی مهرنوش

WinSetupFromUSB نرم افزاری بسیار عالی برای نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به تنظیمات پیشرفته نخواهید داشت. در مرحله اول کافی است حافظه فلش usb خود را به نرم افزار معرفی کنید. توجه کنید که حافظه فلش Usb شما توسط نرم افزار فرمت خواهد شد و اطلاعات آن از بین خواهد رفت ،بنابراین حتماً از اطلاعات درون آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد فایل iso ویندوز یا لینوکس را به نرم افزار معرفی خواهید کرد و سپس نرم افزار تنظیمات لازم برای bootable شدن و نصب ویندوز یا لینوکس از طریق حافظه usb را انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند ویندوزهای Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008  از را از طریق فلش یو اس بی نصب نماید. تمامی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی شده اند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.

 

WinSetupFromUSB نصب ویندوز از طریق حافظه usb با نرم افزار WinSetupFromUSB 1.3

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Classroom Spy Professional نرم افزاری کامل و حرفه ای برای مدیریت کامپیوتر و کاربران تحت شبکه می باشد. این نرم افزار کاربردی ضمن اینکه میتواند تحت شبکه های متصل به هم از طریق کارت شبکه فعالیت کند قابلیت عملکرد تحت شبکه های LAN, WLAN, VPN و Internet را نیز داراست. در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید صفحه نمایش تمامی کامپیوترهای متصل به شبکه را مشاهده کنید و همچنین این قابلیت را دارید که صفحه نمایش خود را به کاربر یا کاربران نمایش دهید. این قابلیت برای آموزش دسته جمعی به تعداد زیادی کاربر بسیار مناسب است و همچنین میتوانید قابلیت کنترلی و امنیتی مناسبی باشد. قابلیت به دست گرفتن کنترل موس و کیبرد کامپیوتر مورد نظر شما در شبکه نیز ممکن است. قابلیت قفل کردن کامپیوتر کاربران و یا ارسال پیام متنی برای اخطار دادن به آنها و همچنین ضبط تمامی فعالیت های کاربران تحت شبکه و ذخیره سازی آنها با فرمت avi به صورت فایل ویدیویی نیز ممکن است. تحت کنترل گرفتن وضعیت اینترنت و قطع و وصل کردن آن یا کنترل پورت ها و کنترل وبسایت های مجاز و غیرمجاز برای مشاهده نیز میسر می باشد. همچنین قابلیت خاموش کردن،ریستارت کردن،Hibernate کامپیوترهای تحت شبکه با Classroom Spy Professional میسر می باشد. به طور کل توسط این نرم افزار میتوانید کنترل کامل کامپیوترهای تحت شبکه را در دست بگیرید.

 

Classroom Spy Professional کنترل و مدیریت کامپیوترهای در شبکه Classroom Spy Professional 3.9.14.1

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Uninstall Tool نرم افزاری بسیار عالی برای حذف کامل و بدون دردسر نرم افزارهای نصب شده برروی ویندوز می باشد. Uninstall Tool میتواند با سرعت ۳ برابر سریعتر نسبت به بخش حذف نرم افزار خود ویندوزها نسبت به حذف برنامه ها اقدام کند. علاوه بر سرعت بیشتر Uninstall Tool در حذف نرم افزارها ، باتوجه به حذف کامل ورودهای رجیستری و فایل های اضافی نرم افزارهای حذف شده ، به نحوی از کاهش سرعت ویندوز و به وجود آمدن خطاها جلوگیری به عمل خواهد آمد. این نرم افزار همچنین میتواند نسبت به حذف اجباری نرم افزارهایی که به صورت عادی قابل حذف نیستند نیز اقدام کند. همچنین در برخی از موارد نرم افزاری نصب می شود ولی در لیست وجود ندارد تا مراحل حذف آن انجام شود و یا به اصطلاح مخفی شده است که Uninstall Tool با شناسایی تمامی نرم افزارها حتی آنها که مخفی شده اند نیز میتواند کمک بسیاری به کاربر نماید. این نرم افزار قدرتمند را برای حذف نرم افزارهایتان انتخاب نمایید.

 

Uninstall Tool حذف کامل و حرفه ای نرم افزارها Uninstall Tool 3.3.3 Build 5320

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

GiliSoft Secure Disc Creator نرم افزاری عالی برای رایت لوح های فشرده قفل دار می باشد. این نرم افزار حرفه ای با رایت لوح های فشرده قفل دار با استفاده از تکنولوژی  256-bit AES اقدام میکند بدین صورت که برای دسترسی به اطلاعات درون لوح فشرده رایت شده بایستی پسورد وارد شود. این نرم افزار با ایجاد فضایی برروی لوح فشرده این امکان را به کاربران نخواهد داد که بدون وارد کردن پسورد نسبت به مشاهده و استفاده از اطلاعات درون لوح فشرده اقدام کنند. همچنین GiliSoft Secure Disc Creator میتواند اطلاعات را به صورت مخفی و غیرقابل مشاهده رایت کند. قابلیت ساخت فایل های ایمیج پسورد دار از لوح های فشرده معمولی نیز از دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. از دیگر امکانات نرم افزار ساخت دیسک مجازی قفل دار می باشد. این نرم افزار دارای بخش رایت داخلی است و برای رایت لوح های فشرده قفل دار نیازی به دیگر نرم افزارها ندارد و به راحتی لوح های فشرده CD و DVD را رایت میکند. 

 

GiliSoft Secure Disc Creator رایت لوح های فشرده قفل دار GiliSoft Secure Disc Creator 6.2.0

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی